Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 

dekoráció

2016. 06. 08.

Dekoros gyakornokok figyelem!

 
Figyelem, egy-két hely még kiadó 2016-os nyarára dekoros gyakornoki munkára! A Reklámeszközt két évvel ezelőtt a Budapesti Iparkamara nyilvánította alkalmas gyakorlati helyszínnek, és azóta számos tanulónak lehetősége volt élesben kipróbálni azt, amit az iskola falai között már elsajátított. A tapasztalatunk az volt, hogy ez egy mindenki számára működő kapcsolat, amolyan „win-win” helyzet. Nálunk mindenki testközelből megismerhette a display-eszközök tervezésének, gyártásának kulisszatitkait, mi pedig fiatal, tehetséges és ambiciózus csapattagokkal bővülhettünk. A program eredményességének legjobb fokmérője, hogy több gyakornokunk is álláshoz jutott a Reklámeszköznél töltött időszak után.
 
 
Valószínűleg nem lesz nehéz elhelyezkednie Ferencz Áronnak sem, aki januártól kezdve töltött nálunk 3 hónapot. Áron egyenesen Dániából érkezett hozzánk, az EASV egyetemen tanult dizájner szakon. Az audiovizuális szakasszisztens végzettségű fiatalember imponáló lelkesedéssel vágott a munkába, az ő révén a nyugati világ dizájn trendjeiből is jó ízelítőt kaphattunk. Hiszen ne feledjük, a formatervezést az északi országokban űzik talán a legprofibban a világon. Áron egyébként éppen a napokban utazik vissza Dániába. Ezzel a rövid interjúval búcsúzunk tőle, és kívánunk sok sikert, pénzt és csillogást!
 
- Áron, nem túl eredeti, de a lényegre törő a kérdés. Hogy érezted magad a Reklámeszköznél? Mit kaptál te, és mit gondolsz, mit tanultunk mi tőled?
- A Reklámeszköz egy abszolút pozitív és üdítően ritka pont gyakornoki szemmel a magyar vagy akár külföldi cégek között is, ami a korrektséget, a gyakornokkal szembeni bizalmat és a kellemes légkört illeti. Nagyon örülök, hogy itt tudtam tölteni a gyakorlati időmet, és remélem, hogy ilyen vagy olyan módon tudunk még együtt dolgozni a céggel. Feladatom a grafikai operációs munkákra, néha a tervezésekre vagy vektorizálásra terjedt ki. Cristiantól, a Reklámezköz grafikusától rengeteget tanultam a használt programok hatékony alkalmazásáról, e mellett láttam, hogy milyen egy jól működő cég alkalmazottjának lenni.
 
A grafikai munkákkal a tapasztalatom az, hogy van, hogy napokig nincs ilyen jellegű feladat (csak ellenőrzések) aztán minden összejön, és 1-2 hétig hajtás van. De ennek talán ez a szépsége! Nagy örömömre szolgált, mikor én tudtam segíteni a csapatnak, például az animált Google AdWords bannerek készítésével, mivel akkor én ismertem legjobban a videó-szerkesztő programot, és ez által rám volt bízva teljesen a munka. A gyakorlat végén Kim, a tanárom Dániából hívta a munkáltatómat. Erre a beszélgetésre az osztályzathoz volt szükség. Így aztán Szegedi Bernadett, ügyvezető igazgatóval együtt egy jó hangulatú beszélgetést folytattunk. Végül, a dolgozatommal együtt a maximális jegy lett az eredménye a Reklámeszköznél töltött szakmai gyakorlatomnak.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 01. 29.

Egyedi térbetűket építettünk

Az eddigi legnagyobb szó, amit leírtunk, a Groupama! Tavaly év végén fejeztük be az ország legnépszerűbb autós tanpályájának reklámdekorációját a Hungaroringen, ahol korábban nem tapasztalt kihívások vártak minket. A megrendelők ugyanis 3 dimenziós, úgynevezett plasztik felirat elkészítését kérték tőlünk. Az egyedi térbetűknek már a mérete is tekintélyt parancsoló volt: 120 × 400 centimétert tett ki egy-egy darabja a Groupama szónak. Ahogy a mellékelt fotókon is látható, az évente 5 ezer sofőrt oktató tanpálya megújult külsővel várja a tanulni vágyókat, nem beszélve a száguldó cirkusz szerelmeseiről. A Hungaroring széksorain helyet foglaló Forma-1 fanatikusok figyelmét borítékolhatóan nem kerüli majd el a méretes dekoráció a 2016-os futamon.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 16.

Mexikói ízek a Naga Foods-tól

Egy omlós quesadilla, egy laktató corvido vagy éppen jó csípős tacos. Mindez megtalálható a Naga Foods Kft. mobil büféjében, ahol az ételek ízletesek és a külső megjelenés is a tulajdonos jó ízlésről tanúskodik. A mexikói ételekre specializálódott cég vezetői idén tavasszal bíztak meg minket, hogy a Közép-amerikai ország hangulatához passzoló dekorációt tervezzünk. A faház reklámeszközei nagyformátumú digitális nyomtatással készültek el és backlight, azaz világító menütáblával is rendelkeznek azért, hogy bárki éjszaka is könnyen megtalálhassa kedvenc burritóját.
 
 
A 24 órás „láthatóságra” érthető okokból van szükség. A mexikói büfé ugyanis sorra járja az ország fesztiváljait, ahol a tapasztalatok szerint a kitartó bulizók közül sokan éjjel 1-kor fejezik be a vacsorájukat.„A soproni VOLT fesztiválon debütáltunk a faházunkkal, és elmondhatom, hogy maximálisan elégedettek voltunk vele” – mondta a rendezvény után a Naga Foods Kft. ügyvezetője. Nagy Gábor szerint a street food konyhák versenyében nem elég ha valaki jól főz, ezt az erényt a külső megjelenésnek is tükröznie kell. A mexikói étterem egyébként tovább gurul: szerdától már a Balaton Sound vendégeit várták szeretettel Zamárdiban...
2015. 01. 06.

Boldog Új Évet Kívánunk!

Ezúton ajánlom figyelmükbe a rendezvénydekorációval foglalkozó szakmai cikksorozatunkat, mely tippekkel és tanácsokkal idén már rendszeresen vissza fog köszönni a hírblokkban és a Facebook profilunkon is elérhetőek lesznek. Sok idő és energiát takaríthat meg minden rendszeres olvasó!
 
Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk minden kedves Partnerünknek!
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 12. 02.

Marketing Trendek 2015 konferencia

A Reklámeszköz.hu csapatát érte a megtisztelő felkérés, hogy a Marketing Trendek 2015 konferencia reklámdekorációs partnereként a helyszínt illően felkészítse az esemény lebonyolítására. Az eseményre már hetekkel a megnyitó előtt alaposan felkészült a csapat. Helyszínbejárás alkalmával fotók készültek, melyekből a grafikus kollégák látványterveket állítottak elő. A számos dekorációs lehetőséget összevetve a Marketing Szövetség igényeivel, a helyszín és a konferencia adottságaival hamar kiderült, hogy:

1. A dekorációra és annak eltávolítására maximum két-két óra áll rendelkezésre. Így gyorsan installálható és lebontható mobil reklámeszközökre van szükség.
2. A Park Inn Hotel bejárata előtt kültéri reklámberendezésekre lesz szükség.
3. A hotel előterében fogadni és irányítani kell majd a vendégeket. Ezért itt információs standot kell felállítani.
4. A konferencia két előadóterme között útbaigazító táblákat kell elhelyezni.
5. Az adminisztráció meggyorsításához érdemes lesz két regisztrációs pultot is elhelyezni.
6. Az előadók 50 cm magas emelvényről fognak beszélni, tehát a hagyományos 2 méter magas reklámeszközök nem lesznek elegendőek.

 

Továbbá a Marketing Szövetség kifejezett kérése volt, hogy a legyártott reklámok lehetőség szerint újrahasznosítható, környezetbarát eszközök legyenek, amelyeket akár többször is fel lehet használni a jövőben.

A fentiek alapján a következő reklámeszközök kerültek kiválasztásra:

1. Ha kültér, akkor zászló! A hotel előtt két csepp alakú strandzászló helyeztünk el. A zászlók rendkívül figyelemfelkeltőek és szinte végtelen alkalommal más rendezvényeken is újra felhasználhatóak.

2. A bejáratnál és az előadótermek közötti útbaigazításra a helyszín színvonalához illeszkedő környezetbarát fa reklámeszközöket használtunk. Megállítótáblát A/1, Várakoztató táblát A/3 méretben és fa információs pultot. Ezekbe egytől egyig újrahasznosított papírplakát került, amely bár egyszer használható, mégis a leginkább környezetkímélő megoldás.

3. A regisztrációnál a funkció és az összhang érdekében textil termékek kerültek kiválasztásra. A textil pult nagyméretű pultlapja miatt regisztrációra a legalkalmasabb. Szándékosan nem került aktuális információ a grafikájára. Ezáltal az elkövetkező években még számos rendezvényen teljesíthet szolgálatot.

A textil pulthoz textil Pop up háttérfal illeszkedik a leginkább. Itt figyelembe lett véve az előzetes felmérésnél, hogy a textil fal hátoldalán ne legyen fényforrás. Ugyanis az átvilágítaná a nyomatot.
A regisztráció és a támogatók reklámanyagainak megjelenése érdekében két darab, egyenként nyolc  szóróanyag befogadására alkalmas brosúra tartó is elhelyezésre került.

4. A nagy konferenciateremben a 2 méternél magasabb reklámeszközök közül az egyik legnagyobb került bevetésre. 300 cm magasságával és 150 cm szélességével az óriás roll up látványos keretbe foglalta az előadásokat. Ugyanilyen méretű roll up-on kaptak helyet a konferencia támogatói is. A részletes program – az egységesség kedvéért – szintén roll up-on került feltüntetésre.
 

 

Szintén az ésszerűség okán, a kisebb előadóterembe olyan roll up reklámok kerültek elhelyezésre, amelyek arányaiban megegyeznek a nagyobb, 150x300 cm-es társaikkal. Így az ide készült 100x200 cm-es roll up reklámokhoz nem kellett új grafikát tervezni...

A végleges termék-mix összességében teljes körű és látványos megoldást eredményezett. Kiaknázta a környezetkímélő reklám megoldásokat, ráadásul költséghatékony és több esetben újrahasználható módon valósította meg a célját.

A Marketing Trendek 2015. konferencia reklámdekorációs partnereként a Reklámeszköz.hu csapata végezte a helyszín felmérését, látvány- és grafikai tervezését, kivitelezési és szerelési munkálatait.

Ezúton köszönjük a Magyar Marketing Szövetség megtisztelő felkérését és kívánunk további sikeres rendezvényeket minden kedves Résztvevőnek!

 

2014. 09. 15.

10 tipp a rendezvény dekorációhoz!

1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatsz!
Tervezz hosszú távra és ésszerűsítsd a marketing kiadásaid! Olyan displayeket is használhatsz, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.

5. Számolj a reklámeszközök előállításának időigényével!
Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra! A profik mindig ráhagynak egy napot a határidőre.

6. Kezdj foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!
A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Ezért érdemes a legnehezebb dióval kezdeni!

7. Előre egyeztesd az anyagleadási határidőt a kivitelezővel!
A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozz, ha a kivitelezés is csúszni fog!

8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!
Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Arról nem is beszélve, hogy szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén az egyetlen matricánkon betanulni a dekoratőr szakmát! Érkezz inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvény helyszínére és koncentrálj a valódi feladatra!

9. Felejtsd el a ragasztószalagos plakátozást!
Remélem senkinek sem szorul magyarázatra, az az egyszerű összefüggés, hogy a látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt...

10. Gondolj a reklám utóéletére!
Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is.A Reklámeszköz.hu csapata továbbá lehetőség szerint gyakran ajánl olyan reklámberendezést, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatsz. Más esetben olyan kis helyet igényel, hogy nem okoz fejtörést a raktározása.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 08. 18.

Kibővült nyomda és dekorációs műhely!

A nyári uborkaszezonban sem ülünk a babérjainkon. A nemrég kialakított 50 m2-es nyomdai és dekorációs műhelyünket kinőve, a Reitter Ferenc utcai telephelyen további 80 m2-es műhely területet vettünk birtokba és alakítottunk ki a nyomdai szolgáltatásaink és a dekorációs feladatok zavartalan elvégzésére. Az új műhely, több és nagyobb méretű dekorációs asztalt és egy 165 cm széles Neolam 1650C típusú, professzionális laminálógép beszerzését is magával hozta. A számos újítás és előny mellett még egy termékfotózásra alkalmas fotósarok is berendezésre fog kerülni. A fejlesztések nyomán tovább csökken a laminált pop-up falak, kínáló pultok és roll-up termékek gyártási ideje.

 

Nyomda

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 05. 15.

Dekorosok jelentkezését várjuk!

A Reklámeszköz.hu dekorációs munkák kivitelezéséhez szakképzett dekoratőrök és dekorációs cégek jelentkezését várja!

Az országos dekorációs adatbázis célja, hogy vidéki Ügyfeleink igényeit a gyors és magas minőségű nyomdai szolgáltatásokon túl helyszíni dekorációs szolgáltatásokkal is ki tudjuk elégíteni.

Jellemző dekorációs feladatok

  • kiállítások és promóciók helyi installálása
  • kirakati és belsőépítészeti fóliadekorációk kasírozása
  • reklámtáblák kül-, és beltéri szerelése
  • világító táblák elektromos szerelése
  • plasztikus térbetű feliratok dekorálása

Elvárások

  • szakképzettség
  • dekorációs tapasztalat
  • reklámeszköz ismeret
  • referencia

A jelentkezéshez kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a dekor@reklameszkoz.hu címen!

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel