Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 

Magyar Marketing Szövetség

2015. 10. 02.

Marketing hősök kora

 
Formabontó köntösben, minden eddiginél pergőbb lebonyolítással várja a hazai reklámszakma nagyágyúit az Országos Marketing Konferencia. Idén november 12-én, immár a 26. alkalommal tartják a budapesti Park Inn By Raddison Hotelben az Országos Marketing Szövetség rendezvényét, amely száznál is több részvevőjével a legrangosabb reklámipari eseménynek számít. Legnagyobb örömünkre a szervezők 2015-ben ismét a Reklámeszközt kérték a konferencia hivatalos dekorációs partnerének.
 
„Felejts el mindent, amit az eddigi marketing konferenciákról hallottál és gondoltál!” – áll a 26. Országos Marketing Konferencia meghívójának első sorában. És valóban, nem bíztak semmit az ötletgazdák a véletlenre: innovatív szervezést, impulzív programokat, inspiráló előadókat és hőssé válni akaró résztvevőket ígérnek. Ez egyben azt is jelenti, hogy a programstruktúra eltér a megszokottól: egész nap tömör és fókuszált 20 perces előadásokat tartanak, amelyeket egy-egy 10 perces, interaktív interjú követ a színpadon. 
 
Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke szerint a legfontosabb az, hogy marketing hős bárkiből lehet, aki eljön a konferenciára: „Egy marketing hősnek manapság hasonlóan a transformerekhez egy egész fegyverarzenál áll a rendelkezésére! Ahogy egy transformer képes ezerféle módon változtatni alakján, úgy egy mai marketing hős is tudja alakítani a trendeket, hiszen egy igazi hős mer bátor lenni kockáztatva az ismeretlent. Már csak egy isteni szikra kell ahhoz, hogy elsajátítsa, hogy mikor melyik fegyverhez és hogyan kell nyúlnia. Ezt a szikrát lobbantjuk fel, hogy a jövő évben Marketing Hőssé válhass!”
 
Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője: „Szívesen megyünk a marketing hősei közé! Először tavaly kértek fel minket a konferencia dekorációjának elkészítésére. Az, hogy idén újra a Reklámeszköz.hu gyártja a rendezvény display-eszközeit felér egy visszaigazolással, hogy jó úton járunk. Az ország legrangosabb marketing rendezvényének lebonyolításában megtiszteltetés részt venni. Másrészt arra is jó alkalom arra, hogy a Reklámeszköz brand ismertségét is tovább növeljük. Tavaly például több megrendelésünk is a Reklámeszköz.hu standjánál indult!”
 
Az egész napos rendezvényen a többi között kiderül, hogy miként lehetünk hatékonyabban a Facebook-on, illetve hogy a Google hogyan segíti a marketing hősöket? E mellett középpontba kerül az úgynevezett inbound marketing szerepe, illetve a jelentkezők november 12-én megismerhetik a neuromarketing kulisszatitkait is.
 

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 11. 18.

Az Országos Marketing Konferencia képekben

Rendkívül tartalmas előadásokkal állt vissza a megszokott őszi időpontra, az évente megrendezésre kerülő Országos Marketing Konferencia. Az elhangzott publikus előadások anyagát az alábbi linkről tölthetik le. A bejelentkezéshez regisztráció szükséges!

A konferencia partnere, a USTREAM jóvoltából a plenáris ülések és a Piac és Profit szekció előadásai is visszanézhetőek.

Tekintse meg az előadói és látogatói véleményekből készült összeállítást és fotókat!
 

2014. 10. 18.

Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia

Szűk három hét múlva, november 6-án immár 25. alkalommal nyitják meg a legrangosabb hazai marketing szakmai rendezvényt, az Országos Marketing Konferenciát. Az esemény jelentőségét növeli, hogy Marketing Intézet és Piac és Profit a jubileumi rendezvényhez szakmai támogatóként csatlakozott. A találkozó dekorációs partnerének a Reklámeszköz.hu csapatát kérték fel a szervezők.

A szakmai tanácskozásra a becslések szerint közel 300 marketinges szakembert, tanácsadót várnak a fővárosi Park Inn Hotelbe, de a vendégek között lesz a tervek szerint számos magyar cégvezető is. Nem véletlen ez a nagyfokú érdeklődés, hiszen először itt ismertetik a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb kutatási eredményeit.

A neves előadókat felvonultató rendezvény ezúttal rendhagyó módon kívánja bemutatni a 2015-ben várható marketing trendeket. Ugyanis az előadások tematikája a marketing tervezés köré építi fel a konferencia tartalmi mondanivalóját és olyan újdonságokról számol be, amelyekhez a hallgatóság eddig más forrásból nem juthatott hozzá.

Az idei év újdonsága, hogy a Reklámeszköz.hu csapata nem csak a konferencia hallgatói között vesz részt ügyvezetője révén, hanem egyedi display megoldásaival a rendezvény helyszínén mindenhol megtalálható lesz! 2014-ben ugyanis a Magyar Marketing Szövetség a Reklámeszközt kérte fel a dekorációs partnerének. „Megtisztelő volt a megbízás számunkra, hogy a jubileumi marketing konferencia vizuális világát mi formálhatjuk meg” – jelentette ki Molnár Bálint, a cég ügyvezetője, aki elmondta: kollégái az elmúlt hetekben azon dolgoztak, hogy a dekoráció visszaigazolja a marketinges konferencia rangját.

 

 

2014. 02. 18.

Az MMSZ tagja lett a Reklámeszköz.hu

2014-től a Reklámeszköz.hu hivatalosan a Magyar Marketing Szövetség teljes jogú tagjává vált.

Az 1990-ben alakult szakmai szövetség a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között. Az országos szakmai, érdekvédelmi szervezet mára több mint 200 tagot számlál. Célja, hogy a tagság érdekében, szakmai akadályokat számoljon fel, fejlesztéseket vigyen piacra, irányelveket és legjobb gyakorlatokat honosítson meg a fenntartható gazdasági és társadalmi fejlődésért.

Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti:

  • Szakmai tájékoztatást nyújt a marketing területén dolgozóknak
  • Szervezi és összefogja a szakma érintettjeit
  • Állást foglal a marketinget érintő kérdésekben
  • Kezdeményezi, koordinálja és összehangolja a tagjai fellépését
  • Kapcsolatot tart fenn és együttműködik a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel
  • Kapcsolatot tart fenn a szakterületet érintő kérdésekben a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel
  • Elősegíti a szakmai és gazdasági érdekegyeztetést és érdekképviseletet

Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője elmondta, hogy évek óta terveik között szerepelt a szakmai szövetségi tagság, de eddig nem sikerült aktív partnerre találni. Az MMSZ-ben most kezdeményező segítségre találtunk. Olyan partnerre, aki ténylegesen közelebb hozza egymáshoz a marketing üzleti és elméleti területeit. Örülünk annak, hogy a szervezethez való csatlakozással és közös munkával mi is hozzájárulhatunk a marketingkommunikációs szakma működéséhez és fejlődéséhez.

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel