Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

display

2014. 10. 17.

Display kerekasztal a legnagyobbakkal

Október hónap 21-én kötetlen szakmai beszélgetésre várják a reklámdekorációs ipar hazai nagyágyúit. Az esemény szervezője, a Sign and Display magazin - a magyarországi display forgalmazók és kivitelezők elsődleges információforrása – a 2014-es év tanulságaira és a jövőben várható iparági trendeket kutatja. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú lap rendezvényére, az iparág legnagyobb szereplőinek képviselőit hívták meg, köztük a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét, Molnár Bálintot.

„Hiánypótló találkozó lesz ez, az biztos” – jelentette ki előzetesen Molnár Bálint, aki a Reklámeszköz.hu több mint 4000 ügyfelével a display piac meghatározó magyarországi szereplőjének számít. A cégvezető úgy véli: az eszmecsere jó alkalom arra is, hogy az iparági sztenderdek felállításáról is elbeszélgessenek, amely Molnár Bálint véleménye szerint időszerű felvetés. „Fontos lenne megállapodni alapvető termék-, nyomtatási-, és összeszerelési minőségekről. Ugyanis a piacon dúló ár-összehasonlítást szakmai alapú értékvizsgálat sajnos rendszerint nem követi. Így gyakran akkor is a legolcsóbb ajánlattevő nyer, ha történetesen az Ő terméke tökéletesen alkalmatlan a feladatra.” – érzékelteti a piaci önszabályozás szükségességét Molnár Bálint, aki úgy véli: 2015 a minőség irányába fordulás éve lehet a display piacon.

A Reklámeszköz.hu másrészt már jó ideje a Sign and Display szakmai partnere. A legutóbbi lapszámban például a kiállítási és promóciós pultokról készült szakmai összefoglaló anyag kerül közzétételre. Annyit pedig a következő lapszámról el is árulhatunk, hogy a grafikai tervezést és a nyomtatási alapanyagokat vesszük górcső alá...

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 09. 17.

Felértékelődik a szemmagasság felett látható reklám!

Kiállításon és promóción járva az tapasztalható, hogy az elmúlt években rendre 2 méter magasság környékén készülő banner vagy roll up installációkkal telítődött a piac. Szinte minden cégnek van egy-két gyorsan bevethető reklámeszköze, amit előszeretettel fel is használnak a reklámtevékenységük során. Ebben a reklámzajban azonban, kezd elveszni a banner reklámok nyújtotta hozzáadott érték. Az a marketing energia, amit pontosan ezek hivatottak sugározni a kis helyigény ellenére nyújtotta nagyméretű reklámfelületükkel.

Elég csak arra gondolni például, hogy a kiállításon a standunk előtt tébláboló nézelődők kitakarják a reklámunkat a valódi érdeklődők elől. Akik - második vagy harmadikként állva a sorban - már nem tudják elolvasni a feliratokat. A hagyományos displayeket éppen ezért érdemes számos esetben magasabb reklámeszközökkel felváltani. Az új típusok akár 3 méteres magasságukkal messziről jól látható és olvasható üzenetet közvetítenek. Az óriási magasság ellenére hihetetlen, de gyakran még egyszerűbb a felállításuk!

A szakmai háttér
Nem lehet elégszer elmondani a kedves Ügyfeleknek és külsős grafikus kollégáknak, hogy a 2 méter magas roll up elsődleges reklámfelülete a felső harmadra koncentrálódik. Ide érdemes a fő reklámüzenetet és a logót helyezni. Ez a gyakorlatban a felső 50-70 cm-t jelenti. A középső harmadra kerülhetnek az elérhetőségek és a további termékelőnyök a céltól függően. Az alsó harmadra lehetőség szerint fontos információ már ne kerüljön, mert az ügyfelek nem szeretnek négykézláb telefonszámokat keresgélni! Könnyű belátni ezek alapján, hogy 300 cm magasság esetében ez a hasznos reklámfelület 150-170 cm-re nő. Ami arányaiban a roll up reklámfelületének minimum a fele. Ha ide kerül a reklámüzenet akkor a következő történik a reklámozó szempontjából:

MEGNŐ a reklámeszköz vonzáskörzete és hatása
- Messzebbről is felkelti a figyelmet, kifejti a reklámhatást az eszköz.
- Nagyobb távolságról is jól olvasható lesz az üzenet.
- Egy időben többen láthatják az üzenetet.

Számos esetben az aktivitás helyén meglévő hatalmas forgalomból csupán kis létszámú érdeklődőből válik vásárló. Ez sokszor azért van, mert maga a célcsoport áll a reklámüzenetünk útjába. Hiszen amint az első, második érdeklődő beáll a standunk előtti sorba gyakorlatilag kitakarja a reklámunkat a mögöttük érkezők elől. Szem magasság felett is érzékelhető reklám esetében lényegesen nagyobb számú fogyasztóhoz juthatunk el!

GYORSABBAN érzékelhető lesz az üzenet
- Kevesebb idő alatt átmegy a reklámüzenet, ami a rohanó világunkban az információ habzsolás korában a fiatal generációk elérését segíti.
- Nagyobb betűvel írható a reklámüzenet, ami gyengébben látók számára nagy előny
Főként olyan termék esetében, amivel idősebb korosztályt célozzuk meg.

KIEMELI a reklámozót a reklámzajból
- Az óriási méret első ránézésre megkülönbözteti a reklámozót a konkurensektől.
- Stabilitást, erőt, megbízhatóságot és profizmust sugall.

MEGERŐSÍTI az ügyfelet a döntésben
- A nagyobb forgalom és a nagyobb érdeklődés önmagát is képes generálni. Hiszen ha mások is ezt a céget látják a megfelelőnek, akkor az ügyfél is szívesebben várja ki a sorát.
- Ráadásul a reklámüzenet részleteit nem nehézkes megismerni. Még akkor sem, ha adott esetben egy nálunknál magasabb érdeklődő áll előttünk a sorban.

A hatásmechanizmus elmélete

1. Messzebbről meglátja a célcsoport a reklámot.
2. Gyorsabban érzékeli az üzenetet.
3. Hamarabb dönt, minthogy a konkurenst érzékelné.
4. Könnyebben olvassa és értelmezi a mondanivalót.
5. Nem kedvetlenedik el a reklám befogadása közbeni nehézségektől.
6. A konkurencia mellett erősebbnek, stabilabbnak és profibbnak látszódik az „Óriás” hirdető.
7. Az „Óriásnál” több érdeklődő áll a sorban, ami megerősíti a döntésében.
8. Nő az aktivitás hatásfoka.
 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2011. 03. 01.

Öko termékcsalád

Az Öko termékcsalád alternatívát nyújt mindazoknak, akik szívesebben választanának zöldebb, ráadásul esztétikusabb megoldást a tömegével gyártott, unalmas műanyag pultokkal szemben.

 

 

Ha az ember számolná, megdöbbenne, mennyi kiadványtartó állvánnyal, információs táblával, promóciós pulttal és egyéb reklámhordozóval találkozik egyetlen nap leforgása alatt. Az pedig – bár szakmabelieknek nem újdonság – még megdöbbentőbb, hogy ezek nyersanyaga az esetek döntő részében Távol-keletről érkezik Európába. Ez a gyakorlat nem csak a gigászi távolsági szállítások miatt környezetszennyező, hanem a felhasznált anyagok miatt is.
Az úrjahasznosításra alkalmatlan műanyag vagy alumíniumeszközök a kampányok végeztével jellemzően egyenesen a szemétbe kerülnek, óriási terhelést jelentve a környezet számára.

Hét éve foglalkozunk reklámeszközök gyártásával, így volt időm elgondolkozni ezen a faramuci helyzeten: egész Európa elárasztja magát olyan termékekkel, amelyek sokszor a legegyszerűbb, de sajnos nem a legjobb megoldást jelentik, egyszerűen azért, mert a reklámeszközpiacon nem létezik elérhető alternatíva a távol-keleti dömpinggel szemben. Közben egyre több ügyféltől hallom, hogy nem kíván húszezer kilométert utaztatni egy halom fröccsöntött műanyagot azért, hogy egy kéthetes promóció után mindez szemétté váljon. Persze korábban is előfordult, hogy a legelszántabb megrendelők egyedi gyártású, fa alapanyagú termékeket kértek tőlünk, de jól látszott, hogy jelentősen csak akkor változhat a helyzet, ha raktárkészletről, ráadásul versenyképes áron tudjuk kínálni ezeket a korábban kuriózumnak számító reklámeszközöket. Így született az Öko termékcsalád ötlete.

A gyakorlatilag száz százalékban újrahasznosítható, hazai alapanyag mellett az is fontos jellemzője az új palettának, hogy a felhasznált munkaerő is száz százalékban magyar.

Könnyű belátni, hogy az itthon elköltött forintok a hazai gazdaságba folynak vissza. Így egy picit magunk ellen is dolgoznánk, ha nem magyar alvállalkozókat foglalkoztatnánk.

A tervezés során természetesen a minél egyszerűbb szállítás és a többszöri felhasználhatóság is szempont volt, ezért a nagyobb eszközök könnyedén szétszerelhetőek és szinte akárhányszor újra összeszerelhetőek. A nyomtatott anyagok egyszerűen cserélhetők az eszközökön, sőt újrafelhasznált papírral még tovább „zöldíthető” a folyamat.

Cégünk a megvalósítás minden pontján partner, beleértve a grafikai tervezési és a nyomtatási munkákat is.

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel