Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

Szórólaptervezés

Rugalmas formátumú megoldás mindazoknak, akik viszonylag olcsón, rövid idő alatt szeretnének sok embert megszólítani. A szórólap nagyszerűen kiegészítheti bármilyen kampány eszköztárát, hiszen – egyfajta kedvcsinálóként termékeiről, szolgáltatásairól – a legfontosabb tudnivalókat, elérhetőségeket hordozva közvetlen kapcsolatba kerülhet a potenciális érdeklődőkkel.
 

Leírás

Változatos formáinak szinte csak a képzelet szab határt. Letisztult megjelenést vagy egészen egyedi és kreatív lehetőségeket kínálva Önnek.

Folyamat

 
Egyeztetés
A tervezés megkezdése előtt egyeztetés szükséges, ahol megismerjük az esetleg már kialakult igényeket, melyre a grafikus verzió(ka)t építhet. Amennyiben vannak szimpatikus motívumok, színvilág vagy elkészült céges arculat, ami a grafikusnak támpontot jelenthet, azokat már az egyeztetés alatt célszerű megismernünk a pontos ajánlat elkészítéséhez.
 
Fontos, hogy már az egyeztetés fázisában kialakuljon az igény: kívánt méret / végleges szöveges és képi terjedelem. A grafikus szinte ugyanazt a tartalmat meg tudja jeleníteni egy vagy két oldalon más tördelési módszert alkalmazva.
 
Az anyagok leadása
A szórólaptervezéséhez jellemzően a következő elemek leadására van szükség:
 
  • Szövegezés - Szöveges anyagokat Word fájlban kell biztosítani, már a leadás előtt korrektúrázva, azaz megfelelő helyesírásra odafigyelve. A szövegek mennyiségét is célszerű az első leadásnál fixálni, ugyanis az időközben megnövekedett szövegmennyiség gyakran a szórólap teljes áttervezéséhez, újratördeléséhez vezethet!
  • Logók - A logókra minden nyomdai kivitelezés esetében vektorgrafikus formátumban van szükségünk (.ai vagy .eps, esetleg .pdf)
  • Képi anyagok (fotók) - A szórólapon szereplő fotókat a lehető legnagyobb méretben kell biztosítani képfileokban (nem word vagy egyéb dokumentumba illesztve!) Amennyiben nincs megfelelő fotója, úgy azokat fotós oldalakról tökéletes minőségben megvásároljuk!
  • Arculat, elképzelés - Arculati kézikönyv, preferált színek, preferált betűstílus, vázlat vagy skicc az elképzelésről
 
Anyagátadás
Minden jóváhagyott szórólap grafikai anyagát a nyomdatechnológia elvárásainak megfelelően (kifutóval, színterhelő csíkkal, pozicionálókkal) nyomdakészre szerkesztjük, és digitális formátumban adjuk át (.pdf)
Amennyiben a kivitelező nyomda az anyagleadással kapcsolatosan speciális elvárásokat fogalmaz meg, azokat lehetőségeinkhez mérten biztosítjuk.
 
Átfutás
Első kreatív terv: megrendelést követő 2-4 munkanapon belül. Korrektúrakör: igények elküldését követő 2 munkanapon belül. Sürgősségi felár ellenében a folyamat valamelyest gyorsítható.

Árlista

Az alábbi árak tájékoztató jellegűek! Pontos igények megfogalmazása és az anyagok elküldését követően grafikusunk személyre szabott, fix ajánlatot küld a munkáról!

Szórólaptervezés alapárak
 Egyoldalas szórólap  kreatív tervezése
1 verzió, 1 korrektúrakör
15 000 Ft + áfa
 Kétoldalas szórólap  kreatív tervezése
1 verzió, 1 korrektúrakör
20 000 Ft + áfa
 Négyoldalas, hajtott  szórólap kreatív  tervezése
1 verzió, 1 korrektúrakör
30 000 Ft + áfa
 Leporello kreatív  tervezése (3 lapos,
 6 oldalas)
1 verzió, 1 korrektúrakör
25 000 Ft + áfa
Kiegészító szolgáltatások
 Szövegtördelés és  tipográfia felár
Szerkeszthető dokumentumban (.doc fájl) leadott, oldalanként 1000 karaktert meghaladó mennyiségű szöveg elhelyezése és kreatív tervezése.
6 000 Ft + áfa / oldal
 Plusz verziókör
A szolgáltatásban foglalt verziókon felüli verziók felára.
6 000 Ft – 15 000 + áfa között
 Plusz korrektúrakör
A szolgáltatás által tartalmazott korrektúrakörön felüli körök felára.
3 000 Ft – 6 000 Ft + áfa között
 Logó vektorizálás
Pixelgrafikus fileból előállított vektoros formátumú (ai, eps, pdf) logó átadásával
10 000 – 20 000 Ft + áfa bonyolultságtól függően
 Jogtiszta fotó  beszerzése, retusálása
Fotóügynökségtől jogtiszta kép vásárlásra. A szolgáltatás a fotó keresését, feldolgozását és nyomdai előkészítését is tartalmazza.
A szolgáltatásban az első fotó megvásárlása van benne.
8 000 Ft + áfa
 További jogtiszta fotók  beszerzése, retusálása
Egyazon témában több fotó beszerzése esetén
a második fotótól fizetendő darabár.
3 000 Ft + áfa / db
 Fotó retusálás
Ügyfélfotó méret-, szín igazítása, nyomdai előkészítése
6 000 Ft + áfától

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés szórólaptervezéshez

Kérjük töltse ki a kérdőívet, hogy pontos, minden részletre kiterjedő ajánlatot tudjunk adni!

CAPTCHA
A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
12 + 2 =
A fenti művelet eredményét kell beírni. Pl.: 1+3 esetén 4-et.

Fogalomtár

A grafikai tervezés minden esetben egy teljesen egyénre szabott szolgáltatás, ezért a gyakorlatban nincs két ugyanolyan megbízás. Még akkor sem, ha esetleg ugyanazt a típusú feladatot kell végrehajtani, a megoldáshoz vezető út bizonyosan különbözni fog az előzőtől.
 
Ezért nagyon fontos Megrendelői és Grafikai szempontból is a munka megkezdése előtt a lehető legpontosabban körülírni a feladatot.
 
Néhány fogalom, mely segít eligazodni
 
Verzió / verziókör
Az igények egyeztetését követően készült teljesen egyedi grafika. Több verziókört tartalmazó csomagok esetében a verziók között stílusban jól elkülöníthető verziók készülnek, így kiválasztható az a stílusirány, amely alapján a grafikus a további tervezést végzi. Verziók között átfedések lehetnek (pl kapott arculati kézikönyv kötelező kommunikációs elemei miatt)
 
Korrektúrakör
A grafikus által készített látványterv kiküldése, melyen apróbb módosítások elvégzése még kérhető. A korrektúraköröknél érdemes az Ügyfélnek jól átgondolnia, milyen módosításokat kér, mert az ingyenes korrektúrakörökben több módosítás kérhető (kivéve a teljesen új grafika megtervezése), azonban az ingyenes korrektúrakörök utáni módosítási igények korrektúrakörönként már számlázásra kerülnek. Ezt abból a célból határoztuk meg így, hogy az Ügyfél érdekelt legyen gyors és alapos kommunikációval segíteni a munkánkat és ne legyenek véget nem érő egyeztetések.
  • A grafikát maximum 30%-ban érintő áttervezés. Az ennél nagyobb mértékű módosítás már verziókörnek minősül.
 
Mutáció
Elsősorban méretbeli vagy minimális tartalmi változást jelentő korrektúrakör. Például névjegyek esetében használatos kifejezés, ahol név vagy nyelvi mutációk készülnek, méretmutációt jelenthet egy A4 szórólap felnagyítása nagyobb plakátméretre (tartalmi változás nélkül)
 
Jogtiszta fotó
Az interneten megvásárolható nagyméretű, profi megvilágításban és környezetben fotózott nagyméretű képek. Nem egyenértékű az ingyenes formában elérhető képkeresőben megjelenő képekkel, hiszen azok nyomdai felhasználásra gyakran használhatatlanok (nem elég éles, rossz fényviszonyokban készült, apró méretű). A képkeresőben szerzői jog által védett tartalom is megjelenik (más cégek weboldalon kommunikált és általuk már megvásárolt, tömörített fotók) Minden grafikához ezért egyedi fotók készítését, illetve megvásárlását javasoljuk! A megvásárolt fotó(ka)t eredeti méretében is átadjuk további felhasználásra.
 
Retusálás, színigazítás
A kapott vagy megvásárolt fényképek színtónusainak finomítása, hogy illeszkedjen a grafika hangulatába. A fotón lévő elemek esetleges körbevágása, méretre igazítása. A retusálás nem egyenlő a fotó teljes átalakításával!
 
Nyomdai előkészítés
A megrendelésre kerülő reklámanyagok megfelelő elkészítése a technológiai sajátosságokat figyelembe véve (kifutó, direkt szín beállítás, színprofil mentés, stancforma igazítás… stb) Nem tartalmaz kreatív tervezést.
 
Szerkeszthető verzió
A grafikusaink által készített tervek minden esetben a Reklámeszköz.hu szellemi tulajdonát képezik. A szerkeszthető állományok használati és módosítási jogát ezért csak felár ellenében bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.
 
Brief (skicc)
A grafikus munkáját segítő, az igényeket összegző dokumentum, melyet a megrendelés pillanatában kell eljuttatni hozzánk. Az utólag felmerülő igények vagy információ nem csak a tervezés átfutási idejét hosszabbítja meg, de adott esetben a szerkesztési költségeket is megemeli, hiszen ezesetben a tervezés egyértelműen több korrektúrakörrel jár.