Barion Pixel Rajtunk hirdették az egészséget! | Reklámeszköz.hu

Rajtunk hirdették az egészséget!

2014. július 21.

Értékelés

0
Még nincs értékelve

Mi tagadás, jó érzéssel számolunk be arról, hogy az I. Öko-tudatosság fesztiválon mi magunk is jelen voltunk! Igaz, profilunknak megfelelően nem előadóként, hanem a felszólaló egészség-mentorok előtt, mögött és mellett állva, a különböző reklámeszközeink révén. A Lurdy-házban tartott szakmai nap visszaigazolta azt, hogy az egészséges életmódnak Magyarországon is egyre több híve van. Nem csoda, hogy telt ház volt a rendezvényen, ahol kiderült például, hogy melyek számítanak egészséges ételnek a „gyilkos élelmiszerek korában” vagy éppen miként tudunk odafigyelni az E-számokkal ellátott termékekben leselkedő veszélyekre?

„Úgy tapasztaltam, hogy a Bodywakes csapata nem csak az egészséges életmód professzionális úttörője, de a hatékony reklámozás felé is nyitott” – ezt már Reklámeszköz.hu ügyvezetője, Molnár Bálint állapította meg a fesztivál után. Szántai Zsolt és felesége Csonka Enikő, a BodyWakes alapítói úgy gondolták, hogy tapasztalataik alapján Molnár Bálint, aki maga is részt vett egy 1 hónapos komplex életmódváltó programon, olyan profi szakember gárdával rendelkezik, akiknek nem kell körülírni a dolgokat. A legfontosabb szlogenek, logók meghatározása után a Reklámeszköz.hu csapata találta ki, hogy hol helyezkedjen el például a Pop-up fal, hol és mennyi pult, zászló, szórólap és roll-up hirdesse az egészséges életmódot.

„Az eredmény egységes arculatot hozott, amely ráadásul gazdaságosabbnak is bizonyult, mint ha csak berendeltek volna mindenféle reklámeszközt.” – teszi hozzá Molnár Bálint, aki szerint így ugyan kisebb lett a haszna a Reklámeszköz.hu-nak, de csak rövidtávon. A következő fesztiválra ugyanis már most megérkezett a dekorációs felkérés a tudatos életmód hirdetőitől.