Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

roll-up

2016. 06. 28.

Újdonságok roll-up kiegészítők terén

A Roll-upok vitathatatlanul a legnépszerűbb reklámeszközök világszerte: könnyű használat, nagy grafikai felületek egy mobil hordtáskából pár másodperc alatt kicsomagolva.
Most olyan saját fejlesztésű kiegészítőket mutatunk be, melyekkel a hagyományos megjelenés mellett plusz funkciót adnak a roll-upjuknak!
 
Roll-up wobbler – a 3D kiegészítő , beépített LED villogóval!
A wobbler nem más, mint egy figyelemfelkeltő plusz felület, amely a roll-up nyomat előtt körülbelül 5 cm-re lebeg, hála egy vékony, víztiszta műanyag szárnak.
A wobbler standard mérete 21x21 cm négyzet, de szinte bármilyen egyedi formában is gyártható!
Remek lehetőséget nyújt olyan időszakos információk közlésére, melyek gyakran változnak a roll-upon, így nem kell a roll-up nyomat folytonos felülmatricázásán gondolkodni – ami esztétikai szempontból egyáltalán nem javasolt megoldás.
A masszázs szalonba készült roll-upunkon az aktuálisan éppen elérhető masszázs típust kellett megjelenítenünk: a roll-up felső harmadába helyezett hosszúkás wobbler könnyen, pillanatok alatt lecserélhető egy másik grafikára, amikor egy másik masszőr érkezik a terembe.
Roll-up wobblerrel kompatibilis termékeink: Roll-up Standard 50, Standard 85, Standard 100
 
 
Roll-up mágneses szórólaptartó
A levehető, mágnesesen rögzíthető LA4 méretű plexi szórólaptartóba kis mennyiségű szóróanyag elhelyezésével tovább növelheti a roll-up hatékonyságát. A szórólaptartót a roll-up felállítása után egyszerűen tapassza fel a megfelelő magasságba!
A termék tulajdonképpen minden olyan reklámeszközzel működik, melynek a nyomata elég tartós ahhoz, hogy megfogja a plexi rekeszt, és matt a felülete, amelyen így az nem tud lecsúszni. A legkedveltebb alapanyagunk, a szürkehátú matt roll-up film, amely 205 mic vastagságával tökéletesen megtartja a szórólaptartót.
 
Tekintse meg termékkínálatunkat ezekről a hasznos kiegészítőkből: tovább a wobbler termékhez
 
 
 
Bejegyezte: Molnár Dániel

2015. 10. 13.

Divatba jött a mini!

Érdekesség, hogy divatba jött a mini vagy mondhatnánk azt, hogy az S-es méret is a reklámeszközök piacán. A hagyományos asztali zászló mellett megjelent mini roll-up és a mini X-banner pontosan úgy néz ki, mint a „nagy testvérek”, csak éppen az asztalon állnak és nem a földön. Szerintünk is egyszerre mutatósak és poénosak ezek a termékek, amelyeknek remekül hasznát lehet venni például egy olyan ügyfélváróban, ahol sokan megfordulnak. Az A3 méretű roll-up és a 45 centiméter magas X-banner az irodánkba betérő vevőink érdeklődését is felkeltette már. Szintén újdonság az asztali beachflag, azaz a mini csepp zászló. Formabontó, fiatalos megjelenése garantáltan figyelemfelkeltő. Azt már csak halkan tesszük hozzá, hogy a törpe strandzászló legalább a nyárra is emlékeztet minket majd a hideg, esős őszi napokon!
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 07. 24.

Szponzoráció: TV2 - Több mint TestŐr

Együttműködésben az Integral Communications Kft.-vel a Reklámeszköz.hu biztosítja a Több mint testőr műsor promóciójához a roll-up bannereket.

A TV2-n öt évig futó, piacvezető 2testŐr című véleményformáló magazin műsorvezetőjének és producerének új koncepciója, az immár tematikus, egy téma köré épülő magazinműsor, a Több mint TestŐr. A 2011 őszén indult Több mint TestŐr műsor sikerére – a hosszú távú piaci jelenléte – lefedi a piac egészét a TV2, a FEM3 és a 90.9 Jazzy műsorán. Célcsoportja a 18-59 éves véleményvezér, tudatos nők és férfiak, akik kiemelt figyelmet fordítanak az egészséges életmódra, a tradíciókra és az újdonságokra is nyitottak. Heti szinten 1.200.000 néző tekinti meg a műsort.

A műsor színvonalához illeszkedő 15 darab prémium minőségű, exkluzív roll-up reklámberendezés kivitelezését a Reklámeszköz.hu csapata végezte el. A gyártás egyetlen lépésében sem lehet tévedni, hiszen a műsor presztízse a tét – jegyezte meg Molnár Bálint a Reklámeszköz.hu ügyvezetője –, ezért ellenőrizzük a gyártás folyamán többször a szerkezetet, nyomatot és a szakszerű összeszerelést, mert így minden alkalommal magas minőségű termékeket adjunk ki a kezeink közül.

A szponzoráció eredményeképpen a műsor nézői és hallgatói összesen 55 alkalommal találkozhatnak a Reklámeszköz.hu szpotjával. A Reklámeszköz.hu szpot megjelenés a Több mint TestŐr televíziós műsorában a TV2, FEM3 és a SZUPER TV2 csatornákon július 6. és augusztus 8. között lesz látható.

Az elkészült roll-up-ok egyike éppen Hódi Pamelával készült riport hátterében volt felfedezhető.

TV2 roll-up

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 07. 21.

Rajtunk hirdették az egészséget!

Mi tagadás, jó érzéssel számolunk be arról, hogy az I. Öko-tudatosság fesztiválon mi magunk is jelen voltunk! Igaz, profilunknak megfelelően nem előadóként, hanem a felszólaló egészség-mentorok előtt, mögött és mellett állva, a különböző reklámeszközeink révén. A Lurdy-házban tartott szakmai nap visszaigazolta azt, hogy az egészséges életmódnak Magyarországon is egyre több híve van. Nem csoda, hogy telt ház volt a rendezvényen, ahol kiderült például, hogy melyek számítanak egészséges ételnek a „gyilkos élelmiszerek korában” vagy éppen miként tudunk odafigyelni az E-számokkal ellátott termékekben leselkedő veszélyekre?

„Úgy tapasztaltam, hogy a Bodywakes csapata nem csak az egészséges életmód professzionális úttörője, de a hatékony reklámozás felé is nyitott” – ezt már Reklámeszköz.hu ügyvezetője, Molnár Bálint állapította meg a fesztivál után. Szántai Zsolt és felesége Csonka Enikő, a BodyWakes alapítói úgy gondolták, hogy tapasztalataik alapján Molnár Bálint, aki maga is részt vett egy 1 hónapos komplex életmódváltó programon, olyan profi szakember gárdával rendelkezik, akiknek nem kell körülírni a dolgokat. A legfontosabb szlogenek, logók meghatározása után a Reklámeszköz.hu csapata találta ki, hogy hol helyezkedjen el például a Pop-up fal, hol és mennyi pult, zászló, szórólap és roll-up hirdesse az egészséges életmódot.

„Az eredmény egységes arculatot hozott, amely ráadásul gazdaságosabbnak is bizonyult, mint ha csak berendeltek volna mindenféle reklámeszközt.” – teszi hozzá Molnár Bálint, aki szerint így ugyan kisebb lett a haszna a Reklámeszköz.hu-nak, de csak rövidtávon. A következő fesztiválra ugyanis már most megérkezett a dekorációs felkérés a tudatos életmód hirdetőitől.

 

Bodywakes

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 06. 20.

Új ügyfél az oktatásból

A vakáció kezdetét, a Reklámeszköz.hu egy új megállapodás hírével köszönti. A cég roll up-jai és zászlói biztosították ugyanis a Nemzeti Pedagógus Kar alakuló ülésének dekorációját június 14-én. A szombati eseményen az ország minden megyéjéből és Budapestről összesen 125 tanár érkezett azért, hogy együtt döntsenek az új testület alapszabályáról és megválasszák tisztségviselőiket. A Nemzeti Pedagógus Kar létrehozásáról egyébként még 2013-ban született döntés. Fő feladatát röviden nehéz megfogalmazni. A lényeg, hogy a kizárólag pedagógusokból álló kar például véleményezési és javaslattételi jogot gyakorol az iskolai munkát érintő szabályokról, e mellett pedig tanácsadó és információs munkát is ellát a tagjai révén.

Asztali zászló és szelyemszatén terítő

 

Roll-up és X banner állvány

Tartalom átvétel