Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

mmsz

2016. 11. 30.

Marketing vágtán a Reklámeszköz.hu

„A marketing egy olyan vágta, ahol nincs célszalag” – mondta a világhírű marketing guru, Philip Kotler. Ezt a találó szlogent választotta mottójául idén az Országos Marketing Konferencia szervező csapata. A 27. alkalommal megrendezett tanácskozás a legrangosabb szakmai eseménynek számít idehaza. A magyar marketinges világ több száz szereplője, köztük a reklámpiac „nagyágyúi” jelentek meg november 17-18-án a budapesti Park Inn By Radisson hotelben, nem beszélve a csaknem száz előadóról, aki a legújabb trendekről – így például az Y után soron következő Z-generáció fogyasztási szokásairól - készültek beszámolni a nagyközönségnek.
Az Országos Marketing Konferencián mi is jelen voltunk. Immár az egymást követő negyedik évben minket választott, a Reklámeszköz.hu-t hivatalos dekorációs partnerének Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, a rendezvény főszervezője. Az esemény előtt nem tétlenkedtünk:
 
  • a grafikai anyagok elkészítésében grafikusaink már jó másfél héttel a rendezvény előtt elkezdtek dolgozni
  • nagyméretű kétoldalas roll-upokat készítettünk, melyeken a rengeteg program és támogató elfért, illetve amik tökéletes háttérfalként működtek egymás mellé sorolva,
  • kisebb roll-upokat „útbaigazító táblaként” helyeztünk el a rendezvény több pontján
  • regisztrációs pultokat állítottunk szolgálatba, ahol az érkező vendégek átvehették a névre szóló belépőkártyákat és rendezvénycsomagot
  • strandzászlókkal és megállítótáblákkal színesítettük a hotel főbejáratát
A nagyméretű display eszközökre idén különösen szükség volt, hiszen 2016-ban – először a történetében – a konferencia nem egy, hanem két teljes napig tartott.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 10. 18.

Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia

Szűk három hét múlva, november 6-án immár 25. alkalommal nyitják meg a legrangosabb hazai marketing szakmai rendezvényt, az Országos Marketing Konferenciát. Az esemény jelentőségét növeli, hogy Marketing Intézet és Piac és Profit a jubileumi rendezvényhez szakmai támogatóként csatlakozott. A találkozó dekorációs partnerének a Reklámeszköz.hu csapatát kérték fel a szervezők.

A szakmai tanácskozásra a becslések szerint közel 300 marketinges szakembert, tanácsadót várnak a fővárosi Park Inn Hotelbe, de a vendégek között lesz a tervek szerint számos magyar cégvezető is. Nem véletlen ez a nagyfokú érdeklődés, hiszen először itt ismertetik a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb kutatási eredményeit.

A neves előadókat felvonultató rendezvény ezúttal rendhagyó módon kívánja bemutatni a 2015-ben várható marketing trendeket. Ugyanis az előadások tematikája a marketing tervezés köré építi fel a konferencia tartalmi mondanivalóját és olyan újdonságokról számol be, amelyekhez a hallgatóság eddig más forrásból nem juthatott hozzá.

Az idei év újdonsága, hogy a Reklámeszköz.hu csapata nem csak a konferencia hallgatói között vesz részt ügyvezetője révén, hanem egyedi display megoldásaival a rendezvény helyszínén mindenhol megtalálható lesz! 2014-ben ugyanis a Magyar Marketing Szövetség a Reklámeszközt kérte fel a dekorációs partnerének. „Megtisztelő volt a megbízás számunkra, hogy a jubileumi marketing konferencia vizuális világát mi formálhatjuk meg” – jelentette ki Molnár Bálint, a cég ügyvezetője, aki elmondta: kollégái az elmúlt hetekben azon dolgoztak, hogy a dekoráció visszaigazolja a marketinges konferencia rangját.

 

 

Tartalom átvétel