Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

Logótervezés

A logó egy cég vizuális megjelenésének az origója, így nagyon fontos, hogy kellő alapossággal és odafigyeléssel készüljön. Egyszerű, könnyen megjegyezhető, de mégis kifejező jelről van szó, aminek számtalan felületen „működnie” kell.
 

Leírás

A logótervezés egy komplex munka, amelyben a kreatív grafikus célja az, hogy a lehető legtömörebben fogalmazza meg képileg az adott témát. Olyan jelet hozzon létre, amely jól felismerhető, megkülönböztethető a piacon és idővel emblematikus szimbólumává válhat az adott témakörnek.

Főbb lépések

 
Egyeztetés
A tervezés megkezdése előtt egyeztetés szükséges, ahol megismerjük az esetleg már kialakult igényeket, melyre a grafikus verzió(ka)t építhet. Amennyiben vannak szimpatikus motívumok, színvilág amely a céghez közel áll, a grafikusnak támpontot jelenthet.
Konkurenciaelemzés

A tervezés megkezdése előtt érdemes a legfőbb konkurenciáik logóterveit is megkeresnünk, hiszen az a célunk, hogy az Ön vállalkozását vagy márkáját a lehető legegyedibb köntösbe öltöztessük.
Prezentáció
A grafikus által készített első verziókat irodánkban (XIII. Budapest Reitter Ferenc utca 42.) prezentáljuk. A személyes prezentációra azért van szükség, hogy a grafikus első kézből kapjon őszinte visszajelzéseket, illetve a verziók módosítását és további ötleteket párbeszéd formájában gyorsabban véghez lehet vinni, mint egy napokig húzódó emailezés következtében, amit adott esetben a cég túl sok alkalmazottja is véleményezhet, miközben egy szűkebb közeg véleménye számít igazán (marketing osztály, cégvezetés).
Kivételes esetekben, amennyiben nincs lehetősége személyes egyeztetésre, lehetőséget nyújtunk Skype videókonferencia beszélgetésre is grafikusainkkal.
A korrektúraköröknél tapasztalataink szerint már nincs szükség a személyes egyeztetésre, hiszen ott az apróbb módosítással kapcsolatos kérések már tömörebben, konkrétabban megfogalmazhatóak.

Logók fajtái

Egyszerűbb tipografikus logó
A beszédes cégnevek esetében ajánlott egyedi megjelenésű betűtípus alkalmazása, mely a betűk különböző stílusával, színében tehető mozgalmassá, emlékezetessé.
Bonyolultabb tipografikus logó
Az egyszerű betűk mellett a karakterekkel történő játék, egyedi motívumok beépítése a logóba.
Figurális logó
Az egyszerű szöveges megjelenés helyett emblematikus jelképek használata a cég vagy márka üzenetével összhangban.

Bármely logó választása esetén a véglegesen jóváhagyott logót vektorgrafikus formátumokban (.ai, .pdf vagy .eps), illetve nagyméretű és nagy felbontású pixeles formátumban (.jpg vagy .png) is átadjuk!

Átfutás
 
Logók típusától függően változik a várható átfutás. Tapasztalataink szerint az egyszerűbb tipografikus logók 5-8 munkanapon belül prezentálhatóak, bonyolultabb tipografikus vagy figurális logók esetében 10-14 munkanapon belül készülnek el az első verziók. Az alapár minden esetben 3 különböző verziót, és 2 korrektúrakört tartalmaz. Több verzió vagy több korrektúrakör befolyásolja az átfutási időt. Az alapárakon felüli sürgősségi felár felszámításának jogát fenntartjuk.

Árlista

Árlistában szereplő tételek kiindulási alapot biztosítanak. Minden munka, minden igény különbözik, ezért igényfelmérést követően pontos, személyre szabott ajánlatot készítünk!


 Logó  tervezés
Egyszerűbb tipografikus logó tervezése 3 verzióval, 2 korrektúrakörrel Bonyolult tipografikus logó tervezése 3 verzióval, 2 korrektúrakörrel Figurális logó tervezése 3 verzióval, 2 korrektúrakörrel
 Alapár 40 000 Ft + áfa 60 000 Ft + áfa 85 000 Ft + áfa
 Plusz  korrektúrakör
A szolgáltatás által tartalmazott 2 korrektúrakörön felüli körök felára.
3 000 Ft + áfa
 Plusz verziók
A szolgáltatásban foglalt verziókon felüli verziók felára.
24 000 Ft + áfa
 Névjegy  tervezés
Névjegy kreatív tervezése 2 verzióban, 2 korrektúrakörrel, 3 névmutációval
10 000 Ft + áfa
 További  anyagok  tervezése Amennyiben logója mellé egyéb szolgáltatásokra is szüksége van
(pl levélpapír vagy mappa tervezés, facebook borító stb.)
tekintse meg Arculattervezésre vonatkozó csomag ajánlatainkat!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés logótervezéshez

Kérjük töltse ki a kérdőívet, hogy pontos, minden részletre kiterjedő ajánlatot tudjunk adni!

CAPTCHA
A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
6 + 3 =
A fenti művelet eredményét kell beírni. Pl.: 1+3 esetén 4-et.

Fogalomtár

A grafikai tervezés minden esetben egy teljesen egyénre szabott szolgáltatás, ezért a gyakorlatban nincs két ugyanolyan megbízás. Még akkor sem, ha esetleg ugyanazt a típusú feladatot kell végrehajtani, a megoldáshoz vezető út bizonyosan különbözni fog az előzőtől.
 
Ezért nagyon fontos Megrendelői és Grafikai szempontból is a munka megkezdése előtt a lehető legpontosabban körülírni a feladatot.
 
Néhány fogalom, mely segít eligazodni
 
Verzió / verziókör
Az igények egyeztetését követően készült teljesen egyedi grafika. Több verziókört tartalmazó csomagok esetében a verziók között stílusban jól elkülöníthető verziók készülnek, így kiválasztható az a stílusirány, amely alapján a grafikus a további tervezést végzi. Verziók között átfedések lehetnek (pl kapott arculati kézikönyv kötelező kommunikációs elemei miatt)
 
Korrektúrakör
A grafikus által készített látványterv kiküldése, melyen apróbb módosítások elvégzése még kérhető. A korrektúraköröknél érdemes az Ügyfélnek jól átgondolnia, milyen módosításokat kér, mert az ingyenes korrektúrakörökben több módosítás kérhető (kivéve a teljesen új grafika megtervezése), azonban az ingyenes korrektúrakörök utáni módosítási igények korrektúrakörönként már számlázásra kerülnek. Ezt abból a célból határoztuk meg így, hogy az Ügyfél érdekelt legyen gyors és alapos kommunikációval segíteni a munkánkat és ne legyenek véget nem érő egyeztetések.
  • A grafikát maximum 30%-ban érintő áttervezés. Az ennél nagyobb mértékű módosítás már verziókörnek minősül.
 
Mutáció
Elsősorban méretbeli vagy minimális tartalmi változást jelentő korrektúrakör. Például névjegyek esetében használatos kifejezés, ahol név vagy nyelvi mutációk készülnek, méretmutációt jelenthet egy A4 szórólap felnagyítása nagyobb plakátméretre (tartalmi változás nélkül)
 
Jogtiszta fotó
Az interneten megvásárolható nagyméretű, profi megvilágításban és környezetben fotózott nagyméretű képek. Nem egyenértékű az ingyenes formában elérhető képkeresőben megjelenő képekkel, hiszen azok nyomdai felhasználásra gyakran használhatatlanok (nem elég éles, rossz fényviszonyokban készült, apró méretű). A képkeresőben szerzői jog által védett tartalom is megjelenik (más cégek weboldalon kommunikált és általuk már megvásárolt, tömörített fotók) Minden grafikához ezért egyedi fotók készítését, illetve megvásárlását javasoljuk! A megvásárolt fotó(ka)t eredeti méretében is átadjuk további felhasználásra.
 
Retusálás, színigazítás
A kapott vagy megvásárolt fényképek színtónusainak finomítása, hogy illeszkedjen a grafika hangulatába. A fotón lévő elemek esetleges körbevágása, méretre igazítása. A retusálás nem egyenlő a fotó teljes átalakításával!
 
Nyomdai előkészítés
A megrendelésre kerülő reklámanyagok megfelelő elkészítése a technológiai sajátosságokat figyelembe véve (kifutó, direkt szín beállítás, színprofil mentés, stancforma igazítás… stb) Nem tartalmaz kreatív tervezést.
 
Szerkeszthető verzió
A grafikusaink által készített tervek minden esetben a Reklámeszköz.hu szellemi tulajdonát képezik. A szerkeszthető állományok használati és módosítási jogát ezért csak felár ellenében bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.
 
Brief (skicc)
A grafikus munkáját segítő, az igényeket összegző dokumentum, melyet a megrendelés pillanatában kell eljuttatni hozzánk. Az utólag felmerülő igények vagy információ nem csak a tervezés átfutási idejét hosszabbítja meg, de adott esetben a szerkesztési költségeket is megemeli, hiszen ezesetben a tervezés egyértelműen több korrektúrakörrel jár.