Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

rendezvény

2015. 01. 23.

Vigyáz! Kész! StartUp!

De pontosan mit is takar e szó és miért kedveli a tőke ennyire az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerrel kecsegtető gazdasági modellt? A válaszokat a Piac és Profit KKV-akadémiáján mindenki első kézből, a legjobbaktól kapja meg!
 
 
Február 5-én fókuszban a sikersztorik, avagy hogyan startoltak a startup-ok? A rendezvényen a többi között kiderül, hogy mi a „startupság” lényege, paraméterei, összetevői, mint ahogy kiderül az is, hogy mik azok az úgynevezett céggyorsítók? Az érdeklődők megtudhatják azt is a hazai startup királyaitól, hogy miként kerüljék el a buktatókat és hogyan kell profin egy uniós forrást felhasználni arra, hogy a gondosan nevelt startup-unk ne száradjon ki, hanem ellenkezőleg: maga legyen a pénzeső!
 
Időpont: 2015. február 5. (csütörtök) 10:00-16:00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
 
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 23.

Válj a céged arcává!

A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.
 
 
Az „énmárka” és „cégmárka” építés trendjeibe és trükkjeibe beavató szakmai fórumon mindenki megtapasztalhatja, hogy a jó személyes megjelenés olyan, mint egy láthatósági mellény – ígérik a szervezők. A rendezvényen többek között cégvezető, pszichológus és marketinges szakember is előadást tart arról, hogy miként lehet elsajátítani a legjobb márkaépítési fogásokat.
 
 
Időpont: 2015. január 29. (csütörtök) 10:00-16:00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 06.

Boldog Új Évet Kívánunk!

Ezúton ajánlom figyelmükbe a rendezvénydekorációval foglalkozó szakmai cikksorozatunkat, mely tippekkel és tanácsokkal idén már rendszeresen vissza fog köszönni a hírblokkban és a Facebook profilunkon is elérhetőek lesznek. Sok idő és energiát takaríthat meg minden rendszeres olvasó!
 
Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk minden kedves Partnerünknek!
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 09. 15.

10 tipp a rendezvény dekorációhoz!

1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatsz!
Tervezz hosszú távra és ésszerűsítsd a marketing kiadásaid! Olyan displayeket is használhatsz, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.

5. Számolj a reklámeszközök előállításának időigényével!
Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra! A profik mindig ráhagynak egy napot a határidőre.

6. Kezdj foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!
A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Ezért érdemes a legnehezebb dióval kezdeni!

7. Előre egyeztesd az anyagleadási határidőt a kivitelezővel!
A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozz, ha a kivitelezés is csúszni fog!

8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!
Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Arról nem is beszélve, hogy szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén az egyetlen matricánkon betanulni a dekoratőr szakmát! Érkezz inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvény helyszínére és koncentrálj a valódi feladatra!

9. Felejtsd el a ragasztószalagos plakátozást!
Remélem senkinek sem szorul magyarázatra, az az egyszerű összefüggés, hogy a látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt...

10. Gondolj a reklám utóéletére!
Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is.A Reklámeszköz.hu csapata továbbá lehetőség szerint gyakran ajánl olyan reklámberendezést, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatsz. Más esetben olyan kis helyet igényel, hogy nem okoz fejtörést a raktározása.

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel