Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

HÍREK

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

Reklámeszköz

2018. 06. 06.

Fesztiválkalauz – tűnj ki a tömegből a legnépszerűbb reklámeszközökkel

A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást. A Reklámeszköz.hu több mint tíz éves tapasztalata és a 2017-es eladási statisztikák alapján összeszedte a legnépszerűbb és leghatékonyabb fesztivál reklámeszközöket, amellyekkel garantált a siker az egyedi megjelenésekre:
 
  • A strandzászló, vagy másnéven beachflag a szabadtéri sportesemények elengedhetetlen kelléke. A látványos és tartós, kültéri megoldást kínáló zászló szerkezetek többször is felhasználhatóak. A zászló nyomat rendezvényenként vagy szezononként cserélhető.

     
  • A kültéri banner állvány egy maximálisan stabil és egyszerű szerkezetű reklámeszköz, amely hordtáskában szállítható. Az összeállítása percek alatt elvégezhető, stabilitását vízzel vagy homokkal tölthető talpa biztosítja.
     
  • A háti, azaz Backpack X banner egy kényelmes, bélelt pántú hátizsákra szerelt X formájú, összecsukható, egyszerűen és gyorsan összeszerelhető bannertartó. A mozgó reklámfelület szórólapozáshoz vagy más hostess promóciókhoz használatos reklámeszköz.

     
  • Az ECO kínáló pult egy rendkívül egyszerűen összeállítható promóciós pult. Szerkezete fehér műanyag, ebből kifolyólag teljesen vízálló. Hátul nyitott, polcos és koronájának köszönhetően összesen négy reklámfelülettel rendelkezik.
     
  • A krétával írható megállító tábla a gasztro kitelepülések jellemző reklámeszköze. A krétázható felületen rendezvénytől és kínálattól függően aktualizálható a tartalom. A felület igény szerint nyomtatással vagy fóliavágással emblémázható is.
 A hagyományos kezeletlen fából készült Standard megállító tábla raktárról elvihető. A sötétbarna vagy fekete színre festett NATURA megállító tábla és a NATURA paneltábla rendelésre készülnek.
     
  • A kétoldalas alumínium megállító tábla egyike a legelső reklámeszközöknek. A nagyméretű reklámfelülettel rendelkező tábla kerete egy mozdulattal kipattintható, így a plakátok cseréje gyorsan és szerszám nélkül megoldható.

     
  • Az emblémázott napernyő a vendéglátók között, a nyári időszakban vált igen kedvelt reklámeszközzé. Egyedi grafikával, akár a teljes felületén megnyomtatható eszköz, vízzel tölthető talppal.

     
  • A nyomtatott reklám molinó egyedi mérete és konfekcionálása miatt sokféle felhasználást tesz lehetővé. Készíthető belőle standhoz asztalszoknya, háttérdekoráció vagy sátortető is, azonban a legegyszerűbb amikor egy falra vagy kerítésre kerül kifeszítésre.

     
  • Az alumínium vázas rendezvénysátor több méretben, hosszú éveken keresztül szolgálja az ügyfelek kényelmét. A sokféle igényt kielégítő, rendkívül könnyen összeállítható sátor mobilis, költségkímélő és kényelmes, biztonságos használatot biztosít. A termékről érdeklődjön munkatársainknál!

     

Bejegyezte: Laskay Éva

2018. 05. 04.

Újra élnek (és égnek) a fényreklámok

Te is szoktál képeket nézegetni a kedvenc városaidról? Lehet az a nyüzsgő Tokió, a csillogó New York, a lüktető Sydney – de egy valami mindegyikben közös; a hatalmas, rikító, olykor szemet bántó fényreklámoktól zsúfolt éjszakai városképeik. Mégis van bennük valami megfoghatatlan, amiért nem tudjuk levenni a szemünket róluk: ezek a fényreklámok. A belső világítással rendelkező reklámberendezések újra virágkorukat élik, ami nem csoda, hiszen egyszerre látványosak, feltűnőek és rendkívül izgalmasak.
 
A Reklámeszköz.hu kreatív produkciós iroda nagy hangsúlyt fektet az egyedi megoldásokra, ezért különböző típusú és árfekvésű fényreklámokat tud készíteni ügyfeleinek, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet.
 
Legyen szó többféle kivitelben elérhető világító dobozokról, kétoldalas reklámtáblákról, kiváló térbeli hatást és nagy fényerőt biztosító betűdobozról, a Reklámeszköz.hu segít megvalósítani elképzeléseit!
 
Ezek a reklámfelületek picit hosszabb gyártási időt igényelnek, így javasolt az időben történő megrendelésük!
 
2018. 02. 27.

Jön, jön, jön! A tavasz, a nyár és vele együtt a kiállítások, fesztiválok; azaz a hordozható reklámeszközök ideje

Legyen szó nyári fesztiválról, sajtótájékoztatóról, konferenciáról, bármilyen kül- és beltéri rendezvényről, a hordozható, könnyen összeszerelhető, ám de stabil roll-up szerkezetek, kínáló pultok, x-bannerek, strandzászlók, megállító táblák és prospektustartó állványok elengedhetetlen eszközei az aktuális eseményünknek. Rendkívül praktikus és rugalmas felhasználást tesznek lehetővé; amellett, hogy egyedi nyomataikkal a cég azonosítására szolgálnak, tájékoztatnak, információkat adnak és rendkívül nagy a figyelemfelhívó erejük is. 
 
Az installációk nagy részének szerkezete összecsukható, hordozótáskában szállítható, bárki által könnyen összeszerelhető. A nyomatok rendszerint cserélhetőek is, így adott rendezvényhez csak ki kell választani a megfelelő grafikát és szakember nélkül a helyszínen percek alatt felállíthatjuk a cégünk azonosítására szolgáló eszközt.
 
A reklámeszköz.hu csapata készen áll az egyedi igények maximális teljesítésére és azok professzionális kivitelezésére! Továbbra is sok szeretettel várjuk a megrendeléseket!
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2018. 01. 22.

2018-ban is folytatódnak a fejlesztések

A több mint tíz éve fennálló Reklámeszköz.hu 2017-ben közel 40 százalékos árbevétel-növekedést ért el az azt megelőző évihez képest. A kreatív produkciós iroda a tavalyihoz hasonló gyarapodást tervez 2018-ban is. A roll up-ok és a rekord mennyiségben értékesített strandzászlók mellett jelentősen megugrott a pop-up falak, valamint a különböző pultok iránti kereslet, amelyek várhatóan az idei évben még inkább felfelé húzhatják az árbevételeket.
 
A szolgáltatások palettájának szélesítése és a forgalom növekedése mellett a bevétel várható gyarapodása a raktárkészlet bővítésének is tulajdonítható.
 
„Régóta tervezzük a jelenlegi raktárcsarnokunk kibővítését, amelyet a tavalyi év végén sikeresen megvalósítottunk. Az új létesítmény bérlésével közel duplájára nőtt vállalatunk raktárterületének nagysága” – emelte ki Laskay Éva, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője.
 
A tárolókapacitás bővítésén túl a cég weboldala is megújul és hamarosan új köntöst kap. Az új weboldalon a bővebb információk és a könnyebb kezelhetőség, az átláthatóság kapja a főszerepet.
 
Az ügyvezető hozzátette, hogy a webáruház kezelése is egyszerűbbé és gyorsabbá válik az új honlapon, így a vásárlók minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb munkával, de részletes és megfelelő tájékoztatással tudják leadni rendeléseiket.
 
A cég a bővítést és a fejlesztést azzal indokolta, hogy egyre inkább erősödő piaci versenyben kell helytállniuk és jövőbeni céljuk is a piacvezető pozíció elérése.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2017. 09. 01.

Fővárosi Vízművek Zrt.: Elkészült a bűvös századik!

Büszkék vagyunk arra, hogy a Fővárosi Vízművek Zrt. 2013 óta tisztel meg minket a bizalmával és azóta is az Ügyfeleink között tudhatjuk Őket. Folyamatosan érkeznek tőlük a megrendelések, a névjegykártyától a pop-up falakig, a szokványostól a legegyedibb kérésekig. 
A 100. megrendelés a képen látható, kétnyelvű – könyv formátumú - kiadvány volt, amelyet a tőlünk eddig is megszokott színvonalon és gyorsasággal teljesítettünk. 
 
Köszönjük a Fővárosi Vízművek Zrt-nek a bizalmat és reméljük, hogy a jövőben is hasonló sikeres együttműködésekre lesz lehetőségünk!
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2017. 06. 29.

Egy kapcsolat kezdete: Zwack Unicum Nyrt.

A csapatunk már régóta jó barátságot ápol a Zwack Unicummal, idén májusban azonban végre sikerült egy keretszerződéssel hivatalos formába önteni a kapcsolatot: ezáltal a Truemaker Kft. a Zwack Unicum Nyrt. hivatalos beszállítója lett.
 
„A szerződéskötés rendkívül gördülékenyen történt. Az aláírást követően, most már nagy örömmel és annál nagyobb lelkesedéssel várjuk a nyári promócióra érkező első ajánlatkéréseket” - mondta Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu vezetője.
 
A Reklámeszköz.hu csapata idén már tizedik éve foglalkozik beltéri promóciós pultok, banner-ek, hátterek és zászlók professzionális kivitelezésével, 2015 óta pedig teljes körű szolgáltatást nyújtva; a grafikai tervezéstől akár a helyszíni kivitelezésig oldjuk meg a ránk bízott feladatokat.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 07. 05.

Tetszik a LikeDrive-tól

A Facebook nyelvén így tudnánk megfogalmazni azt, hogy miként reagált a LikeDrive.hu autósiskola vezetése, amikor először meglátta az autódekorációs látványterv javaslatunkat.
 
A népszerű fővárosi oktatási cég visszatérő megrendelőnknek számít, korábban a LikeDrive.hu arculatának megtervezésével is minket bíztak meg. Ezt követte a mostani felkérés, ami arról szólt, hogy Magyarország első zöld rendszámos tanuló autójára találjunk ki olyan formavilágot, ami a jogosítvány megszerzéséhez vezető legzöldebb utat hirdeti. Ez lett végül a zöld áramvezetékből formált jármű képe, ami frappáns és közérthető módon reklámozza a közutakon azt a szolgáltatást, hogy már elektromos kocsival is lehet jogsit szerezni.
 
 
Bulya Sándor, iskolavezető, LikeDrive.hu: „Tapasztalatból mondom, hogy sokan felkapják a fejüket, ha meglátják a LikeDrive.hu kocsiját. Sőt, már olyan tanuló is jelentkezett hozzánk, aki éppen azért választott minket, mert számára fontos az ökotudatos gondolkodás. Ez egyébként ránk is jellemző, kezdve attól, hogy az irodában újrahasznosított papírokat használunk. Büszkén jelenthetem be azt is, hogy június 22-én az első magyarországi zöld rendszámos forgalmi vizsgára a mi autónkkal került sor! Az ünnepi pillanat persze úgy lett teljes, hogy a tanuló vizsgája is sikerült!”  
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 06. 08.

Dekoros gyakornokok figyelem!

 
Figyelem, egy-két hely még kiadó 2016-os nyarára dekoros gyakornoki munkára! A Reklámeszközt két évvel ezelőtt a Budapesti Iparkamara nyilvánította alkalmas gyakorlati helyszínnek, és azóta számos tanulónak lehetősége volt élesben kipróbálni azt, amit az iskola falai között már elsajátított. A tapasztalatunk az volt, hogy ez egy mindenki számára működő kapcsolat, amolyan „win-win” helyzet. Nálunk mindenki testközelből megismerhette a display-eszközök tervezésének, gyártásának kulisszatitkait, mi pedig fiatal, tehetséges és ambiciózus csapattagokkal bővülhettünk. A program eredményességének legjobb fokmérője, hogy több gyakornokunk is álláshoz jutott a Reklámeszköznél töltött időszak után.
 
 
Valószínűleg nem lesz nehéz elhelyezkednie Ferencz Áronnak sem, aki januártól kezdve töltött nálunk 3 hónapot. Áron egyenesen Dániából érkezett hozzánk, az EASV egyetemen tanult dizájner szakon. Az audiovizuális szakasszisztens végzettségű fiatalember imponáló lelkesedéssel vágott a munkába, az ő révén a nyugati világ dizájn trendjeiből is jó ízelítőt kaphattunk. Hiszen ne feledjük, a formatervezést az északi országokban űzik talán a legprofibban a világon. Áron egyébként éppen a napokban utazik vissza Dániába. Ezzel a rövid interjúval búcsúzunk tőle, és kívánunk sok sikert, pénzt és csillogást!
 
- Áron, nem túl eredeti, de a lényegre törő a kérdés. Hogy érezted magad a Reklámeszköznél? Mit kaptál te, és mit gondolsz, mit tanultunk mi tőled?
- A Reklámeszköz egy abszolút pozitív és üdítően ritka pont gyakornoki szemmel a magyar vagy akár külföldi cégek között is, ami a korrektséget, a gyakornokkal szembeni bizalmat és a kellemes légkört illeti. Nagyon örülök, hogy itt tudtam tölteni a gyakorlati időmet, és remélem, hogy ilyen vagy olyan módon tudunk még együtt dolgozni a céggel. Feladatom a grafikai operációs munkákra, néha a tervezésekre vagy vektorizálásra terjedt ki. Cristiantól, a Reklámezköz grafikusától rengeteget tanultam a használt programok hatékony alkalmazásáról, e mellett láttam, hogy milyen egy jól működő cég alkalmazottjának lenni.
 
A grafikai munkákkal a tapasztalatom az, hogy van, hogy napokig nincs ilyen jellegű feladat (csak ellenőrzések) aztán minden összejön, és 1-2 hétig hajtás van. De ennek talán ez a szépsége! Nagy örömömre szolgált, mikor én tudtam segíteni a csapatnak, például az animált Google AdWords bannerek készítésével, mivel akkor én ismertem legjobban a videó-szerkesztő programot, és ez által rám volt bízva teljesen a munka. A gyakorlat végén Kim, a tanárom Dániából hívta a munkáltatómat. Erre a beszélgetésre az osztályzathoz volt szükség. Így aztán Szegedi Bernadett, ügyvezető igazgatóval együtt egy jó hangulatú beszélgetést folytattunk. Végül, a dolgozatommal együtt a maximális jegy lett az eredménye a Reklámeszköznél töltött szakmai gyakorlatomnak.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 05. 31.

Védjegy lesz a Reklámeszköz logója

A Reklámeszköz logójának a védjegy oltalom alá helyezését kezdeményeztük a napokban a Magyar Szabadalmi Hivatalnál.
 
 
A display-cégünket hirdető grafika levédéséről azért döntöttünk, mert megelégeltük, hogy egyre többen „vesznek kölcsön” úgy képeket, illusztrációkat és szöveges tartalmakat a webshopunk-ból, hogy még engedélyt sem kérnek előtte. Az áprilisban indított eljárás végén „kedvenc pelikánunk” úgynevezett színes ábrás logóként kerül regisztrálásra. Ez egyébként csak az első lépés. A terveink között szerepel az is, hogy minden szellemi termékünket oltalom alá helyezzük, megelőzve ezzel a „netes szabadrablásokat”. 
 
„Biztonság, előrelátás és befektetés” – már réges-régen is ezt hirdette a logó, aminek a története az ősi görög időkig nyúlik vissza. Eredeti jelentése a kép, amely az évszázadok során egyre fontosabb lett a korabeli mesteremberek, céhek megkülönböztetéséhez. Az aranyművesek a középkorban például jeleket – logókat – ütöttek az általuk készített fémekbe, ahogyan a papírmerítők is logóval védték a munkájukat. Ez utóbbiak voltak az első vízjelek. 
 
A Reklámeszköz.hu 9 évvel ezelőtti indulásakor mi is egyből egy logó megalkotásával kezdtük a pályafutásunkat. A zöld alapon kirajzolódó pelikán sorsa szorosan összefonódik a cégünk történetével. Persze az évek során – autós hasonlattal élve – néhány facelift-et, azaz ráncfelvarrást végrehajtottunk rajta. A most védjegy oltalomra váró pelikánunk például már a Reklámeszköz.hu harmadik generációs logójának számít a sorban.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 05. 24.

Remek első negyedévet zártunk!

A display-piac hagyományosan leggyengébb - év eleji - időszakában szerencsére gyakran ránk nyitották az ajtót a Reitter Ferenc utcai irodában. Már az év első hónapjában több, mint 20 pop-up falatt rendeltek meg, és összességében is elmondható: az első negyedévi forgalom meghaladta a 2015-ös számokat.
 
Sőt, valamivel még felül is múlta a 2015-ös év átlagát, ami azért nagy szó, mert az iparág hagyományosan legnehezebb időszaka ez, amit számos új belépő is nehezített. Az adatok azt mutatják, hogy a valódi mellett egyre többen lépnek be a virtuális piacterünkre, azaz a webshop-ba is, ahol az átlagos költés meghaladta az 50 ezer forintot.
 
 
A három éve indított webshop népszerűbb, mint valaha, ami azt bizonyítja, hogy immár sokan merik online formában megrendelni ugyanazt a minőséget, amit eddig személyesen kaptak meg. Ráadásul így át sem kell utazniuk a fél városon, hogy csak ezt az egy többletköltséget emeljük ki a hagyományos rendelések sajátosságai közül. 
 
Ami az iparágat illeti, 3-4 új belépő is megjelent a display piacon, tovább élezve ezzel az árversenyt. Tegyük hozzá, ez önmagában kifejezetten jó hatással is lehetne az amúgy is nyüzsgő piacra. Az viszont már vitatható, ha a versengést - egységes minőségi szabályozás és magatartási-kódex híján - olyan dekorációs eszközökkel akarják megvívni, amelyek részben vagy egészben nem teljesítik az Ügyfelek megszokott kritériumait. Szerencsére a piac úgy látszik, hogy működött. Az új belépők nagyjából másfél hónapig csökkentették kimutathatóan a megrendelésállományt. Márciusra pedig minden visszaállt a január előtti kerékvágásba.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 05. 24.

Csapatépítő japán módra

Rendhagyó gasztronómiai kalandozásra invitált minket a Makifood április utolsó péntekén. A zárás után a főzőiskolában a japán konyhaművészettel ismerkedett a Reklámeszköz.hu csapata.
 
Pontosabban legalább egy fogást az ázsiai szigetország messze földön híres ételei közül. Mint tudjuk, a távol-keleti ország kultúrájában a fegyelmezettség tradicionális, így nem volt mit tenni, mint kötényt ragadni és hatalmas röhögések közepette belevágni a Marha Sigure Onigiri elkészítésébe.
 
 
Vendéglátóink, persze amiben tudtak segítettek nekünk, így végül a marhabélszínt, gyömbért, mirint, szójaszószt és vodkát (!) tartalmazó étek közelítőleg hasonló lett ahhoz, mint amit például Tokióban is rendszeresen tálalnak. Japánban – mint megtudtuk – a marhahússal töltött, rizsgombócként jellemezhető Onigiri kedvelt fogásnak számít, a háziasszonyok ezt csomagolják általában ebédre vagy uzsonnára szeretteiknek.
 
Az ázsiai főétel elkészítése során mindenki a legjobb formáját hozta. Balázsról kiderült, hogy remekül tud rántottát készíteni, a dekor-csapat a szeletelésben vitézkedett, míg az értékesítés a terítésben találta fel magát. Összegezve, a rendhagyó csapatépítő jól sikerült, és senki sem maradt annyira éhes, hogy a Makifood után hazafelé a „Mekiben” kellett volna vigasztalódnia.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 10. 02.

Szentendrei lazítás az Adria Kávézóban

„Irány az Adria!” – jelöltük ki az útirányt múlt pénteken - az egész heti hajtás után Szentendre legjobb, délszláv ízeit kínáló éttermét, az Adriát látogattuk meg. A „főnöki” utasításnak kár is lett volna ellenállni, pláne a hely ismeretében.
 
A balkáni finomságokat, például a csípős juhsajtkrémet és a mi fasírtunkhoz hasonló szerb pljeskavicát tényleg minden arra korzózónak ajánlani tudjuk! A záróráig tartó csapatépítő tréningen szomjasak sem maradtunk, de hogy mennyi fogyott a testes balkáni vörösborból, az maradjon „üzleti titok”! Egy biztos: a tízfős gárdából hétfő reggel már mindenki a maximumon pörgött a Reitter Ferenc utcai irodában.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 09. 22.

Olimpiai bajnok mögé álltunk

Kósz Zoltán, a 2000-ben, Sidney-ben aranyérmes vízilabda csapat kapusa éppen tíz évvel ezelőtt alapította meg a szintén legendás játékossal, Petőváry Zsolttal a KÓPÉ vízilabda egyesületet, amelynek célja, hogy a Dunakanyarban élő gyerekekkel megszerettesse a pólót. A sportkör hamar népszerű lett a környéken élő iskolások körében, így az sem véletlen, hogy szeptember 12-én telt ház előtt ünnepelték a megalakulás jubileumát.
 
A szentendrei V-8 uszodában tartott születésnapi bulin mi is ott voltunk. Ha mondhatjuk ezt, már az ajtóban, hiszen a regisztrációs pultot mi készítettük el, ahogy a rendezvény sajtófalát is a Reklámeszköz.hu gyártotta le. Az egész napos fiesztát, ahol megjelent Kemény Dénes az olimpiai aranycsapat volt szövetségi kapitánya, régi, jó ismerősünk a BGM5 kommunikációs ügynökség szervezte. A szentendrei vállalkozás a 2000-es években szinte egyidőben indult a Reklámeszköz.hu-val a dunakanyari kisvárosban; alig egy utca választotta el a két céget egymástól.
 
Molnár Bálint ügyvezető, Reklámeszköz.hu: „Nem felejtettük el a szentendrei gyökereinket, ezért a BGM5 első hívására jöttünk, és szállítottuk a rendezvény dekorációját. A jótékonyság részünkről annak is szól, hogy 8 évvel ezelőtt szülővárosomban, Szentendrén alakult meg Reklámeszköz.hu. Azóta bár elköltözött a cég Budapestre, de ha jó ügyek érdekében megkeresnek minket, igyekszünk mellé állni. A vízilabda utánpótlás pedig ennek számít az én szememben!
 
Nagy Bence, ügyvezető, BGM5: „Itt tényleg minden a gyerekekről szólt, a gyerekekért. Köszönjük a Reklámeszköz.hu-nak, hogy segített méltó hátteret, környezetet adni az uszodában tartott ünnepségnek!
 
Kósz Zoltán, olimpiai bajnok vízilabdázó: „Küzdelem és siker. Kézen fogva járnak egymással. A kettő valamelyike a másik nélkül nem ér annyit, mint együtt. Ezt a napot hónapok óta szerveztük és ilyennek álmodtuk meg, mint amilyen lett. Összességében köszönjük szépen, ennyi ajándékot egész életünkben nem kaptunk, mint azon a szombaton!”
 
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 27.

Nyár, dinnye, szeletem

Idén nyáron a négyhetes népszerűsítő kampány révén 20 százalékkal nőtt a magyarországi dinnye-fogyasztás, és ebben a mi kezünk is egy kicsit benne van. Mindamellett, hogy a Reklámeszköz.hu ebédlőjében naponta fogyasztunk dinnyét, a kampányhoz használt „étvágygerjesztő” Pop-up sajtófal, valamint a Roll-upok és a strandzászlók is nálunk készültek. A „nyár, dinnye, szeletem” szlogennel futó kampány zánkai záró sajtótájékoztatója az országos média híreibe is bekerült!

2015. 07. 16.

Mexikói ízek a Naga Foods-tól

Egy omlós quesadilla, egy laktató corvido vagy éppen jó csípős tacos. Mindez megtalálható a Naga Foods Kft. mobil büféjében, ahol az ételek ízletesek és a külső megjelenés is a tulajdonos jó ízlésről tanúskodik. A mexikói ételekre specializálódott cég vezetői idén tavasszal bíztak meg minket, hogy a Közép-amerikai ország hangulatához passzoló dekorációt tervezzünk. A faház reklámeszközei nagyformátumú digitális nyomtatással készültek el és backlight, azaz világító menütáblával is rendelkeznek azért, hogy bárki éjszaka is könnyen megtalálhassa kedvenc burritóját.
 
 
A 24 órás „láthatóságra” érthető okokból van szükség. A mexikói büfé ugyanis sorra járja az ország fesztiváljait, ahol a tapasztalatok szerint a kitartó bulizók közül sokan éjjel 1-kor fejezik be a vacsorájukat.„A soproni VOLT fesztiválon debütáltunk a faházunkkal, és elmondhatom, hogy maximálisan elégedettek voltunk vele” – mondta a rendezvény után a Naga Foods Kft. ügyvezetője. Nagy Gábor szerint a street food konyhák versenyében nem elég ha valaki jól főz, ezt az erényt a külső megjelenésnek is tükröznie kell. A mexikói étterem egyébként tovább gurul: szerdától már a Balaton Sound vendégeit várták szeretettel Zamárdiban...
2015. 07. 14.

Hot-Dog Party

A magyar hot-dog specialisták messze földön híresek arról, hogy miként kell íncsiklandóan finoman elkészíteni az USA-ban oly kedvelt „forró-kutyát”.
 

 

A fényképek alapján is látszik, hogy a Reklámeszköz kedvencének a Dallas Cowboy bizonyult. A többi között bajor kolbászt, dijoni mustárt és pirított hagymát magában foglaló hot-dog elfogyasztásához minimum két kézre szükség volt. Bár akadt olyan kolléga is, aki biztosra akart menni és inkább késsel, villával állt neki az étel „megszelídítésének”.
 

 

Az ehhez hasonló csapatépítő programok visszatérőnek számítanak a Reklámeszköz naptárjában. A cég korábban szervezett már kiadós evés-ivást Szentendrén és Budapesten is. Legutóbb pedig a lóerőkön volt a hangsúly, és egy gokart pályán száguldoztak az irodából kiszabadult munkatársak...

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 10.

Irány Las Vegas Danny Blue-val!

Ebben a tengerentúli show-ban egy kicsi, de fontos epizódszerep a Reklámeszköz.hu-nak is jut. Danny Blue ugyanis nekünk adott megbízást arra, hogy az angol nyelvű prezentációját elkészítsük. E mellett a Reklámeszköz.hu kreatívjai tervezhették meg a tökéletes memóriával megáldott mentalistát ábrázoló portfóliót, bemutatkozó kártyát és dvd-t.
 
 
„Nagyon jól tudtunk együttműködni Danny-vel, és ehhez semmilyen gondolatolvasásra  nem volt szükség” – mondta Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője, azt követően, hogy az amerikai turnéhoz készült termékeket átadták a mágusnak.  „Már most elmondhatom, hogy ez még csak a kezdet. A Reklámeszközös fiúk már dolgoznak egy olyan, nagyon látványos sajtófalon is, ami a jövőben az előadásaim vizuális hátterét adja és maximálisan passzol az egyéniségemhez” – nyilatkozta Danny Blue, aki hozzátette: erről szeptembertől – amikor újra idehaza lép fel - mindenki a saját szemével is meggyőződhet.
 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 02.

Tendert nyertünk: Groupama Biztosító

Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.
 
 
A világszerte 13 millió ügyféllel rendelkező Groupama magyarországi leányvállalata a közelmúltban döntött úgy, hogy országszerte megújítja az ügyfélkapcsolati irodáit és ezentúl már Groupama Biztosító néven kommunikál az ügyfelei felé. A 150 fiók vizuális frissítéséhez többek között roll-upok, asztali zászlók, molinók cseréjére írta ki a tenderét a biztosítótársaság, amit május végén a Reklámeszköz.hu nyert meg. Június első napjaiban a grafikai stúdió kreatívai kezdték a munkát, azaz a Groupama Biztosító új arculati kézikönyvének előírásait ötvözték a megrendelt termékek grafikai elvárásaival. Nem kell különösebben magyarázni, hogy a végeredményben a multicég jól ismert zöldje dominált.
 
 
„Hirtelen kellett nagy mennyiséget legyártani” – foglalta össze a tender kihívásait Szegedi Bernadett értékesítési vezető, aki hozzátette: a szűkre szabott határidő nem mehetett a minőség rovására. „Közel 1000 négyzetméter nyomatot kellett előállítani, felvágni, konfekcionálni vagy éppen reklámeszközbe szerelni” – érzékeltette a megrendelés méreteit Bernadett, aki szerint a cég szempontjából a legfontosabb fejlemény: a gyártó részlegen a hazai display-mércével is hatalmas megrendelés sem fogott ki.
 
 
 
 
2015. 06. 29.

Bankkártyás fizetés a budapesti irodánkban

Pénzügyi megfontolásból mind a mai napig sok kereskedő idegenkedik a bankkártya elfogadásától. Így viszont ha az ügyfél nem tudja készpénzzel rendezi a számlát, könnyen előfordulhat az a helyzet, hogy a vásárló a legközelebbi ATM-hez kénytelen átballagni és kivenni akár több százezer forintot, mielőtt elviszi az árut. Ezt a display-piacon sem ismeretlen kényelmetlenséget június közepétől biztosan elkerülik a Reklámeszköz.hu megrendelői. A cég Reitter Ferenc utcai bázisán ugyanis két hete bankkártya terminált telepítettek.
 
 
A Reklámeszköz.hu a Budapest Bankot választotta a szolgáltatás működtetésére. A terminál az összes bankkártya típust kezelni tudja, továbbá alkalmas a vásárlást meggyorsító Pay-pass fizetésre is. A cég ügyvezetője szerint a bankkártyás fizetés bevezetése két ok miatt volt igazán fontos. Egyrészt a szolgáltatások minőségét szerették volna ezáltal növelni, másrészt úgy tapasztalták, hogy 10-ből 3 vásárló igényelné azt, hogy átutalás helyett egyszerűen a helyszínen fizethessen az átvett áruért, mégpedig bankkártyával. Ehhez mostantól tényleg minden feltétel adott: ezt készpénznek vehetik!
2015. 06. 26.

Lapszemle: Display-kerekasztal 2.0

Tíz szakmai szereplő, három órás kötetlen, de komoly beszélgetés egy „négyszögletű kerekasztal körül”. Ez volt a Display-kerekasztal 2.0-ás változata, amit Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu vezetője hívott össze a közelmúltban azért, hogy a mobil kiállítási eszközök gyártási és értékesítési körülményeiről cseréljenek eszmét.
 
Az óbudai étteremben tartott „csúcstalálkozó” krónikása a Sign and Display magazin volt, és szó mi szó, volt miről jegyzetelniük a lap munkatársainak. A magas dollárárak, a változói megrendelői igények és a virtuális értékesítés tapasztalatairól szóló cikk most bárki számára hozzáférhető, mindössze egy kattintással.
 

 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 06. 25.

8 éves lett a Reklámeszköz.hu!

Egy évvel ismét idősebbek lettünk. Május vége óta ugyanis immár nyolc gyertya ég a Reklámeszköz.hu virtuális tortáján, amit kreatív grafikusaink „sütöttek ki” a jeles alkalomra. Az ünnep ráadásul arra is lehetőséget teremt, hogy megálljunk és visszanézzünk egészen a 2007-es indulásig...
 
A beltéri display reklámok forgalmazására alakult cégünk kezdetben 2 fővel vágott neki a hazai reklámeszköz piac meghódításának. Az eredmények pedig gyorsan jöttek, a 8. születésnapon kimondható, hogy a magyar-display tortából az egyik legnagyobb szelet éppen a Reklámeszközé. A ma már tízfős, jelentős raktárbázissal és önálló kreatív részleggel rendelkező vállalkozásunk közel 5 ezer ügyféllel tartja a kapcsolatot, ami a forgalomban is visszaköszön. 2013-hoz képest tavaly például 50 százalékkal nőtt a megrendelések száma és várhatóan idén augusztus hónapban elérjük a tízezredik megrendelést is!
 
Ázsiában a nyolcas a szerencse a jólét és a gazdaság száma. Nem véletlen az sem, hogy a pekingi olimpiát anno 2008. 08.08-án 8 óra 8 perckor nyitották meg. Ha mi annyira nem is vagyunk babonásak, mint a kínaiak, az tény: a nyolcadik születésnapunk alkalmából mi is optimisták vagyunk, és ennek örömére bontottunk is egy valóságos – nem pedig virtuális – pezsgőt...
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 03. 09.

2015-ben az év színe a Marsala

Mindig érdemes figyelni a szín-irányzatokra hatással lévő cégek ajánlását, ha nem akarunk mellényúlni egy-egy trendinek szánt reklám vagy ruha piacra dobásánál. Mert akár a megfelelően megválasztott szín is dönthet sikerről vagy bukásról!
 
 
A színek világában az egyik ilyen elismert hangadó a Pantone, mely immáron tizenötödik éve jósolja meg az év divatos színét. 2015-ben ez a szín a Marsala (18-1438), mely teltséget sugároz és vörös-barna alapelemeivel szofisztikáltan adja vissza a földiesség természetességét. A névválasztás nem véletlen, Szicília egyik ismert borvidékén épp hasonló színű nedűket készítenek. A Panton persze nem csupán egy színkódot ad meg. Aztán mindenki boldoguljon ahogy tud! Rengeteg ötletet adnak a ruháktól kezdve a konyhai felszereléseken át a legapróbb reklámeszközökig mindenre, amire természetesen a legtöbb tervező és ügynökség odafigyel.
 
Forrás: www.pantone.com
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 06.

Boldog Új Évet Kívánunk!

Ezúton ajánlom figyelmükbe a rendezvénydekorációval foglalkozó szakmai cikksorozatunkat, mely tippekkel és tanácsokkal idén már rendszeresen vissza fog köszönni a hírblokkban és a Facebook profilunkon is elérhetőek lesznek. Sok idő és energiát takaríthat meg minden rendszeres olvasó!
 
Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk minden kedves Partnerünknek!
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 12. 02.

Marketing Trendek 2015 konferencia

A Reklámeszköz.hu csapatát érte a megtisztelő felkérés, hogy a Marketing Trendek 2015 konferencia reklámdekorációs partnereként a helyszínt illően felkészítse az esemény lebonyolítására. Az eseményre már hetekkel a megnyitó előtt alaposan felkészült a csapat. Helyszínbejárás alkalmával fotók készültek, melyekből a grafikus kollégák látványterveket állítottak elő. A számos dekorációs lehetőséget összevetve a Marketing Szövetség igényeivel, a helyszín és a konferencia adottságaival hamar kiderült, hogy:

1. A dekorációra és annak eltávolítására maximum két-két óra áll rendelkezésre. Így gyorsan installálható és lebontható mobil reklámeszközökre van szükség.
2. A Park Inn Hotel bejárata előtt kültéri reklámberendezésekre lesz szükség.
3. A hotel előterében fogadni és irányítani kell majd a vendégeket. Ezért itt információs standot kell felállítani.
4. A konferencia két előadóterme között útbaigazító táblákat kell elhelyezni.
5. Az adminisztráció meggyorsításához érdemes lesz két regisztrációs pultot is elhelyezni.
6. Az előadók 50 cm magas emelvényről fognak beszélni, tehát a hagyományos 2 méter magas reklámeszközök nem lesznek elegendőek.

 

Továbbá a Marketing Szövetség kifejezett kérése volt, hogy a legyártott reklámok lehetőség szerint újrahasznosítható, környezetbarát eszközök legyenek, amelyeket akár többször is fel lehet használni a jövőben.

A fentiek alapján a következő reklámeszközök kerültek kiválasztásra:

1. Ha kültér, akkor zászló! A hotel előtt két csepp alakú strandzászló helyeztünk el. A zászlók rendkívül figyelemfelkeltőek és szinte végtelen alkalommal más rendezvényeken is újra felhasználhatóak.

2. A bejáratnál és az előadótermek közötti útbaigazításra a helyszín színvonalához illeszkedő környezetbarát fa reklámeszközöket használtunk. Megállítótáblát A/1, Várakoztató táblát A/3 méretben és fa információs pultot. Ezekbe egytől egyig újrahasznosított papírplakát került, amely bár egyszer használható, mégis a leginkább környezetkímélő megoldás.

3. A regisztrációnál a funkció és az összhang érdekében textil termékek kerültek kiválasztásra. A textil pult nagyméretű pultlapja miatt regisztrációra a legalkalmasabb. Szándékosan nem került aktuális információ a grafikájára. Ezáltal az elkövetkező években még számos rendezvényen teljesíthet szolgálatot.

A textil pulthoz textil Pop up háttérfal illeszkedik a leginkább. Itt figyelembe lett véve az előzetes felmérésnél, hogy a textil fal hátoldalán ne legyen fényforrás. Ugyanis az átvilágítaná a nyomatot.
A regisztráció és a támogatók reklámanyagainak megjelenése érdekében két darab, egyenként nyolc  szóróanyag befogadására alkalmas brosúra tartó is elhelyezésre került.

4. A nagy konferenciateremben a 2 méternél magasabb reklámeszközök közül az egyik legnagyobb került bevetésre. 300 cm magasságával és 150 cm szélességével az óriás roll up látványos keretbe foglalta az előadásokat. Ugyanilyen méretű roll up-on kaptak helyet a konferencia támogatói is. A részletes program – az egységesség kedvéért – szintén roll up-on került feltüntetésre.
 

 

Szintén az ésszerűség okán, a kisebb előadóterembe olyan roll up reklámok kerültek elhelyezésre, amelyek arányaiban megegyeznek a nagyobb, 150x300 cm-es társaikkal. Így az ide készült 100x200 cm-es roll up reklámokhoz nem kellett új grafikát tervezni...

A végleges termék-mix összességében teljes körű és látványos megoldást eredményezett. Kiaknázta a környezetkímélő reklám megoldásokat, ráadásul költséghatékony és több esetben újrahasználható módon valósította meg a célját.

A Marketing Trendek 2015. konferencia reklámdekorációs partnereként a Reklámeszköz.hu csapata végezte a helyszín felmérését, látvány- és grafikai tervezését, kivitelezési és szerelési munkálatait.

Ezúton köszönjük a Magyar Marketing Szövetség megtisztelő felkérését és kívánunk további sikeres rendezvényeket minden kedves Résztvevőnek!

 

2014. 09. 17.

Felértékelődik a szemmagasság felett látható reklám!

Kiállításon és promóción járva az tapasztalható, hogy az elmúlt években rendre 2 méter magasság környékén készülő banner vagy roll up installációkkal telítődött a piac. Szinte minden cégnek van egy-két gyorsan bevethető reklámeszköze, amit előszeretettel fel is használnak a reklámtevékenységük során. Ebben a reklámzajban azonban, kezd elveszni a banner reklámok nyújtotta hozzáadott érték. Az a marketing energia, amit pontosan ezek hivatottak sugározni a kis helyigény ellenére nyújtotta nagyméretű reklámfelületükkel.

Elég csak arra gondolni például, hogy a kiállításon a standunk előtt tébláboló nézelődők kitakarják a reklámunkat a valódi érdeklődők elől. Akik - második vagy harmadikként állva a sorban - már nem tudják elolvasni a feliratokat. A hagyományos displayeket éppen ezért érdemes számos esetben magasabb reklámeszközökkel felváltani. Az új típusok akár 3 méteres magasságukkal messziről jól látható és olvasható üzenetet közvetítenek. Az óriási magasság ellenére hihetetlen, de gyakran még egyszerűbb a felállításuk!

A szakmai háttér
Nem lehet elégszer elmondani a kedves Ügyfeleknek és külsős grafikus kollégáknak, hogy a 2 méter magas roll up elsődleges reklámfelülete a felső harmadra koncentrálódik. Ide érdemes a fő reklámüzenetet és a logót helyezni. Ez a gyakorlatban a felső 50-70 cm-t jelenti. A középső harmadra kerülhetnek az elérhetőségek és a további termékelőnyök a céltól függően. Az alsó harmadra lehetőség szerint fontos információ már ne kerüljön, mert az ügyfelek nem szeretnek négykézláb telefonszámokat keresgélni! Könnyű belátni ezek alapján, hogy 300 cm magasság esetében ez a hasznos reklámfelület 150-170 cm-re nő. Ami arányaiban a roll up reklámfelületének minimum a fele. Ha ide kerül a reklámüzenet akkor a következő történik a reklámozó szempontjából:

MEGNŐ a reklámeszköz vonzáskörzete és hatása
- Messzebbről is felkelti a figyelmet, kifejti a reklámhatást az eszköz.
- Nagyobb távolságról is jól olvasható lesz az üzenet.
- Egy időben többen láthatják az üzenetet.

Számos esetben az aktivitás helyén meglévő hatalmas forgalomból csupán kis létszámú érdeklődőből válik vásárló. Ez sokszor azért van, mert maga a célcsoport áll a reklámüzenetünk útjába. Hiszen amint az első, második érdeklődő beáll a standunk előtti sorba gyakorlatilag kitakarja a reklámunkat a mögöttük érkezők elől. Szem magasság felett is érzékelhető reklám esetében lényegesen nagyobb számú fogyasztóhoz juthatunk el!

GYORSABBAN érzékelhető lesz az üzenet
- Kevesebb idő alatt átmegy a reklámüzenet, ami a rohanó világunkban az információ habzsolás korában a fiatal generációk elérését segíti.
- Nagyobb betűvel írható a reklámüzenet, ami gyengébben látók számára nagy előny
Főként olyan termék esetében, amivel idősebb korosztályt célozzuk meg.

KIEMELI a reklámozót a reklámzajból
- Az óriási méret első ránézésre megkülönbözteti a reklámozót a konkurensektől.
- Stabilitást, erőt, megbízhatóságot és profizmust sugall.

MEGERŐSÍTI az ügyfelet a döntésben
- A nagyobb forgalom és a nagyobb érdeklődés önmagát is képes generálni. Hiszen ha mások is ezt a céget látják a megfelelőnek, akkor az ügyfél is szívesebben várja ki a sorát.
- Ráadásul a reklámüzenet részleteit nem nehézkes megismerni. Még akkor sem, ha adott esetben egy nálunknál magasabb érdeklődő áll előttünk a sorban.

A hatásmechanizmus elmélete

1. Messzebbről meglátja a célcsoport a reklámot.
2. Gyorsabban érzékeli az üzenetet.
3. Hamarabb dönt, minthogy a konkurenst érzékelné.
4. Könnyebben olvassa és értelmezi a mondanivalót.
5. Nem kedvetlenedik el a reklám befogadása közbeni nehézségektől.
6. A konkurencia mellett erősebbnek, stabilabbnak és profibbnak látszódik az „Óriás” hirdető.
7. Az „Óriásnál” több érdeklődő áll a sorban, ami megerősíti a döntésében.
8. Nő az aktivitás hatásfoka.
 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 09. 01.

Pop-up fal grafikai tervezése

A szeptemberben kezdődő kiállítási szezon kezdetén aktuális kérdés, hogy a megrendelésre kerülő pop-up háttérfal grafikáját ki, és milyen módon készítse el. Az Ügyfél szempontjából javasolt, hogy olyan kivitelezőnél adja le a megrendelést, ahol igény esetén a grafikai munkát is el tudják végezni.
Azonban ha a grafikát más módon készítik elő, úgy a kivitelezőtől minden esetben kérjék be előre a pop-up fal grafikai segédletét, mert – ahány ház, annyi szokás – a pop-up dekorációk is megannyi méretben-, és módon valósíthatóak meg.

1. Tervezési sajátosságok
A grafika tervezést minden esetben a pop-up fal teljes – kiterített – grafikai méretére célszerű elvégezni és leadni. Figyelembe kell venni, hogy a grafika a későbbiekben függőleges panelekre lesz vágva, ezért a vágásokra lehetőség szerint ne kerüljön betű vagy logó. Illesztésnél ugyanis mind a kivitelezésben részt vevő dekoratőr, mind az összeillesztést végző felhasználó nehézségekbe fog ütközni! Ugyanezen oknál fogva kerülendőek a paneleken átnyúló, egybefüggő vonalak is. A grafikai sablonokban jelölt hátrahajló vagy takarásba kerülő felületekre pedig csak dekorációs elemek kerüljenek, mert ezek szemből nem lesznek láthatóak.

2. Kommunikációs jó tanács
A legtöbb háttérként szolgáló reklámeszköznél számítani lehet arra, hogy a grafika alsó felét vagy akár alsó 150-160 cm-es részét nem lehet majd jól látni. Egyrészt a hátfal elé helyezett pult vagy szórólaptartó „árnyékolja le”, másrészt jobb esetben a reklámaktivitás elé csoportosuló érdeklődők takarják el a hátul állóktól. Ezért célszerű a fő reklámüzenetet és a logót a felső harmadra helyezni. A kötelező részeket, elérhetőségeket vagy másodlagos üzenetet lehet két oldalra tervezni, de nem szabad elfelejteni itt sem, hogy szem magasságnál sokkal lejjebb ne kerüljön fontos információ!

3. Bevált megoldás
Legtöbbször alkalmazott sajtóhátfal grafikai megoldás, hogy mozaikszerűen összerendezett logókat jelenítenek meg a háttéren. Ez tökéletes megoldás sajtóháttér vagy fotóháttér esetében, ugyanis így van a legnagyobb esélye, hogy a prominens személyekről készült fotókon a támogatók, szervezők márkája is feltűnhessen. A legnagyobb hatás elérése érdekében érdemes, jól eltalálni a logók méretét és eloszlását.

4. Kihozni a legtöbbet
A köztudottan magasabb árkategóriában lévő pop-up falaknál rendkívüli módon felértékelődik a többszöri felhasználás lehetősége. Ebből a szempontból érdemes átgondolni a grafika aktualitását és variálhatóságát is. Presztízsveszteség nélkül bevethetőek olyan trükkök, hogy például csupán az egyik grafikai panelen van dátum, ár vagy más módosuló információ. Így a legközelebbi alkalommal vagy árváltozás esetén, csak azt az egy panelt kell újragyártani. Ilyenek lehetnek még a több mutációban készülő grafikák, amikor a logó és a fix információk csak meghatározott paneleken jelennek meg. A többi panel az aktuális rendezvény mondanivalójához idomul. Például informatikai cég pop-up falának bal oldala a márkát kommunikálja, jobb oldali 3 panelje pedig webhostingot, weboldal tervezést vagy szerverszolgáltatást az éppen aktuális kiállítás témája szerint.

5. Tévhitek
A leggyakoribb félreértés a tervezés és a megrendelés során a pop-up fal méretével kapcsolatos. A hagyományosan 3×3 vagy 4×3 méretűnek nevezett hátterek valójában a háttérfal-szerkezet 3×3-as vagy 4×3-as rácskiosztását jelentik. Ezért két – pl. egy íves és egy egyenes – 3×3 rácsméretű fal, centiméterben kifejezett mérete különböző is lehet és semmiképp sem méterben fejezi ki a méretét! A méretet minden esetben egyeztesse a kivitelezővel és vegye figyelembe a termékhez készült grafikai segédletet!

A pop-up falakról további termékinformációk ezen az oldalon érhetőek el:
Pop-up fal árak, méretek, grafikai segédlet és minden fontos információ

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 08. 22.

Megérett az Alma!

Új évszak, új operációs rendszer. A nyári időszakot a Reklámeszköz.hu-nál az informatikai fejlesztés teszi mozgalmassá! A meglévő és már-már elavultnak számító PC géppark felújítása helyett inkább drasztikus lépésre szántuk el magunkat. Apple Macintosh számítógépeket szereztünk be.

A PC-hez szokott munkatársakkal beszélgetve már számtalanszor felmerült a „Mac vagy PC” kérdés, ami úgy tűnik, most végérvényesen lezárult. Az új gépek várhatóan hosszabb távon, professzionális minőségben látják el a feladatukat. A gyorsabb munkavégzés eredménye már az első hónapban beigazolódott. Mivel egy platformon és ugyanolyan színbeállítások mellett dolgozik az egész csapat, így nagymértékben egyszerűsödnek a munkafolyamatok. Az új számítógépeket a legújabb Adobe grafikai szoftverekkel láttuk el, melyeket folyamatos frissítésekkel tartunk karban. Így tudjuk garantálni a folyamatos és prémium minőségű grafikai szolgáltatásokat.

Összegezve úgy is mondhatnánk, hogy mostantól a hazai reklámszakma egyik legkorszerűbb számítógépes eszközparkján készítjük elő nyomtatásra a grafikai anyagokat. A csapat hamar hozzászokott az új rendszerhez – munkatársaink szerint az átállás legkritikusabb pontja az volt, hogy az ablakok bezárását szolgáló „X” mostantól a bal felső sarokban van...

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 08. 18.

Kibővült nyomda és dekorációs műhely!

A nyári uborkaszezonban sem ülünk a babérjainkon. A nemrég kialakított 50 m2-es nyomdai és dekorációs műhelyünket kinőve, a Reitter Ferenc utcai telephelyen további 80 m2-es műhely területet vettünk birtokba és alakítottunk ki a nyomdai szolgáltatásaink és a dekorációs feladatok zavartalan elvégzésére. Az új műhely, több és nagyobb méretű dekorációs asztalt és egy 165 cm széles Neolam 1650C típusú, professzionális laminálógép beszerzését is magával hozta. A számos újítás és előny mellett még egy termékfotózásra alkalmas fotósarok is berendezésre fog kerülni. A fejlesztések nyomán tovább csökken a laminált pop-up falak, kínáló pultok és roll-up termékek gyártási ideje.

 

Nyomda

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 07. 31.

Megújult a Reklámeszköz.hu

Közel két év és több mint 6300 megrendelés után frissítettük webshopunkat!

A felületes szemlélő számára csupán minimális arculati frissítésnek tűnő megújulás, bízvást állíthatjuk, hogy komoly tartalmi és működésbeli változást takar. A design alapjai változatlanok maradtak, de az oldal kiegészült egy teljesen újragondolt termékoldallal. Ennek köszönhetően jóval rövidebb idő alatt és kevesebb kattintással érhetőek el a termékek oldalai.

Bevezetésre kerültek a termék legfontosabb tulajdonságait jelző piktogramok. Alattuk jelenik meg a termék hosszú leírása, melyben megtalálható minden fontos információ. Az árlistában felsoroljuk a jellemző méreteket és nyomatokat egy könnyen átlátható táblázat segítségével. Itt, a jobb oldali oszlopban helyeztük el a kiválasztó gombot, mellyel kipipálható és a „Kosárba tesz” ikonnal kosárba rakható a termék. Nyomdai termékeknél egy könnyen használható árkalkulátor segíti a vásárlókat, így megúszhatják a számológép használatát. Ahol megjelenik a Dokumentáció menüpont, ott rendelkezésre áll a grafika elkészítéséhez szükséges segédlet, mely bonyolultabb termékeknél elengedhetetlen segítséget nyújt.

Reméljük, hogy megelégedéssel használja majd webshopunkat! Ezúton kívánunk sikerekben gazdag kiállítási szezont!

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 07. 24.

Szponzoráció: TV2 - Több mint TestŐr

Együttműködésben az Integral Communications Kft.-vel a Reklámeszköz.hu biztosítja a Több mint testőr műsor promóciójához a roll-up bannereket.

A TV2-n öt évig futó, piacvezető 2testŐr című véleményformáló magazin műsorvezetőjének és producerének új koncepciója, az immár tematikus, egy téma köré épülő magazinműsor, a Több mint TestŐr. A 2011 őszén indult Több mint TestŐr műsor sikerére – a hosszú távú piaci jelenléte – lefedi a piac egészét a TV2, a FEM3 és a 90.9 Jazzy műsorán. Célcsoportja a 18-59 éves véleményvezér, tudatos nők és férfiak, akik kiemelt figyelmet fordítanak az egészséges életmódra, a tradíciókra és az újdonságokra is nyitottak. Heti szinten 1.200.000 néző tekinti meg a műsort.

A műsor színvonalához illeszkedő 15 darab prémium minőségű, exkluzív roll-up reklámberendezés kivitelezését a Reklámeszköz.hu csapata végezte el. A gyártás egyetlen lépésében sem lehet tévedni, hiszen a műsor presztízse a tét – jegyezte meg Molnár Bálint a Reklámeszköz.hu ügyvezetője –, ezért ellenőrizzük a gyártás folyamán többször a szerkezetet, nyomatot és a szakszerű összeszerelést, mert így minden alkalommal magas minőségű termékeket adjunk ki a kezeink közül.

A szponzoráció eredményeképpen a műsor nézői és hallgatói összesen 55 alkalommal találkozhatnak a Reklámeszköz.hu szpotjával. A Reklámeszköz.hu szpot megjelenés a Több mint TestŐr televíziós műsorában a TV2, FEM3 és a SZUPER TV2 csatornákon július 6. és augusztus 8. között lesz látható.

Az elkészült roll-up-ok egyike éppen Hódi Pamelával készült riport hátterében volt felfedezhető.

TV2 roll-up

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 07. 21.

Rajtunk hirdették az egészséget!

Mi tagadás, jó érzéssel számolunk be arról, hogy az I. Öko-tudatosság fesztiválon mi magunk is jelen voltunk! Igaz, profilunknak megfelelően nem előadóként, hanem a felszólaló egészség-mentorok előtt, mögött és mellett állva, a különböző reklámeszközeink révén. A Lurdy-házban tartott szakmai nap visszaigazolta azt, hogy az egészséges életmódnak Magyarországon is egyre több híve van. Nem csoda, hogy telt ház volt a rendezvényen, ahol kiderült például, hogy melyek számítanak egészséges ételnek a „gyilkos élelmiszerek korában” vagy éppen miként tudunk odafigyelni az E-számokkal ellátott termékekben leselkedő veszélyekre?

„Úgy tapasztaltam, hogy a Bodywakes csapata nem csak az egészséges életmód professzionális úttörője, de a hatékony reklámozás felé is nyitott” – ezt már Reklámeszköz.hu ügyvezetője, Molnár Bálint állapította meg a fesztivál után. Szántai Zsolt és felesége Csonka Enikő, a BodyWakes alapítói úgy gondolták, hogy tapasztalataik alapján Molnár Bálint, aki maga is részt vett egy 1 hónapos komplex életmódváltó programon, olyan profi szakember gárdával rendelkezik, akiknek nem kell körülírni a dolgokat. A legfontosabb szlogenek, logók meghatározása után a Reklámeszköz.hu csapata találta ki, hogy hol helyezkedjen el például a Pop-up fal, hol és mennyi pult, zászló, szórólap és roll-up hirdesse az egészséges életmódot.

„Az eredmény egységes arculatot hozott, amely ráadásul gazdaságosabbnak is bizonyult, mint ha csak berendeltek volna mindenféle reklámeszközt.” – teszi hozzá Molnár Bálint, aki szerint így ugyan kisebb lett a haszna a Reklámeszköz.hu-nak, de csak rövidtávon. A következő fesztiválra ugyanis már most megérkezett a dekorációs felkérés a tudatos életmód hirdetőitől.

 

Bodywakes

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 06. 25.

Horogra akadt a reklámeszköz!

Itt a nyár, irány a horgászverseny! Június 21-től kezdve 13 alkalommal szenvedélyes pecásokkal telik meg az etyeki és a csanádpalotai tavak környéke. A Star Leicht és Energoteam névre keresztelt versenyek szervezőit a Reklámeszköz.hu látja el a szükséges dekorációs felületekkel az események alatt. A két cég erről a napokban kötött megállapodást. A cél, hogy egyszerre látványos és informatív roll up-ok és reklámzászlók hirdessék a helyszínen, hogy mire is képesek a legjobb amatőr és profi magyar horgászok.

Hogy a Reklámeszköz.hu-val kifogták-e vajon az aranyhalat a szervezők, azt mindenki döntse el maga a display-eszközök láttán, úgy a horgászversenyek helyszínén, mint akár a tévé előtt ülve. Jó tudni ugyanis, hogy az év horgásza versenyt is magában foglaló viadalsorozat összes állomásán profi tévések forgatnak, a riportokat pedig a Sport 1 televízió tűzi majd a műsorára.

Versenynaptár:

 1.    XXVII. Star Leicht Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek – 2014. június 21.
 2.    III. 24 órás Star Leicht Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. július 5-6.
 3.    I. 24 órás Energoteam Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek – 2014. július 26-27.
 4.    X. Energoteam Kupa Országos Gyerek döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.05.
 5.    X. Energoteam Kupa Országos Ifjúsági döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.05
 6.    X. Energoteam Kupa Országos Női döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.06.
 7.    II. Év horgásza Egyéni döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. augusztus 20.
 8.    II. Év horgásza Páros döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. augusztus 20.
 9.    X. Energoteam Kupa Országos Egyéni döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. 08. 23.
 10.    X. Energoteam Kupa Országos Családi döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. 0824.
 11.    XXVIII. Star Leicht Kupa – 2014. szeptember 20.
 12.    XXIX. Star Leicht Kupa – 2014. október 18.
 13.    XXX. Star Leicht Kupa – 2014. november 8.
 

 

Fotógaléria: 2014 - Star Leicht Kupa XXVII.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 05. 15.

Dekorosok jelentkezését várjuk!

A Reklámeszköz.hu dekorációs munkák kivitelezéséhez szakképzett dekoratőrök és dekorációs cégek jelentkezését várja!

Az országos dekorációs adatbázis célja, hogy vidéki Ügyfeleink igényeit a gyors és magas minőségű nyomdai szolgáltatásokon túl helyszíni dekorációs szolgáltatásokkal is ki tudjuk elégíteni.

Jellemző dekorációs feladatok

  • kiállítások és promóciók helyi installálása
  • kirakati és belsőépítészeti fóliadekorációk kasírozása
  • reklámtáblák kül-, és beltéri szerelése
  • világító táblák elektromos szerelése
  • plasztikus térbetű feliratok dekorálása

Elvárások

  • szakképzettség
  • dekorációs tapasztalat
  • reklámeszköz ismeret
  • referencia

A jelentkezéshez kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a dekor@reklameszkoz.hu címen!

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 03. 07.

Reklámeszköz.hu - Junior Expo

A Reklámeszköz.hu standja mától két napon keresztül várja látogatóit az Egerben megrendezésre kerülő Junior Expo-n.

Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2013. 12. 16.

Piac és Profit Klub – Meghívás 10 Reklámeszköz.hu Vendég részére!

A sikeres üzleti kapcsolat titka a személyes kapcsolatokban rejlik. Erre kínál exkluzív megoldást a Piac & Profit klub, melynek következő találkozóin a Reklámeszköz.hu jóvoltából most Ön is részt vehet!

A Piac és Profit kiadó kezdeményezése létrejött PP Klub azért jött létre, hogy segítsen a vállalkozások üzleti kapcsolatainak kiépítésében. A klub tagjai számára biztosítja az üzleti kapcsolatok kialakulásának színterét, ahol bemutathatják vállalkozásukat, gyarapíthatják vagy cserélhetik kapcsolati tőkéjüket.

Ezt a nagyszerű lehetőséget támogatja a Piac és Profit dekorációs partnere, a Reklámeszköz.hu.

„Több, mint egy éve vagyok klubtag és az elmúlt időszak rendkívüli fejlődést hozott a vállalat életébe. Ezt az üzleti lehetőséget szeretném az alábbi Meghívóval a legaktívabb partnereimnek felkínálni.” - Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője.

A Vendégek a klubesemény keretén belül, közvetlen, barátságos környezetben, hatfős asztaltársaságok körében tarthatnak rövid prezentációt. A szervezők garantálják a bemutatkozás előkészítésének segítését, és a csoportok közös üzleti céljainak összehangolását. Önnek csak kínálkozó lehetőséggel kell kezet fognia. Profitáljon most Ön is a kapcsolati rendszerünk előnyeiből és jelentkezzen a következő találkozóra!

A PP Klubbal közös munkánk során kialakult jó viszony eredményeképp, egy ajándék meghívóval szeretnénk hozzájárulni az Ön sikeréhez. A jelentkezést kérem az alábbi e-mail címen tegye meg: klub@reklameszkoz.hu.

Sok sikert és Kellemes Ünnepeket kíván, a Reklámeszköz.hu csapata!

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2012. 11. 08.

Green Line Display

 

Az újrahasznosítható alapanyagokból készült reklámeszközök exkluzív termékcsoportja számtalan új előnnyel rendelkezik:

- A faerezetet hangsúlyozó sötét pác rusztikus és feltűnő megjelenést kölcsönöz a termékeknek.

- A vékony lakkréteg cseppállóvá teszi az eszközöket, így azok tisztítása egyszerűbb.

- A csiszolt élek, kidolgozott vonalak letisztultabb és minőségibb külsőt eredményeznek.

- Az alapanyag többszörös ellenőrzésen esik át feldolgozás előtt, garantáltan csomómentes, ép erezetű végtermék érdekében.

A magasabb esztétikai megjelenésű GreenLine termékcsaládban is megtalálhatóak a legnépszerűbb eszközök, így akár teljes prezentációs megjelenésében választhat ÖKO eszközöket.

 


Igényes megjelenésű, olcsó nyomatcserés hostess és kóstoltató pult

Áruházi kóstoltatók, promóciók alkalmával elengedhetetlen reklámeszköz. A GreenLine minőségnek köszönhetően a pult bármilyen környezetben nívós megjelenésű, emlékezetes display.

A plexi előlapok mögé csúsztatható olcsó papírplakáttal a promóciós üzenet cseréje mindössze párezer forint, melyet a helyszínen megoldhat: nem kell a pultot az újradekoráláshoz újra és újra elszállíttatnia.

 

Kétoldalas, felületkezelt fa megállítótáblák poszterkihelyezéshez, vagy krétázható felületekkel

Poszterkihelyezés esetén a víztiszta plexi előlap mögé csúsztatható a plakát. A krétázható felületet hagyományos porkrétával és folyékony krétával is díszítheti.

A csúszásgátló gumi talpacskáknak köszönhetően stabilan állnak. Rozsdamentes zsanéroknak és távtartóknak köszönhetően hosszúéletű és igényes kivitel.

Extra vékonyságú, alacsony fogyasztású beltéri fa LED világítókeretek

Exkluzív hatást keltő elegáns, mindössze 30 mm keretmélységű fa világítókeretek erős és homogén megvilágítással: nincsenek csíkos vagy elsötétedő részek.

A modern LED világításnak köszönhetően alacsony üzemeltetésű, és hosszúéletű keretek, melyeket akár egyedi méretben, egyedi színben is gyártathat!

Becsúsztatós plakátkeretek plexi előlappal, vagy krétával írható felülettel

A legnépszerűbb szabvány méretekben (A1 / A2 / A3 / A4) elérhető vékony, mindössze 25-30 mm széles profilú poszterkeretek kezelt felülettel, csomómentes fa alapanyagból.

Rejtett csavarozással rögzíthető a falra a hátlemeznél fogva, a plakátcsere egyetlen mozdulat: a régi poszter helyére kell csúsztatni az új grafikát.
 

 

Információs, ügyfélirányító táblák és szórólaptartók

Egyszerű kivitelű szóróanyagtartók és ügyfélvezető táblák ideális eszközök várótermekbe vagy recepciókra.

A plexi előlapok mögötti papír cseréjével egyszerűen, akár naponta változtathatja reklámüzenetét, míg a szóróanyag tartóba egyszerre több brossúrát is helyezhet.

 


 

Bejegyezte: Szegedi Bernadett

Tartalom átvétel