Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

zászló

2017. 07. 05.

Beindult a zászlószezon

Alig pár hete merészkedett 25 fok fölé a hőmérő higanyszála, a megrendeléseken máris érezhető a zászlószezon kezdete. A Reklámeszköz.hu csapata nemcsak a változatos megrendelések, de a visszavonhatatlanul elkezdődőtt nyár miatt is nagy örömmel fogadja ezeket a megrendeléseket. 
 
Minden évben, a szezon előtt javasoljuk a téli és tavaszi viharokban leamortizálódott céges- és nemzeti- vagy európai uniós zászlók cseréjét, azonban idén ez különösen igaz: a szemfülesek a készlet erejéig még 2016-os árakon juthatnak a zászlókhoz, a júliius közepén érkező új szállítmány azonban már magasabb áron lesz elérhető.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 07. 12.

Klasszikus nyári reklámeszköz

Hogyan válasszunk strandzászlót? 
 
Szegedi Bernadett ügyvezető igazgatónk azt mondja, azok, akik most kaptak kedvet a strandzászló vásárlásához, 3 dolgot vegyenek feltétlenül figyelembe:
- a méretet,
- a tartalmat
- és a nyomdai előszítés sajátosságait.
 
Kezdjük a mérettel. Nálunk mind a csepp, mind az uszony zászlókból többféle nyomatméretű változat közül lehet választani, az első számú szempont, hogy hol szeretnék elhelyezni. A strandzászlók sokszínűségét jó példázza, hogy vannak már parkolókba szánt méretek is, ahol a nyomat a földtől csak körülbelül 150 cm magasságban kezdődik, vagyis a parkoló autók nem takarják ki a zászlók alsó felét.
 
Ami a tartalmat illeti, a csepp zászlókon általában kevesebb információt (1-2 logót, vagy pár szót) érdemes elhelyezni, míg az uszony zászlókra a nagyobb grafikai felület okán több információ is felfér. Ám azt se feledjük, hogy a zászlók csak figyelemfelkeltésre szolgálnak, kerüljük a túl sok szöveges tartalmat. Az iparági tapasztalat az, hogy a járókelők néhány másodperc alatt csak a rövid üzeneteket olvassák el.
 
Ha már megvan a fejünkben, hogy milyen strandzászlót szeretnénk, a nyomdai előkészítésre koncentrálhatunk. Itt azt fontos tudni, hogy a bújtató, ahova a rudat kell befűzni, körülbelül 5 cm széles, vagyis a szövegeket mindenképpen beljebb kell elhelyezni. Javasolni szoktuk a megrendelőknek azt is, hogy a zászló többi szélén is körülbelül 5 cm „margót” hagyjanak, ugyanis a varrás, illetve a hőkezelés során történő minimális zsugorodás miatt nem érhet senkit kellemetlen meglepetés.
 
 
Mennyire strapabíró a strandzászló?
Tűző napsütés és magas UV-sugárzás. Ezek számítanak strandzászlóra leselkedő legnagyobb veszélyeknek, de mit tehetünk? Mi a Reklámeszköznél a zászlókat úgynevezett szublimációs nyomtatással készítjük, ez számít ma a legtartósabb textilnyomtatásnak! A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a festék a hőkezelést követően az anyag szálszövésébe szívódik, vagyis nem képez külön festékréteget az anyag tetején, sőt még elhajtogatva sem pereg le róla a festék.
 
Az anyag mosózsákban, kímélő programmal, szintetikus mosószerrel 30 C-ig mosható, a mosástól így nem fakul ki. A mi tapasztalataink szerint a magyarországi időjárási körülmények között a zászlók minimális fakulása leghamarabb is csak 1-1,5 év után várható. Hosszabb kültéri használat esetén azért a zászlót havonta mossuk ki, mert a beletapadó kosz elnehezíti a zászlót és így az hamarabb tönkremehet! Végül, de nem utolsó sorban egy óvintézkedés, ha nagyon fúj a szél, fő a biztonság: 50-60 km/h-s szélterhelés esetén inkább tegyük el a strandzászlót, hogy a másnapi napsütésben aztán újra békésen loboghasson.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 07. 05.

Foci Eb zászlóőrület

Bár július 10-én véget ér a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság, valószínűleg sokáig nem felejtjük el ezeket a napokat.

 

Egyrészt a magyar válogatott fantasztikus játéka miatt, aminek az elemzése nélkül a Reklámeszköz angyalföldi bázisának étkezőjében sem indulhatott el egy-egy nap. Másrészt szakmailag is érdekes volt megtapasztalni, hogy milyen elképesztő módon megnőtt az érdeklődés a magyar szimbólumok iránt. Az elmúlt egy hónapban például 100 százalékkal (!) több nemzeti zászlót rendeltek meg például tőlünk, mint egy átlagos júniusban, de a Magyarország feliratú egyéb termékeink is sokkal jobban fogytak a megszokottnál. 

 

Érdekesség, hogy a focistáink iránti szenvedély és a lakóhely között milyen szoros lett a kapcsolat. Gyakori kérés volt ugyanis az, hogy a trikolor középső, fehér részébe egy-egy város, például Eger, Tokaj nevét írjuk be, ezzel is egyedibbé téve a lobogót.

 

A zászló egyébként állandó termék a Reklámeszköz palettáján, és a nemzeti ünnepek előtt rendre 30 százalékkal megnő az érdeklődés irántuk.

 

Legközelebb augusztus 20-a előtt számítunk erre, de szívesen belegondolunk már most abba is, hogy mekkora igény lesz a magyar nemzeti színek iránt, ha netán a nemzeti tizenegy kijut a 2018-as oroszországi labdarúgó világbajnokságra is.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 10. 13.

Divatba jött a mini!

Érdekesség, hogy divatba jött a mini vagy mondhatnánk azt, hogy az S-es méret is a reklámeszközök piacán. A hagyományos asztali zászló mellett megjelent mini roll-up és a mini X-banner pontosan úgy néz ki, mint a „nagy testvérek”, csak éppen az asztalon állnak és nem a földön. Szerintünk is egyszerre mutatósak és poénosak ezek a termékek, amelyeknek remekül hasznát lehet venni például egy olyan ügyfélváróban, ahol sokan megfordulnak. Az A3 méretű roll-up és a 45 centiméter magas X-banner az irodánkba betérő vevőink érdeklődését is felkeltette már. Szintén újdonság az asztali beachflag, azaz a mini csepp zászló. Formabontó, fiatalos megjelenése garantáltan figyelemfelkeltő. Azt már csak halkan tesszük hozzá, hogy a törpe strandzászló legalább a nyárra is emlékeztet minket majd a hideg, esős őszi napokon!
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 08. 06.

Jól fogynak a zászlók augusztus 20. előtt

Legyen szó az asztali változatról, vagy éppen az épületekre kitűzhető lobogókról, hasznos információ lehet vásárlóink számára, hogy minden zászlót egyedileg, fehér alapanyagból készítünk. A fehér színű hurkolt poliésztert magyar nemzeti zászló esetében Pantone 18-1660 kódszámú piros színnel, valamint Pantone 18-6320 kódszámú zöld színnel nyomtatjuk. Fontos megemlítenünk, hogy nem csak standard formátumokban, hanem bármilyen méretben- és grafikával is megrendelhetik e közkedvelt termékeinket.
 
 
A Reklámeszköz.hu felmérése szerint a legtöbb rendelés az önkormányzatok és az intézmények (például: iskolák, orvosi rendelők) részéről fut be a nemzeti ünnepeket megelőző időszakokban.
 
Gyakran előfordul azonban az is, hogy magánszemélyek szeretnének címeres, vagy éppen címer nélküli lobogót készíttetni maguknak, és azt kitűzni otthonukra március 15-én, augusztus 20-án és október 23-án – ahogy ezt egyébként a Reklámeszköz.hu-nál is teszik ezeken a napokon. A display cég angyalföldi bemutatótermében ilyenkor szintén egy saját gyártású zászló emlékeztet nemzeti ünnepeinkre.
 
Tartalom átvétel