Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

2016

2016. 05. 24.

Remek első negyedévet zártunk!

A display-piac hagyományosan leggyengébb - év eleji - időszakában szerencsére gyakran ránk nyitották az ajtót a Reitter Ferenc utcai irodában. Már az év első hónapjában több, mint 20 pop-up falatt rendeltek meg, és összességében is elmondható: az első negyedévi forgalom meghaladta a 2015-ös számokat.
 
Sőt, valamivel még felül is múlta a 2015-ös év átlagát, ami azért nagy szó, mert az iparág hagyományosan legnehezebb időszaka ez, amit számos új belépő is nehezített. Az adatok azt mutatják, hogy a valódi mellett egyre többen lépnek be a virtuális piacterünkre, azaz a webshop-ba is, ahol az átlagos költés meghaladta az 50 ezer forintot.
 
 
A három éve indított webshop népszerűbb, mint valaha, ami azt bizonyítja, hogy immár sokan merik online formában megrendelni ugyanazt a minőséget, amit eddig személyesen kaptak meg. Ráadásul így át sem kell utazniuk a fél városon, hogy csak ezt az egy többletköltséget emeljük ki a hagyományos rendelések sajátosságai közül. 
 
Ami az iparágat illeti, 3-4 új belépő is megjelent a display piacon, tovább élezve ezzel az árversenyt. Tegyük hozzá, ez önmagában kifejezetten jó hatással is lehetne az amúgy is nyüzsgő piacra. Az viszont már vitatható, ha a versengést - egységes minőségi szabályozás és magatartási-kódex híján - olyan dekorációs eszközökkel akarják megvívni, amelyek részben vagy egészben nem teljesítik az Ügyfelek megszokott kritériumait. Szerencsére a piac úgy látszik, hogy működött. Az új belépők nagyjából másfél hónapig csökkentették kimutathatóan a megrendelésállományt. Márciusra pedig minden visszaállt a január előtti kerékvágásba.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 05. 24.

Csapatépítő japán módra

Rendhagyó gasztronómiai kalandozásra invitált minket a Makifood április utolsó péntekén. A zárás után a főzőiskolában a japán konyhaművészettel ismerkedett a Reklámeszköz.hu csapata.
 
Pontosabban legalább egy fogást az ázsiai szigetország messze földön híres ételei közül. Mint tudjuk, a távol-keleti ország kultúrájában a fegyelmezettség tradicionális, így nem volt mit tenni, mint kötényt ragadni és hatalmas röhögések közepette belevágni a Marha Sigure Onigiri elkészítésébe.
 
 
Vendéglátóink, persze amiben tudtak segítettek nekünk, így végül a marhabélszínt, gyömbért, mirint, szójaszószt és vodkát (!) tartalmazó étek közelítőleg hasonló lett ahhoz, mint amit például Tokióban is rendszeresen tálalnak. Japánban – mint megtudtuk – a marhahússal töltött, rizsgombócként jellemezhető Onigiri kedvelt fogásnak számít, a háziasszonyok ezt csomagolják általában ebédre vagy uzsonnára szeretteiknek.
 
Az ázsiai főétel elkészítése során mindenki a legjobb formáját hozta. Balázsról kiderült, hogy remekül tud rántottát készíteni, a dekor-csapat a szeletelésben vitézkedett, míg az értékesítés a terítésben találta fel magát. Összegezve, a rendhagyó csapatépítő jól sikerült, és senki sem maradt annyira éhes, hogy a Makifood után hazafelé a „Mekiben” kellett volna vigasztalódnia.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 04. 22.

Rózsakvarc és derűs kék az év színei

Grafikusok, divattervezők, belsőépítészek várják minden évben izgatottan azt a pillanatot, amikor a színszabványok világhírű szaktekintélyének számító Pantone kihirdeti az év színét.
 
 
Nos, a 2014-es lilásan rózsaszín Orchidea és a tavalyi barnásvöröses Marsala után van szerencsénk bemutatni 2016 színét, a Rózsakvarcot, valamint a Derűs kéket. Igen, jól olvassák, idén két szín lett a befutó, amelyre korábban még soha nem volt példa. A Pantone mindezt azzal indokolta a „babarózsaszín” és a „babakék” megosztott első helyét, hogy idézzük „az árnyalatok annyira kiegészítik egymást, hogy szinte el sem lehet választani egymástól. Ahogy Leatrice Eiseman, a cég igazgatója fogalmazott: a két szín megnyugtató érzést és rendet sugároz. A hivatalosan 13-1520-as és 15-3919-es kódszámmal jelölt színek természetesen megtalálhatóak a Reklámeszköz.hu palettáján is, így aki az év színeivel díszített display-termékekre vágyik, tőlünk első kézből megkaphatja.
 
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel