Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

első negyedév

2017. 05. 05.

Begyújtottuk a rakétákat

A szokatlan erős évkezdés egyfelől az eladott mennyiség növekedésének, másfelől a grafikai szolgáltatásunk frissítésének, valamint a kültéri molinók és fóliák rövid határidővel történő vállalásának köszönhető. 
 
„A reklámeszközök megrendelésekor – legnagyobb örömünkre - egyre többen bízzák ránk a grafikai tervezést is, emellett az év eleje óta házon belül készülnek a kültéri nyomtatásaink is, így az eddigiekhez hasonlóan, a már tőlünk megszokott minőséggel, de sokkal gyorsabban tudjuk vállalni ezek gyártását is” – mondta Molnár Bálint, a reklámeszköz.hu tulajdonosa.
 
 
Az idei slágertermékek nem nagyon változtak a korábbi évekhez képest, még mindig a roll up-ra, a popup falra, a molinóra és a zászlóra érkezik a legtöbb ajánlatkérés és ezek a termékek landolnak leggyakrabban a webáruházunk kosarában is.  
 
Napjainkban egyre nagyobb igény van az egyedi termékekre, több megkeresést kaptunk extra méretű popup falakra, de nem ritka a beépített hűtőszekrénnyel ellátott promóciós pult igénye sem. Az egyre különlegesebb és egyre gyakrabban változó vevői igényekre gyorsan tudunk reagálni folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően.
 
A továbbiakban is szeretettel várjuk a speciális igényeket, hiszen a kreativitás, a lehetetlennek tűnő kérések gyors és legtöbbször azonnali megoldása igazi kihívást jelent csapatunk számára!
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 05. 24.

Remek első negyedévet zártunk!

A display-piac hagyományosan leggyengébb - év eleji - időszakában szerencsére gyakran ránk nyitották az ajtót a Reitter Ferenc utcai irodában. Már az év első hónapjában több, mint 20 pop-up falatt rendeltek meg, és összességében is elmondható: az első negyedévi forgalom meghaladta a 2015-ös számokat.
 
Sőt, valamivel még felül is múlta a 2015-ös év átlagát, ami azért nagy szó, mert az iparág hagyományosan legnehezebb időszaka ez, amit számos új belépő is nehezített. Az adatok azt mutatják, hogy a valódi mellett egyre többen lépnek be a virtuális piacterünkre, azaz a webshop-ba is, ahol az átlagos költés meghaladta az 50 ezer forintot.
 
 
A három éve indított webshop népszerűbb, mint valaha, ami azt bizonyítja, hogy immár sokan merik online formában megrendelni ugyanazt a minőséget, amit eddig személyesen kaptak meg. Ráadásul így át sem kell utazniuk a fél városon, hogy csak ezt az egy többletköltséget emeljük ki a hagyományos rendelések sajátosságai közül. 
 
Ami az iparágat illeti, 3-4 új belépő is megjelent a display piacon, tovább élezve ezzel az árversenyt. Tegyük hozzá, ez önmagában kifejezetten jó hatással is lehetne az amúgy is nyüzsgő piacra. Az viszont már vitatható, ha a versengést - egységes minőségi szabályozás és magatartási-kódex híján - olyan dekorációs eszközökkel akarják megvívni, amelyek részben vagy egészben nem teljesítik az Ügyfelek megszokott kritériumait. Szerencsére a piac úgy látszik, hogy működött. Az új belépők nagyjából másfél hónapig csökkentették kimutathatóan a megrendelésállományt. Márciusra pedig minden visszaállt a január előtti kerékvágásba.
Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel