Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

országos marketing konferencia

2015. 12. 17.

26. Országos Marketing Konferencia

„Eljött a marketing hősök kora” – ezzel a nem éppen szokványos mottóval várta november 12-én a hazai reklámszakma krémjét a 26. Országos Marketing Konferencia. A legrangosabb hazai marketinges találkozón közel 300 szakember cserélt eszmét a legújabb iparági trendekről a budapesti Park Inn By Radisson Hotelben, ahol gyaníthatóan egy-két üzletre is kezet fogtak a hazai marketinges világ nagyágyúi. 
 
„A marketing hőssé válni akaró résztvevőknek” innovatív szervezést és rövid, tömör előadásokat ígértek az ötletgazdák. A formabontó tartalom pedig megújult külsővel párosult, amiben a Reklámeszköz.hu játszotta a főszerepet. 2014 után idén is mi lehettünk a rendezvény kizárólagos dekorációs partnere! A feladat nem volt kicsi, hiszen rövid idő alatt kellett összeállítani a szükséges bannereket és hátfalakat, valamint a molinót elhelyezni a konferencia helyszínén. A marketing hőseit középpontba helyező tematika egyébként a visszajelzések alapján sikert aratott, rengeteg vaku villant az általunk készített reklámeszközök előtt.
 
Hinora Ferenc, elnök, Magyar Marketing Szövetség: „Gyümölcsöző az együttműködésünk a Reklámeszköz.hu-val! Precíz és pontos csapatot ismertem meg bennük, így egyértelmű volt, hogy idén is őket kérjük fel dekorációs partnernek az év legfontosabb rendezvényére. Sőt, már most tolmácsolhatom, hogy ezen a szokásunkon 2016-ban sem szeretnénk változtatni.” 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 12. 07.

Zsűriben a Reklámeszköz.hu!

Önmagában felér egy díjjal, hogy a Magyar Marketing Szövetség ránk gondolt. Ugyanis a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét kérték fel arra, hogy segítsen kiválasztani, mely cégek viselhetik a „Marketing gyémánt díjat”. A rangos szakmai elismerést 11 kategóriában osztották ki a pályázók között, akik ezzel kommunikálhatják az ügyfeleik felé, hogy milyen fontos számukra a munkában a minőség. A jelentkezők között tartalommarketing, a márkaépítés, az ügyfél elégedettségi programok, a közösségi média és a digitális megoldások témakörében adhatták be a nevezésüket.
 
Molnár Bálint ügyvezetőnk október végén sem unatkozhatott, a napi ügymenet iratai mellett ezúttal még a pályaművek is várták az asztalán. Például egy vaskos kiadvány a szennyvíztisztításról és egy YouTube videó is. A feladat azt volt, hogy marketinges szakemberként, egy cégvezető szemüvegén keresztül nézve osztályozza a nevezőket.
 
Molnár Bálint, ügyvezető: „Ez a zsűrizés nem hasonlítható a show biznisz világához. Talán csak annyiban, hogy aki nyer, az szakmai hírnevet szerez magának ez által. A zsűri tagjai közül nekem – a Reklámeszköz.hu profiljának megfelelően – a Produkciós nyomdai gyártások kategória pályázóit kell értékelnem. Azt kell figyelnem például, hogy mennyire jön át az adott terméken a kreativitás, mennyire gazdaságos a gyártási folyamat? Ha a pályázók a pontok 70 százalékát megszerzik, akkor az azt jelenti, hogy jár a marketing gyémánt. Őszintén remélem, hogy hosszú lesz a díjátadó, vagyis sokan gazdagabbak lesznek ezzel az elismeréssel!”
 
Nos, a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjének vágya végül valóra vált. November 9-én, az Országos Marketing Konferencia díjátadóján ugyanis senki nem unatkozott a kiírók közül. Összesen 41 pályázónak nyújtották át a marketing gyémánt elismerést. Nekik ez úton is gratulálunk!
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 11. 18.

Az Országos Marketing Konferencia képekben

Rendkívül tartalmas előadásokkal állt vissza a megszokott őszi időpontra, az évente megrendezésre kerülő Országos Marketing Konferencia. Az elhangzott publikus előadások anyagát az alábbi linkről tölthetik le. A bejelentkezéshez regisztráció szükséges!

A konferencia partnere, a USTREAM jóvoltából a plenáris ülések és a Piac és Profit szekció előadásai is visszanézhetőek.

Tekintse meg az előadói és látogatói véleményekből készült összeállítást és fotókat!
 

2014. 11. 06.

Elindult az Országos Marketing Konferencia!

A 25. jubileumi Marketing Konferencia közel 300 regisztrált látogató részvételével kezdődött meg. Marketing trendek és marketing tervezés témáival kezdődnek a délelőtti előadások. Jól mutatja a nagyfokú érdeklődést, hogy az ülőhelyek elfogyása után a marketingesek állva hallgatják az előadásokat.

 

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 10. 18.

Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia

Szűk három hét múlva, november 6-án immár 25. alkalommal nyitják meg a legrangosabb hazai marketing szakmai rendezvényt, az Országos Marketing Konferenciát. Az esemény jelentőségét növeli, hogy Marketing Intézet és Piac és Profit a jubileumi rendezvényhez szakmai támogatóként csatlakozott. A találkozó dekorációs partnerének a Reklámeszköz.hu csapatát kérték fel a szervezők.

A szakmai tanácskozásra a becslések szerint közel 300 marketinges szakembert, tanácsadót várnak a fővárosi Park Inn Hotelbe, de a vendégek között lesz a tervek szerint számos magyar cégvezető is. Nem véletlen ez a nagyfokú érdeklődés, hiszen először itt ismertetik a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb kutatási eredményeit.

A neves előadókat felvonultató rendezvény ezúttal rendhagyó módon kívánja bemutatni a 2015-ben várható marketing trendeket. Ugyanis az előadások tematikája a marketing tervezés köré építi fel a konferencia tartalmi mondanivalóját és olyan újdonságokról számol be, amelyekhez a hallgatóság eddig más forrásból nem juthatott hozzá.

Az idei év újdonsága, hogy a Reklámeszköz.hu csapata nem csak a konferencia hallgatói között vesz részt ügyvezetője révén, hanem egyedi display megoldásaival a rendezvény helyszínén mindenhol megtalálható lesz! 2014-ben ugyanis a Magyar Marketing Szövetség a Reklámeszközt kérte fel a dekorációs partnerének. „Megtisztelő volt a megbízás számunkra, hogy a jubileumi marketing konferencia vizuális világát mi formálhatjuk meg” – jelentette ki Molnár Bálint, a cég ügyvezetője, aki elmondta: kollégái az elmúlt hetekben azon dolgoztak, hogy a dekoráció visszaigazolja a marketinges konferencia rangját.

 

 

Tartalom átvétel