Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

strandzászló

2017. 07. 05.

Beindult a zászlószezon

Alig pár hete merészkedett 25 fok fölé a hőmérő higanyszála, a megrendeléseken máris érezhető a zászlószezon kezdete. A Reklámeszköz.hu csapata nemcsak a változatos megrendelések, de a visszavonhatatlanul elkezdődőtt nyár miatt is nagy örömmel fogadja ezeket a megrendeléseket. 
 
Minden évben, a szezon előtt javasoljuk a téli és tavaszi viharokban leamortizálódott céges- és nemzeti- vagy európai uniós zászlók cseréjét, azonban idén ez különösen igaz: a szemfülesek a készlet erejéig még 2016-os árakon juthatnak a zászlókhoz, a júliius közepén érkező új szállítmány azonban már magasabb áron lesz elérhető.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2016. 07. 12.

Klasszikus nyári reklámeszköz

Hogyan válasszunk strandzászlót? 
 
Szegedi Bernadett ügyvezető igazgatónk azt mondja, azok, akik most kaptak kedvet a strandzászló vásárlásához, 3 dolgot vegyenek feltétlenül figyelembe:
- a méretet,
- a tartalmat
- és a nyomdai előszítés sajátosságait.
 
Kezdjük a mérettel. Nálunk mind a csepp, mind az uszony zászlókból többféle nyomatméretű változat közül lehet választani, az első számú szempont, hogy hol szeretnék elhelyezni. A strandzászlók sokszínűségét jó példázza, hogy vannak már parkolókba szánt méretek is, ahol a nyomat a földtől csak körülbelül 150 cm magasságban kezdődik, vagyis a parkoló autók nem takarják ki a zászlók alsó felét.
 
Ami a tartalmat illeti, a csepp zászlókon általában kevesebb információt (1-2 logót, vagy pár szót) érdemes elhelyezni, míg az uszony zászlókra a nagyobb grafikai felület okán több információ is felfér. Ám azt se feledjük, hogy a zászlók csak figyelemfelkeltésre szolgálnak, kerüljük a túl sok szöveges tartalmat. Az iparági tapasztalat az, hogy a járókelők néhány másodperc alatt csak a rövid üzeneteket olvassák el.
 
Ha már megvan a fejünkben, hogy milyen strandzászlót szeretnénk, a nyomdai előkészítésre koncentrálhatunk. Itt azt fontos tudni, hogy a bújtató, ahova a rudat kell befűzni, körülbelül 5 cm széles, vagyis a szövegeket mindenképpen beljebb kell elhelyezni. Javasolni szoktuk a megrendelőknek azt is, hogy a zászló többi szélén is körülbelül 5 cm „margót” hagyjanak, ugyanis a varrás, illetve a hőkezelés során történő minimális zsugorodás miatt nem érhet senkit kellemetlen meglepetés.
 
 
Mennyire strapabíró a strandzászló?
Tűző napsütés és magas UV-sugárzás. Ezek számítanak strandzászlóra leselkedő legnagyobb veszélyeknek, de mit tehetünk? Mi a Reklámeszköznél a zászlókat úgynevezett szublimációs nyomtatással készítjük, ez számít ma a legtartósabb textilnyomtatásnak! A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a festék a hőkezelést követően az anyag szálszövésébe szívódik, vagyis nem képez külön festékréteget az anyag tetején, sőt még elhajtogatva sem pereg le róla a festék.
 
Az anyag mosózsákban, kímélő programmal, szintetikus mosószerrel 30 C-ig mosható, a mosástól így nem fakul ki. A mi tapasztalataink szerint a magyarországi időjárási körülmények között a zászlók minimális fakulása leghamarabb is csak 1-1,5 év után várható. Hosszabb kültéri használat esetén azért a zászlót havonta mossuk ki, mert a beletapadó kosz elnehezíti a zászlót és így az hamarabb tönkremehet! Végül, de nem utolsó sorban egy óvintézkedés, ha nagyon fúj a szél, fő a biztonság: 50-60 km/h-s szélterhelés esetén inkább tegyük el a strandzászlót, hogy a másnapi napsütésben aztán újra békésen loboghasson.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 12. 01.

Tippek és trükkök displayek grafikai tervezéséhez

A kiállításra vagy promócióra készülő cégek ügymenetében kulcskérdés, hogy az elkészített grafika vajon alkalmas-e a felhasználásra a reklámberendezéseken. Minden reklámeszköznek megvan ugyanis a maga speciális grafikai igénye: például a kifutó mérete, szegmentáció, illesztés vagy kitakart - nem látható - felületeik. Az olvasók sikeréhez az alábbi rövid áttekintés és néhány azonnal bevethető fogás mindenképpen hozzájárulhat!

 

Miért fontos a megfelelő grafika?
Mert ha a kreatív grafikai nem működik együtt a reklámberendezéssel, az akár el is lehetetleníti a reklámüzenet célba jutását. A reklámzajban pedig az fog jobban érvényesülni, amely nemcsak a monitoron - hanem kivitelezés után - az életben is megállja a helyét.

Mire kell itt gondolni?
Egyrészt a mobil displayek grafikai tervezésénél figyelembe kell venni, a reklámeszköz méretét, a kiállítótéri elhelyezkedését és a felhasználás célját. Fontos tudatosítani, hogy szórólapok, névjegykártyák nyomdai anyagai nem működnek megfelelően ebben a környezetben. A displayekkel szemben támasztott legalapvetőbb követelmény, hogy a rövid észlelési idő ellenére kontaktusra ösztönözze az érdeklődőt. Itt nincs hely hosszú tagolatlan leírásokra. Nem célszerű több üzenetet elhelyezni a reklámeszközön csak azért, mert nagy reklámfelülete van.

Mégis akkor milyen legyen?

Gyakran „a kevesebb néha több” elv érvényesül. A legfontosabb, hogy szemmagasság fölé kerüljön a fő üzenet. A szövegtörzs minél rövidebb legyen. Legjobb ha összesen egy mondatból áll. A grafika tartalmazzon figyelemfelkeltő formai, képi vagy tipográfiai megoldást. Végül, de nem utolsósorban az információs rész ne az alsó harmadra kerüljön. Az elkészült reklámeszköz 3-6 méterről is jól felismerhető, akár olvasható legyen.

Mik a legáltalánosabb grafika leadási hibák?

  • A grafikai anyag mérete nem megfelelő.
  • A grafikában alacsony felbontású logó vagy fotó található. Tehát a grafika nyomtatásra megfelelő lenne, de egy-két elem hibája elrontja az összképet.
  • Kitakart részre kerül a logó vagy a reklámüzenet, így szemből nem lesz olvasható.

Hogyan lehet kiküszöbölni a grafikai anomáliákat?

  • Érdemes olyan kivitelezőt választani ahol szakképzett grafikussal el lehet készíttetni a nyomdai anyagot.
  • Saját grafikus esetén is érdemes a reklámeszköz gyártójától grafikai sablonfájlt vagy útmutatót kérni.
  • Fotók, videó vagy személyes megtekintés által ismerje meg a reklámeszközt!
  • Szánjon 10 percet a végleges grafika ellenőrzésére leadás előtt!
  • Leadáskor kérje a kivitelezőt, hogy ellenőrizze a grafikai anyag megfelelőségét!


Mi van a színhelyességgel? Ugye olyan lesz mint a monitoron?
Nem feltétlenül. A grafikák leadása minden esetben CMYK színtérben történjen. Konkrét szín-igény esetén szükséges a pantone színkód azonosítása. Színkód hiányában javasoljuk, hogy a kivitelezőnél színkártyából kerüljön kiválasztásra a megfelelő szín. Amennyiben ez nem megoldható például fotóról van szó, ahol nincs konkrét szín, úgy minden esetben proof nyomtatásához ragaszkodjon!

Roll up
Roll up grafika esetében a leglényegesebb, hogy az általában 200 cm magas látható mérettel készülő display aljához minimum 5 cm kifutó szükséges alul, amely rész a roll up szerkezetben marad. A felső sín a grafika tetejéből 1 cm-t fog kitakarni. Érdemes átgondolni a kreatív szempontjából, hogy általában a roll up – szemmagasságban lévő – felső harmada ad jól látható felületet. A középső harmad csak akkor érzékelhető, ha nem takarja ki egy lelkes érdeklődő a látványt. Az alsó harmadra pedig legrosszabb esetben is csak a másodlagos eligazító információk kerüljenek! Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a roll up nem alkalmas nagy terjedelmű szöveges részek megjelenítésére. Ez alól talán csak a rendezvény műsora lehet kivétel, ahol a résztvevők rászánják az időt az egész tartalom áttekintésére.

Strandzászló
A zászló elsősorban a márka kommunikációjára alkalmas reklámeszköz. A logó mellett maximum egy szó vagy egy sor szöveget érdemes elhelyezni. A reklámüzenet legyen minél nagyobb méretű, de ügyeljen arra, hogy a varrásba ne csússzon bele a felirat! Itt a legnagyobb a grafikai sablon jelentősége! Enélkül ugyanis szinte lehetetlen pontosan dolgozni. A strandzászlóknál érdemes továbbá előre egyeztetni, hogy a zászlórúdhoz készülő íves bujtató nyomtatással készül, vagy egyszínű (fekete vagy fehér) alapanyagból. Az igényesebb változatnál a grafika hátteréből kerül kialakításra a bujtató. Ehhez érdemes a kivitelezőnek nagyobb kifutójú grafikát átadni.

 

Pop-up háttérfal, sajtófal
Különösen fontos a sajtónyilvános események hátteréül alkalmazott sajtófalak grafikája. Elsősorban szemből nézve minden lényeges grafikai elemnek jól láthatónak és megfelelő méretűnek kell lennie. A pop-up sajtófal grafikájának előkészítésénél két tényt érdemes szem előtt tartani. Egyrészt a két oldalsó panel ívesen hátrahajlik, így ezek szélére nem szabad logót vagy szöveget helyezni. Másrészt a teljes grafika szegmentálásra kerül és az illesztéseknél számolni lehet elcsúszásokkal. Ezért körültekintően járjon el és a grafikai sablonban található szegmentációs jelekre semmi esetre se helyezzen kisméretű feliratot vagy logót! A sűrű vízszintes vonalak kerülendőek. Érdemes a sajtófalra kerülő fotók elhelyezését is körültekintően átgondolni. Arcok függőleges kettévágása például kifejezetten kerülendő!

 

Promóciós és regisztrációs pult
A promóciós pultok leghasznosabb felülete a korona, mivel szemmagasság felett helyezkedik el. A szokásos egy-két szavas figyelemfelkeltés mellett még hatásosabb az egyedi formára stancolás. Nyugodtan eressze szabadjára minden grafikus a képzeletét! A pultok alul lévő palást része szemből és két oldalról is jól látható. Fontos, ha különböző a két oldal, akkor szemből nézve érdemes jobb és bal felirattal megkülönböztetni. A sablonfájlban tervezett grafikáknál ez egyértelmű.

Tippek

  • Tervezés előtt ellenőrizze a használandó képek minőségét! Az alacsony felbontású képek a nyomaton is pixelesek/homályosak lesznek!
  • Ami a képernyőn feketének látszik (C=0% M=0% Y=0% K=100%) az a nyomaton csak sötétszürke? A „dúsított” fekete (C=50% M=50% Y=50% K=100%) segít ezen.
  • A segédletekben jelölt takarásba kerülő felületekre érdemi információt (szöveget, logót) ne  helyezzen, csupán háttérgrafikával töltse ki!
  • A lágy színátmeneteknél fellépő „lépcsőzetesség” elkerülése érdekében érdemes a színátmenet rétegére 2-3% zajt alkalmazni.
  • Ellenőrizze az adott termék pontos méreteit, és 1:1 méretarányban készítse el a grafikát, figyelembe véve a szükséges kifutókat és a takarásba eső felületeket! A grafika befoglaló mérete egyezzen meg a kiadványszerkesztő programban beállított oldalmérettel, ne egy tetszőleges méretű lapra kerüljön! Ennek megfelelően a kifutók és vágójelek az oldal vágott méretén kívül helyezkedjenek el!
2014. 06. 25.

Horogra akadt a reklámeszköz!

Itt a nyár, irány a horgászverseny! Június 21-től kezdve 13 alkalommal szenvedélyes pecásokkal telik meg az etyeki és a csanádpalotai tavak környéke. A Star Leicht és Energoteam névre keresztelt versenyek szervezőit a Reklámeszköz.hu látja el a szükséges dekorációs felületekkel az események alatt. A két cég erről a napokban kötött megállapodást. A cél, hogy egyszerre látványos és informatív roll up-ok és reklámzászlók hirdessék a helyszínen, hogy mire is képesek a legjobb amatőr és profi magyar horgászok.

Hogy a Reklámeszköz.hu-val kifogták-e vajon az aranyhalat a szervezők, azt mindenki döntse el maga a display-eszközök láttán, úgy a horgászversenyek helyszínén, mint akár a tévé előtt ülve. Jó tudni ugyanis, hogy az év horgásza versenyt is magában foglaló viadalsorozat összes állomásán profi tévések forgatnak, a riportokat pedig a Sport 1 televízió tűzi majd a műsorára.

Versenynaptár:

 1.    XXVII. Star Leicht Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek – 2014. június 21.
 2.    III. 24 órás Star Leicht Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. július 5-6.
 3.    I. 24 órás Energoteam Kupa – Zoltán és Diana tó – Etyek – 2014. július 26-27.
 4.    X. Energoteam Kupa Országos Gyerek döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.05.
 5.    X. Energoteam Kupa Országos Ifjúsági döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.05
 6.    X. Energoteam Kupa Országos Női döntő – Zápor horgásztó – Csanádpalota 2014. 08.06.
 7.    II. Év horgásza Egyéni döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. augusztus 20.
 8.    II. Év horgásza Páros döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. augusztus 20.
 9.    X. Energoteam Kupa Országos Egyéni döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. 08. 23.
 10.    X. Energoteam Kupa Országos Családi döntő – Zoltán és Diana tó – Etyek 2014. 0824.
 11.    XXVIII. Star Leicht Kupa – 2014. szeptember 20.
 12.    XXIX. Star Leicht Kupa – 2014. október 18.
 13.    XXX. Star Leicht Kupa – 2014. november 8.
 

 

Fotógaléria: 2014 - Star Leicht Kupa XXVII.

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel