Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 

konferencia

2014. 12. 02.

Marketing Trendek 2015 konferencia

A Reklámeszköz.hu csapatát érte a megtisztelő felkérés, hogy a Marketing Trendek 2015 konferencia reklámdekorációs partnereként a helyszínt illően felkészítse az esemény lebonyolítására. Az eseményre már hetekkel a megnyitó előtt alaposan felkészült a csapat. Helyszínbejárás alkalmával fotók készültek, melyekből a grafikus kollégák látványterveket állítottak elő. A számos dekorációs lehetőséget összevetve a Marketing Szövetség igényeivel, a helyszín és a konferencia adottságaival hamar kiderült, hogy:

1. A dekorációra és annak eltávolítására maximum két-két óra áll rendelkezésre. Így gyorsan installálható és lebontható mobil reklámeszközökre van szükség.
2. A Park Inn Hotel bejárata előtt kültéri reklámberendezésekre lesz szükség.
3. A hotel előterében fogadni és irányítani kell majd a vendégeket. Ezért itt információs standot kell felállítani.
4. A konferencia két előadóterme között útbaigazító táblákat kell elhelyezni.
5. Az adminisztráció meggyorsításához érdemes lesz két regisztrációs pultot is elhelyezni.
6. Az előadók 50 cm magas emelvényről fognak beszélni, tehát a hagyományos 2 méter magas reklámeszközök nem lesznek elegendőek.

 

Továbbá a Marketing Szövetség kifejezett kérése volt, hogy a legyártott reklámok lehetőség szerint újrahasznosítható, környezetbarát eszközök legyenek, amelyeket akár többször is fel lehet használni a jövőben.

A fentiek alapján a következő reklámeszközök kerültek kiválasztásra:

1. Ha kültér, akkor zászló! A hotel előtt két csepp alakú strandzászló helyeztünk el. A zászlók rendkívül figyelemfelkeltőek és szinte végtelen alkalommal más rendezvényeken is újra felhasználhatóak.

2. A bejáratnál és az előadótermek közötti útbaigazításra a helyszín színvonalához illeszkedő környezetbarát fa reklámeszközöket használtunk. Megállítótáblát A/1, Várakoztató táblát A/3 méretben és fa információs pultot. Ezekbe egytől egyig újrahasznosított papírplakát került, amely bár egyszer használható, mégis a leginkább környezetkímélő megoldás.

3. A regisztrációnál a funkció és az összhang érdekében textil termékek kerültek kiválasztásra. A textil pult nagyméretű pultlapja miatt regisztrációra a legalkalmasabb. Szándékosan nem került aktuális információ a grafikájára. Ezáltal az elkövetkező években még számos rendezvényen teljesíthet szolgálatot.

A textil pulthoz textil Pop up háttérfal illeszkedik a leginkább. Itt figyelembe lett véve az előzetes felmérésnél, hogy a textil fal hátoldalán ne legyen fényforrás. Ugyanis az átvilágítaná a nyomatot.
A regisztráció és a támogatók reklámanyagainak megjelenése érdekében két darab, egyenként nyolc  szóróanyag befogadására alkalmas brosúra tartó is elhelyezésre került.

4. A nagy konferenciateremben a 2 méternél magasabb reklámeszközök közül az egyik legnagyobb került bevetésre. 300 cm magasságával és 150 cm szélességével az óriás roll up látványos keretbe foglalta az előadásokat. Ugyanilyen méretű roll up-on kaptak helyet a konferencia támogatói is. A részletes program – az egységesség kedvéért – szintén roll up-on került feltüntetésre.
 

 

Szintén az ésszerűség okán, a kisebb előadóterembe olyan roll up reklámok kerültek elhelyezésre, amelyek arányaiban megegyeznek a nagyobb, 150x300 cm-es társaikkal. Így az ide készült 100x200 cm-es roll up reklámokhoz nem kellett új grafikát tervezni...

A végleges termék-mix összességében teljes körű és látványos megoldást eredményezett. Kiaknázta a környezetkímélő reklám megoldásokat, ráadásul költséghatékony és több esetben újrahasználható módon valósította meg a célját.

A Marketing Trendek 2015. konferencia reklámdekorációs partnereként a Reklámeszköz.hu csapata végezte a helyszín felmérését, látvány- és grafikai tervezését, kivitelezési és szerelési munkálatait.

Ezúton köszönjük a Magyar Marketing Szövetség megtisztelő felkérését és kívánunk további sikeres rendezvényeket minden kedves Résztvevőnek!

 

2014. 09. 15.

10 tipp a rendezvény dekorációhoz!

1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatsz!
Tervezz hosszú távra és ésszerűsítsd a marketing kiadásaid! Olyan displayeket is használhatsz, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.

5. Számolj a reklámeszközök előállításának időigényével!
Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra! A profik mindig ráhagynak egy napot a határidőre.

6. Kezdj foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!
A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Ezért érdemes a legnehezebb dióval kezdeni!

7. Előre egyeztesd az anyagleadási határidőt a kivitelezővel!
A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozz, ha a kivitelezés is csúszni fog!

8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!
Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Arról nem is beszélve, hogy szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén az egyetlen matricánkon betanulni a dekoratőr szakmát! Érkezz inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvény helyszínére és koncentrálj a valódi feladatra!

9. Felejtsd el a ragasztószalagos plakátozást!
Remélem senkinek sem szorul magyarázatra, az az egyszerű összefüggés, hogy a látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt...

10. Gondolj a reklám utóéletére!
Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is.A Reklámeszköz.hu csapata továbbá lehetőség szerint gyakran ajánl olyan reklámberendezést, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatsz. Más esetben olyan kis helyet igényel, hogy nem okoz fejtörést a raktározása.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 09. 15.

A legfontosabb marketingeszköz?!

Szeptember 24-én a BKIK székházban kezdődik a KKV-Akadémia harmadik rendezvénye. A Piac és Profit szervezésében szakemberek vezetik be a részvevőket legújabb eladási, értékesítési és ügyfél-kezelési trendekbe. Eladás nélkül ugyanis nem lehet vállalkozást építeni. Sőt! Valójában ettől függ a cég sikere. De vajon mi a legalapvetőbb területe az értékesítésnek? Megfelelő színvonalú-e az ügyfélkezelés a vállalatunkban? Hogyan működik a személyes, internetes és a közösségi értékesítés a gyakorlatban?

A válaszokért jelentkezzen a rendezvényre itt!

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 01. 26.

Meghívó: Weben a cégem konferencia

A Privátbankár.hu gazdasági újság szervezésében kerül megrendezésre Magyarország egyik leggyakorlatiasabb konferenciája, a Weben a cégem – kommunikáció és ügyfélszerzés a neten.

A Privátbankár.hu rendezvénysorozatának első állomása azoknak a cégvezetőknek és marketing vezetőknek szól, ahol a vállalat rendelkezik online felületekkel, azonban szeretnének több visszatérő vásárlót szerezni. Más részről azok is találnak majd hasznos ötleteket, akik új termék bevezetésén, márkaépítésen vagy közösség szervezésen dolgoznak. Gyakorlati szakemberek mutatják be a leghatásosabb marketing eszközöket és fortélyokat, hogy az itt megszerzett tudás valódi versenyelőnyt jelentsen az Ön számára!

Időpont: 2014. január 29., 9.00 -14.00
Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont 
1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.

Parkolás: a Lurdy Ház felszíni parkolójában ingyenes - kérjük hozzák magukkal a regisztrációhoz a parkolójegyet. A parkolóházban a parkolás díja 100 Ft/óra.

Részvételi díj: 9 900 Ft + áfa

Jelentkezés itt

Bejegyezte: Molnár Dániel

Tartalom átvétel