Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 

Sign and Display

2015. 06. 26.

Lapszemle: Display-kerekasztal 2.0

Tíz szakmai szereplő, három órás kötetlen, de komoly beszélgetés egy „négyszögletű kerekasztal körül”. Ez volt a Display-kerekasztal 2.0-ás változata, amit Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu vezetője hívott össze a közelmúltban azért, hogy a mobil kiállítási eszközök gyártási és értékesítési körülményeiről cseréljenek eszmét.
 
Az óbudai étteremben tartott „csúcstalálkozó” krónikása a Sign and Display magazin volt, és szó mi szó, volt miről jegyzetelniük a lap munkatársainak. A magas dollárárak, a változói megrendelői igények és a virtuális értékesítés tapasztalatairól szóló cikk most bárki számára hozzáférhető, mindössze egy kattintással.
 

 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 10. 17.

Display kerekasztal a legnagyobbakkal

Október hónap 21-én kötetlen szakmai beszélgetésre várják a reklámdekorációs ipar hazai nagyágyúit. Az esemény szervezője, a Sign and Display magazin - a magyarországi display forgalmazók és kivitelezők elsődleges információforrása – a 2014-es év tanulságaira és a jövőben várható iparági trendeket kutatja. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú lap rendezvényére, az iparág legnagyobb szereplőinek képviselőit hívták meg, köztük a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét, Molnár Bálintot.

„Hiánypótló találkozó lesz ez, az biztos” – jelentette ki előzetesen Molnár Bálint, aki a Reklámeszköz.hu több mint 4000 ügyfelével a display piac meghatározó magyarországi szereplőjének számít. A cégvezető úgy véli: az eszmecsere jó alkalom arra is, hogy az iparági sztenderdek felállításáról is elbeszélgessenek, amely Molnár Bálint véleménye szerint időszerű felvetés. „Fontos lenne megállapodni alapvető termék-, nyomtatási-, és összeszerelési minőségekről. Ugyanis a piacon dúló ár-összehasonlítást szakmai alapú értékvizsgálat sajnos rendszerint nem követi. Így gyakran akkor is a legolcsóbb ajánlattevő nyer, ha történetesen az Ő terméke tökéletesen alkalmatlan a feladatra.” – érzékelteti a piaci önszabályozás szükségességét Molnár Bálint, aki úgy véli: 2015 a minőség irányába fordulás éve lehet a display piacon.

A Reklámeszköz.hu másrészt már jó ideje a Sign and Display szakmai partnere. A legutóbbi lapszámban például a kiállítási és promóciós pultokról készült szakmai összefoglaló anyag kerül közzétételre. Annyit pedig a következő lapszámról el is árulhatunk, hogy a grafikai tervezést és a nyomtatási alapanyagokat vesszük górcső alá...

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 06. 23.

Szaksajtóban a Reklámeszköz.hu!

Magyarország első reklámdekorációs magazinja a Sign and Display, a Reklámeszköz.hu csapatát kérte fel, hogy a display szakmával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, praktikákat és trendeket rendszeresen közvetítse az újság olvasói felé. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú Sign and Display áprilisi számában kezdésként az általános piaci helyzet és a trendeket foglaltuk össze. Szó esett arról, hogy a digitális világ egyre inkább beépül a mobil display-ekbe, továbbá az ügyféloldal elvárásai a környezetudatos és gazdaságos reklámozás irányába tolódnak.

„Amúgy 2014-ben is a roll up a legnépszerűbb megoldás, mellette a nyári szezonban a strandzászlók jelentenek még fontos trendet, a tavaszi és az őszi kiállítási szezonban pedig a különféle popup hátterek vagy sajtófalak fogynak a leginkább. Promóciós megjelenésnél egyre népszerűbbek a környezetbarát reklámeszközök, melyek minőségükkel és többszöri felhasználásukkal válnak igazán vonzóvá. A Sign and Display megkeresése egy kézzel fogható visszaigazolása annak, hogy jó úton járunk. Tapasztalatainkkal mindig szívesen hozzájárulunk a szakma fejlődéséhez.” jegyezte meg Molnár Bálint a Reklámeszköz.hu ügyvezetője, aki ígéri: a cég weboldalának és hírlevelének olvasói sem maradnak hasznos tanácsok nélkül. Ahogy korábban, ezen túl is kiderül, mire érdemes figyelnie a mindenkori hirdetőknek.

A júniusi számot is érdemes lesz kézben tartani! „Fókuszban a háttér” címmel a legnépszerűbb popup sajtófalak kerülnek majd részletes bemutatásra ami a szeptemberi kiállítási szezon előtt érdemes alaposan áttanulmányozni!

Pop-up fal, sajtófal

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel