Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

marketing

2015. 10. 02.

Marketing hősök kora

 
Formabontó köntösben, minden eddiginél pergőbb lebonyolítással várja a hazai reklámszakma nagyágyúit az Országos Marketing Konferencia. Idén november 12-én, immár a 26. alkalommal tartják a budapesti Park Inn By Raddison Hotelben az Országos Marketing Szövetség rendezvényét, amely száznál is több részvevőjével a legrangosabb reklámipari eseménynek számít. Legnagyobb örömünkre a szervezők 2015-ben ismét a Reklámeszközt kérték a konferencia hivatalos dekorációs partnerének.
 
„Felejts el mindent, amit az eddigi marketing konferenciákról hallottál és gondoltál!” – áll a 26. Országos Marketing Konferencia meghívójának első sorában. És valóban, nem bíztak semmit az ötletgazdák a véletlenre: innovatív szervezést, impulzív programokat, inspiráló előadókat és hőssé válni akaró résztvevőket ígérnek. Ez egyben azt is jelenti, hogy a programstruktúra eltér a megszokottól: egész nap tömör és fókuszált 20 perces előadásokat tartanak, amelyeket egy-egy 10 perces, interaktív interjú követ a színpadon. 
 
Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke szerint a legfontosabb az, hogy marketing hős bárkiből lehet, aki eljön a konferenciára: „Egy marketing hősnek manapság hasonlóan a transformerekhez egy egész fegyverarzenál áll a rendelkezésére! Ahogy egy transformer képes ezerféle módon változtatni alakján, úgy egy mai marketing hős is tudja alakítani a trendeket, hiszen egy igazi hős mer bátor lenni kockáztatva az ismeretlent. Már csak egy isteni szikra kell ahhoz, hogy elsajátítsa, hogy mikor melyik fegyverhez és hogyan kell nyúlnia. Ezt a szikrát lobbantjuk fel, hogy a jövő évben Marketing Hőssé válhass!”
 
Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője: „Szívesen megyünk a marketing hősei közé! Először tavaly kértek fel minket a konferencia dekorációjának elkészítésére. Az, hogy idén újra a Reklámeszköz.hu gyártja a rendezvény display-eszközeit felér egy visszaigazolással, hogy jó úton járunk. Az ország legrangosabb marketing rendezvényének lebonyolításában megtiszteltetés részt venni. Másrészt arra is jó alkalom arra, hogy a Reklámeszköz brand ismertségét is tovább növeljük. Tavaly például több megrendelésünk is a Reklámeszköz.hu standjánál indult!”
 
Az egész napos rendezvényen a többi között kiderül, hogy miként lehetünk hatékonyabban a Facebook-on, illetve hogy a Google hogyan segíti a marketing hősöket? E mellett középpontba kerül az úgynevezett inbound marketing szerepe, illetve a jelentkezők november 12-én megismerhetik a neuromarketing kulisszatitkait is.
 

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 08. 27.

Zseniális antimarketing fogás

Profi gerillaakció civilektől. Az amerikai non-profit szervezet, a States United aktivistái egy különleges tervet eszeltek ki arra, hogy felhívják a figyelmet a korlátlan fegyvervásárlás veszélyeire. Ők ugyanis azon az állásponton vannak, hogy ha korlátoznák a fegyverhez jutást, sokkal kevesebb emberölés, baleset és öngyilkosság történne, miközben az amerikaiak 60 százaléka azért vesz pisztolyt vagy puskát, hogy megvédje magát és a családját.
 
A mellékelt linken látható akció lényege az volt, hogy a civilek egy kamu fegyverboltot nyitottak New York egyik forgalmas részén, ahol használt mordályokat kínáltak eladásra. Az üzletet több rejtett kamerával is felszerelték, így figyelni tudták azoknak a reakcióit, akik életük első használt pisztolyát vagy puskáját akarták megvenni. A fegyverekhez ugyanis történet is tartozott, többnyire tragikus. Érdemes megnézni az angol nyelvű felvételen, hogy milyen reakciót vált ki a vevőkből, amikor például kiderül, hogy egy ötéves kissrác, hogy lopta ki apu 45-ösét a szekrényből és játék közben, hogy lőtte le vele kistestvérét. Minden egyes „termékhez” tartozott egy hasonló sztori, így természetesen senki nem vett semmit a boltban.
 
A videó, mely felkerült a YouTube-ra, nagyon felkapott lett, megjelenésekor óránként 700 ezren nézték meg. Alig másfél hét után már 3,7 milliós nézettséget produkált, tehát mondhatni az üzenet elég sikeresen elért az emberekhez. A figyelemfelkeltés sikerült, bár nem kívánt mellékhatása is van a kampánynak. Az Amerikai Fegyverszövetségnek - érthető módon - annyira nem tetszett a kisfilm. Ők a videó készítésének körülményeit firtatják, mert bár a díszlet valóban realisztikus, a vásárlók reakcióját túl teátrálisnak, mesterkéltnek, beállítottnak találták. Mivel ez megtévesztheti az embereket, szerintük fogyasztóvédelmi problémákat vet fel. A kisfilm nyilvános, így mindenki eldöntheti, hogy egyetért-e a kampány tartalmával.

Forrás: marketingmagazine.co.uk

Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2015. 03. 03.

Social Media 2015

A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.
 
 
Ki kell tűnnünk a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére. A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról mindent megtudhat szakértő előadóinktól. 
 
 
Időpont: 2015. március 19. (csütörtök) 10.00-16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 23.

Válj a céged arcává!

A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.
 
 
Az „énmárka” és „cégmárka” építés trendjeibe és trükkjeibe beavató szakmai fórumon mindenki megtapasztalhatja, hogy a jó személyes megjelenés olyan, mint egy láthatósági mellény – ígérik a szervezők. A rendezvényen többek között cégvezető, pszichológus és marketinges szakember is előadást tart arról, hogy miként lehet elsajátítani a legjobb márkaépítési fogásokat.
 
 
Időpont: 2015. január 29. (csütörtök) 10:00-16:00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 11. 06.

Elindult az Országos Marketing Konferencia!

A 25. jubileumi Marketing Konferencia közel 300 regisztrált látogató részvételével kezdődött meg. Marketing trendek és marketing tervezés témáival kezdődnek a délelőtti előadások. Jól mutatja a nagyfokú érdeklődést, hogy az ülőhelyek elfogyása után a marketingesek állva hallgatják az előadásokat.

 

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel