Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

marketing trendek

2014. 12. 02.

Marketing Trendek 2015 konferencia

A Reklámeszköz.hu csapatát érte a megtisztelő felkérés, hogy a Marketing Trendek 2015 konferencia reklámdekorációs partnereként a helyszínt illően felkészítse az esemény lebonyolítására. Az eseményre már hetekkel a megnyitó előtt alaposan felkészült a csapat. Helyszínbejárás alkalmával fotók készültek, melyekből a grafikus kollégák látványterveket állítottak elő. A számos dekorációs lehetőséget összevetve a Marketing Szövetség igényeivel, a helyszín és a konferencia adottságaival hamar kiderült, hogy:

1. A dekorációra és annak eltávolítására maximum két-két óra áll rendelkezésre. Így gyorsan installálható és lebontható mobil reklámeszközökre van szükség.
2. A Park Inn Hotel bejárata előtt kültéri reklámberendezésekre lesz szükség.
3. A hotel előterében fogadni és irányítani kell majd a vendégeket. Ezért itt információs standot kell felállítani.
4. A konferencia két előadóterme között útbaigazító táblákat kell elhelyezni.
5. Az adminisztráció meggyorsításához érdemes lesz két regisztrációs pultot is elhelyezni.
6. Az előadók 50 cm magas emelvényről fognak beszélni, tehát a hagyományos 2 méter magas reklámeszközök nem lesznek elegendőek.

 

Továbbá a Marketing Szövetség kifejezett kérése volt, hogy a legyártott reklámok lehetőség szerint újrahasznosítható, környezetbarát eszközök legyenek, amelyeket akár többször is fel lehet használni a jövőben.

A fentiek alapján a következő reklámeszközök kerültek kiválasztásra:

1. Ha kültér, akkor zászló! A hotel előtt két csepp alakú strandzászló helyeztünk el. A zászlók rendkívül figyelemfelkeltőek és szinte végtelen alkalommal más rendezvényeken is újra felhasználhatóak.

2. A bejáratnál és az előadótermek közötti útbaigazításra a helyszín színvonalához illeszkedő környezetbarát fa reklámeszközöket használtunk. Megállítótáblát A/1, Várakoztató táblát A/3 méretben és fa információs pultot. Ezekbe egytől egyig újrahasznosított papírplakát került, amely bár egyszer használható, mégis a leginkább környezetkímélő megoldás.

3. A regisztrációnál a funkció és az összhang érdekében textil termékek kerültek kiválasztásra. A textil pult nagyméretű pultlapja miatt regisztrációra a legalkalmasabb. Szándékosan nem került aktuális információ a grafikájára. Ezáltal az elkövetkező években még számos rendezvényen teljesíthet szolgálatot.

A textil pulthoz textil Pop up háttérfal illeszkedik a leginkább. Itt figyelembe lett véve az előzetes felmérésnél, hogy a textil fal hátoldalán ne legyen fényforrás. Ugyanis az átvilágítaná a nyomatot.
A regisztráció és a támogatók reklámanyagainak megjelenése érdekében két darab, egyenként nyolc  szóróanyag befogadására alkalmas brosúra tartó is elhelyezésre került.

4. A nagy konferenciateremben a 2 méternél magasabb reklámeszközök közül az egyik legnagyobb került bevetésre. 300 cm magasságával és 150 cm szélességével az óriás roll up látványos keretbe foglalta az előadásokat. Ugyanilyen méretű roll up-on kaptak helyet a konferencia támogatói is. A részletes program – az egységesség kedvéért – szintén roll up-on került feltüntetésre.
 

 

Szintén az ésszerűség okán, a kisebb előadóterembe olyan roll up reklámok kerültek elhelyezésre, amelyek arányaiban megegyeznek a nagyobb, 150x300 cm-es társaikkal. Így az ide készült 100x200 cm-es roll up reklámokhoz nem kellett új grafikát tervezni...

A végleges termék-mix összességében teljes körű és látványos megoldást eredményezett. Kiaknázta a környezetkímélő reklám megoldásokat, ráadásul költséghatékony és több esetben újrahasználható módon valósította meg a célját.

A Marketing Trendek 2015. konferencia reklámdekorációs partnereként a Reklámeszköz.hu csapata végezte a helyszín felmérését, látvány- és grafikai tervezését, kivitelezési és szerelési munkálatait.

Ezúton köszönjük a Magyar Marketing Szövetség megtisztelő felkérését és kívánunk további sikeres rendezvényeket minden kedves Résztvevőnek!

 

2014. 10. 18.

Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia

Szűk három hét múlva, november 6-án immár 25. alkalommal nyitják meg a legrangosabb hazai marketing szakmai rendezvényt, az Országos Marketing Konferenciát. Az esemény jelentőségét növeli, hogy Marketing Intézet és Piac és Profit a jubileumi rendezvényhez szakmai támogatóként csatlakozott. A találkozó dekorációs partnerének a Reklámeszköz.hu csapatát kérték fel a szervezők.

A szakmai tanácskozásra a becslések szerint közel 300 marketinges szakembert, tanácsadót várnak a fővárosi Park Inn Hotelbe, de a vendégek között lesz a tervek szerint számos magyar cégvezető is. Nem véletlen ez a nagyfokú érdeklődés, hiszen először itt ismertetik a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb kutatási eredményeit.

A neves előadókat felvonultató rendezvény ezúttal rendhagyó módon kívánja bemutatni a 2015-ben várható marketing trendeket. Ugyanis az előadások tematikája a marketing tervezés köré építi fel a konferencia tartalmi mondanivalóját és olyan újdonságokról számol be, amelyekhez a hallgatóság eddig más forrásból nem juthatott hozzá.

Az idei év újdonsága, hogy a Reklámeszköz.hu csapata nem csak a konferencia hallgatói között vesz részt ügyvezetője révén, hanem egyedi display megoldásaival a rendezvény helyszínén mindenhol megtalálható lesz! 2014-ben ugyanis a Magyar Marketing Szövetség a Reklámeszközt kérte fel a dekorációs partnerének. „Megtisztelő volt a megbízás számunkra, hogy a jubileumi marketing konferencia vizuális világát mi formálhatjuk meg” – jelentette ki Molnár Bálint, a cég ügyvezetője, aki elmondta: kollégái az elmúlt hetekben azon dolgoztak, hogy a dekoráció visszaigazolja a marketinges konferencia rangját.

 

 

Tartalom átvétel