Barion Pixel Sajtó | Reklámeszköz.hu

Sajtó

A sajtóhirdetések a legrégebbi reklámeszközök közé tartoznak. Reklámfeladatok jelentős hányadát sajtóhirdetéssel lehet a legeredményesebben megoldani. A következő tulajdonságokkal rendelkeznek:

  • Nagy publicitás, amennyiben országos vagy nemzetközi lapot választunk hordozónak.
  • Jó irányíthatóság, mivel a megcélzott alanyok ismeretében ma már több száz magazin, hobbi, vagy szakmai irányultságú sajtótermékből lehet kiválasztani a legmegfelelőbbet.
  • Struktúráltság, mert a sajtóhirdetést a társadalom különböző rétegeihez strukturáltan juttathatjuk el, így elérhető, hogy a potenciális vásárlók, és ügyfelek lehető legszélesebb köre találkozzon a hirdetésünkkel.
  • Gyors bevethetőség, hiszen egyik napról a másikra megtervezhető, létrehozható és elhelyezhető ezáltal rugalmasan alkalmazható állandóan változó piaci környezetben is.
  • Visszakereshető (általános hogy az olvasók elteszik, majd újra előveszik esetleg, gyűjtik az újságokat. Illetve nem egyszerre olvassák el, ezért akárhányszor kézbe veszik hatnak rájuk.)
  • Változatos formában, kivitelben, tartalommal egy sajtóterméken belül akár többször is megjelentethetünk hirdetést (hatás fokozása érdekében akár további részleteket közölhetünk)
  • Teljes reklámkampány is végigvihető sajtóhirdetésekkel, hiszen nagy mennyiségű differenciált hordozó áll rendelkezésre. Kiváló mix hozható létre a reklámozott termék, a mondanivaló és a célcsoport ismeretében.
  • Gazdaságossága más reklámhordozókhoz képest előnyös, a költségek jól kiszámíthatóak és tervezhetőek.
  • Hűséges olvasótáborra építkezik a legtöbb sajtótermék, így folyamatos kapcsolatot teremtenek a hirdetések az eladó és a potenciális vevő között.