Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

youtube

2015. 07. 21.

Reklámeszköz.hu a YouTube-on is!

Tavaly ősz óta a világ legismertebb videomegosztó portáljáról is visszaköszön a Reklámeszköz.hu zöld pelikánja. A cégnél azért döntöttek úgy, hogy a népszerű YouTube-csatornára „eveznek”, mert így a vállalat termékeiről készült videókat bárki meg tudja tekinteni. A Roll-up bannerekről, Pop-up falakról, valamint az X és az L bannerekről ugyanis korábban már kivétel nélkül készültek összeszerelési útmutatók. Ezek legfontosabb jellemzője, hogy a hosszú, unalmas leírások helyett maximum 2 percesek és visszatekerhetőek. Azaz bárki gyorsan el tudja lesni a legfontosabb mozzanatokat a Reklámeszköz.hu csinos műsorvezetőjétől, Polgár Ildikótól.
 
„A Reklámeszköz.hu YouTube csatornájára eddig közel 50 videó került fel, a megtekintések száma pedig már meghaladta a százezret.”  – mondta Molnár Bálint ügyvezető, aki egy gyors Top-listával is szolgált. E szerint ennek a roll-up bannernek az összeállítási videója vezeti a rangsort, 16110 megtekintéssel. 

 
A YouTube csatorna e mellett arra is jó, hogy a legfontosabb iparági híreknek helyt adjon. Így például a Reklámeszköz.hu oldalán bárki visszanézheti a 2014-es Országos Marketing Konferencia összefoglalóját Hinora Ferenc, Demcsák Mária és Tonk Emil köszöntőjével együtt.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 02. 02.

Beszáll a YouTube a sportközvetítői versenybe

Észak-Amerikában az amerikai foci, az NFL a legnépszerűbb sport, de a világ más tájain is egyre nézettebbek a meccsek közvetítései. A Google és a YouTube keresőjében évről-évre egyre többen keresnek rá az NFL-re - és mivel a két cég egy kézben van – ezért a vezetőség elérkezettnek látta az időt, hogy a sportágaknak saját YouTube csatornája legyen.

A debütálásnak nem is választhattak volna remekebb időpontot, hiszen az első adás a 2015-ös SuperBowl, a NFL éves döntője lett. Nem csak a mérkőzéseket lehet megtekinteni, de az összecsapások előtti felvezetőt és az utánuk következő összefoglalót is. Akár élőben, akár másnap felvételről megtekinthetőek lesznek. Ha éppen nincs meccs, a felhasználóknak akkor sem kell csüggedniük, ugyanis a YouTube csapata igyekszik majd érdekesebbnél érdekesebb videókkal feltölteni a csatorna tartalmát.

Ezzel a lépéssel a YouTube igen erős konkurenciájává vált a kereskedelmi sportcsatornáknak. Egyrészt itt nem kell előfizetési díjat fizetni, másrészt a meccsnézés sem helyhez kötött. Hiszen YouTube alkalmazás fut minden okostelefonon, tableten, laptopon, okostévén, lényegében minden napjainkban megvásárolható számítástechnikai és szórakoztatóelektronikai készüléken, ennek köszönhetőn pedig sokkal könnyebben elérhetővé válik bárki számára egy sportesemény megtekintése.

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel