Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

tender

2015. 10. 28.

Minket választott a Fővárosi Vízművek!

Újabb jelentős méretű megbízást kaptunk. Ezúttal a Fővárosi Vízművek tenderén lett befutó a Reklámeszköz.hu ajánlata. E szerint az 1,8 millió budapesti lakost kiszolgáló közműcég egyedi vagy kis darabszámú kommunikációs eszközeit mi gyárthatjuk le a következő másfél évben. Hogy mit jelent mindez a gyakorlatban? Ha a vízművektől csörög ki nálunk a telefon, akkor a lehető leghamarabb le kell gyártanunk a társaság arculati elemeivel ellátott eszközöket. Ilyen például az ügyfélszolgálati névkitűző, az irodák ablakára ragasztható fólia, és ide tartozik a sajtótájékoztatók leglátványosabb elemének számító pop-up fal is. E mellett a megbízás érdekessége, hogy olyan, egyedi reklámeszközöket is rendelhetnek tőlünk, mint például a zacskós víztartó ládák külső dekorációja. Erre sokan emlékezhetnek a fővárosiak közül, akiket a nyári hőségriadó idején kínáltak a hűsítő folyadékkal a Fővárosi Vízművek munkatársai.
 
Molnár Bálint ügyvezető: „Régi-új partnerünk a Fővárosi Vízművek. Már 2013-ban is minket bíztak meg a társaság reklámeszközeinek gyártásával. Az újabb, ezúttal még nagyobb keretösszegű megbízás azt jelenti az én olvasatomban, hogy elégedettek voltak velünk, továbbá sikerült újra megfelelő árakat társítanunk a kiváló minőség mellé!”
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 02.

Tendert nyertünk: Groupama Biztosító

Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.
 
 
A világszerte 13 millió ügyféllel rendelkező Groupama magyarországi leányvállalata a közelmúltban döntött úgy, hogy országszerte megújítja az ügyfélkapcsolati irodáit és ezentúl már Groupama Biztosító néven kommunikál az ügyfelei felé. A 150 fiók vizuális frissítéséhez többek között roll-upok, asztali zászlók, molinók cseréjére írta ki a tenderét a biztosítótársaság, amit május végén a Reklámeszköz.hu nyert meg. Június első napjaiban a grafikai stúdió kreatívai kezdték a munkát, azaz a Groupama Biztosító új arculati kézikönyvének előírásait ötvözték a megrendelt termékek grafikai elvárásaival. Nem kell különösebben magyarázni, hogy a végeredményben a multicég jól ismert zöldje dominált.
 
 
„Hirtelen kellett nagy mennyiséget legyártani” – foglalta össze a tender kihívásait Szegedi Bernadett értékesítési vezető, aki hozzátette: a szűkre szabott határidő nem mehetett a minőség rovására. „Közel 1000 négyzetméter nyomatot kellett előállítani, felvágni, konfekcionálni vagy éppen reklámeszközbe szerelni” – érzékeltette a megrendelés méreteit Bernadett, aki szerint a cég szempontjából a legfontosabb fejlemény: a gyártó részlegen a hazai display-mércével is hatalmas megrendelés sem fogott ki.
 
 
 
 
Tartalom átvétel