Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

reklám

2015. 07. 02.

Tendert nyertünk: Groupama Biztosító

Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.
 
 
A világszerte 13 millió ügyféllel rendelkező Groupama magyarországi leányvállalata a közelmúltban döntött úgy, hogy országszerte megújítja az ügyfélkapcsolati irodáit és ezentúl már Groupama Biztosító néven kommunikál az ügyfelei felé. A 150 fiók vizuális frissítéséhez többek között roll-upok, asztali zászlók, molinók cseréjére írta ki a tenderét a biztosítótársaság, amit május végén a Reklámeszköz.hu nyert meg. Június első napjaiban a grafikai stúdió kreatívai kezdték a munkát, azaz a Groupama Biztosító új arculati kézikönyvének előírásait ötvözték a megrendelt termékek grafikai elvárásaival. Nem kell különösebben magyarázni, hogy a végeredményben a multicég jól ismert zöldje dominált.
 
 
„Hirtelen kellett nagy mennyiséget legyártani” – foglalta össze a tender kihívásait Szegedi Bernadett értékesítési vezető, aki hozzátette: a szűkre szabott határidő nem mehetett a minőség rovására. „Közel 1000 négyzetméter nyomatot kellett előállítani, felvágni, konfekcionálni vagy éppen reklámeszközbe szerelni” – érzékeltette a megrendelés méreteit Bernadett, aki szerint a cég szempontjából a legfontosabb fejlemény: a gyártó részlegen a hazai display-mércével is hatalmas megrendelés sem fogott ki.
 
 
 
 
2015. 06. 26.

Lapszemle: Display-kerekasztal 2.0

Tíz szakmai szereplő, három órás kötetlen, de komoly beszélgetés egy „négyszögletű kerekasztal körül”. Ez volt a Display-kerekasztal 2.0-ás változata, amit Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu vezetője hívott össze a közelmúltban azért, hogy a mobil kiállítási eszközök gyártási és értékesítési körülményeiről cseréljenek eszmét.
 
Az óbudai étteremben tartott „csúcstalálkozó” krónikása a Sign and Display magazin volt, és szó mi szó, volt miről jegyzetelniük a lap munkatársainak. A magas dollárárak, a változói megrendelői igények és a virtuális értékesítés tapasztalatairól szóló cikk most bárki számára hozzáférhető, mindössze egy kattintással.
 

 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 20.

Bizalmi kör: Díjat kaphat a Reklámeszköztől!

Ehhez nem kell mást tennie mostantól, csak meg kell rendelnie az elismerést, a többit a reklámdekorációs cég profi kreatívjai már elintézik Önnek. Ahogy történt ez 2014 decemberében is, amikor a Bizalmi kör TOP 100 Gálaest szervezői némileg váratlanul nemcsak molinót és sajtófalat rendeltek, hanem szerettek volna egy exkluzív elismerést is megterveztetni az est fénypontjának számító díjátadóra. 
 
 
 
 
A forgatókönyvet bizony néha tényleg az élet írja. A Reklámeszköz.hu régi – mondhatni bizalmi partnere – a Bizalmi Kör gálaest szervező csapata, amelyet olyan üzletemberek hoztak létre 3 évvel ezelőtt, akik hisznek abban, hogy az üzlet alapja a bizalom. A főváros mellett a Debrecenben, Pécsett, Győrben, Szombathelyen, Veszprémben és Székesfehérváron működő körök vezetői a soros, éves gálaestjükre készülve úgy döntöttek, hogy 2014-től díjazzák az „Ország bizalomépítőit” egy szakmai és egy közönségdíjjal.
 
 
„Az elmúlt 7 évben több száz terméket gyártottunk, a díjak eddig kívül estek a palettánkon – emlékszik vissza Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője, hozzátéve: a kihívásoktól soha nem rettent meg a cég. A fotókon is látható végeredmény azt bizonyítja: nem is lett volna miért. A prémium minőségű, plexi alapra készített elismerés érdekessége, hogy a bizalomépítők logóját 3D-ben jelenítették meg a díjon, amelyet a december 12-i gálavacsorán az év bizalomépítői Porkert Krisztián és Nagy Tamás vehettek át.
2014. 12. 02.

Marketing Trendek 2015 konferencia

A Reklámeszköz.hu csapatát érte a megtisztelő felkérés, hogy a Marketing Trendek 2015 konferencia reklámdekorációs partnereként a helyszínt illően felkészítse az esemény lebonyolítására. Az eseményre már hetekkel a megnyitó előtt alaposan felkészült a csapat. Helyszínbejárás alkalmával fotók készültek, melyekből a grafikus kollégák látványterveket állítottak elő. A számos dekorációs lehetőséget összevetve a Marketing Szövetség igényeivel, a helyszín és a konferencia adottságaival hamar kiderült, hogy:

1. A dekorációra és annak eltávolítására maximum két-két óra áll rendelkezésre. Így gyorsan installálható és lebontható mobil reklámeszközökre van szükség.
2. A Park Inn Hotel bejárata előtt kültéri reklámberendezésekre lesz szükség.
3. A hotel előterében fogadni és irányítani kell majd a vendégeket. Ezért itt információs standot kell felállítani.
4. A konferencia két előadóterme között útbaigazító táblákat kell elhelyezni.
5. Az adminisztráció meggyorsításához érdemes lesz két regisztrációs pultot is elhelyezni.
6. Az előadók 50 cm magas emelvényről fognak beszélni, tehát a hagyományos 2 méter magas reklámeszközök nem lesznek elegendőek.

 

Továbbá a Marketing Szövetség kifejezett kérése volt, hogy a legyártott reklámok lehetőség szerint újrahasznosítható, környezetbarát eszközök legyenek, amelyeket akár többször is fel lehet használni a jövőben.

A fentiek alapján a következő reklámeszközök kerültek kiválasztásra:

1. Ha kültér, akkor zászló! A hotel előtt két csepp alakú strandzászló helyeztünk el. A zászlók rendkívül figyelemfelkeltőek és szinte végtelen alkalommal más rendezvényeken is újra felhasználhatóak.

2. A bejáratnál és az előadótermek közötti útbaigazításra a helyszín színvonalához illeszkedő környezetbarát fa reklámeszközöket használtunk. Megállítótáblát A/1, Várakoztató táblát A/3 méretben és fa információs pultot. Ezekbe egytől egyig újrahasznosított papírplakát került, amely bár egyszer használható, mégis a leginkább környezetkímélő megoldás.

3. A regisztrációnál a funkció és az összhang érdekében textil termékek kerültek kiválasztásra. A textil pult nagyméretű pultlapja miatt regisztrációra a legalkalmasabb. Szándékosan nem került aktuális információ a grafikájára. Ezáltal az elkövetkező években még számos rendezvényen teljesíthet szolgálatot.

A textil pulthoz textil Pop up háttérfal illeszkedik a leginkább. Itt figyelembe lett véve az előzetes felmérésnél, hogy a textil fal hátoldalán ne legyen fényforrás. Ugyanis az átvilágítaná a nyomatot.
A regisztráció és a támogatók reklámanyagainak megjelenése érdekében két darab, egyenként nyolc  szóróanyag befogadására alkalmas brosúra tartó is elhelyezésre került.

4. A nagy konferenciateremben a 2 méternél magasabb reklámeszközök közül az egyik legnagyobb került bevetésre. 300 cm magasságával és 150 cm szélességével az óriás roll up látványos keretbe foglalta az előadásokat. Ugyanilyen méretű roll up-on kaptak helyet a konferencia támogatói is. A részletes program – az egységesség kedvéért – szintén roll up-on került feltüntetésre.
 

 

Szintén az ésszerűség okán, a kisebb előadóterembe olyan roll up reklámok kerültek elhelyezésre, amelyek arányaiban megegyeznek a nagyobb, 150x300 cm-es társaikkal. Így az ide készült 100x200 cm-es roll up reklámokhoz nem kellett új grafikát tervezni...

A végleges termék-mix összességében teljes körű és látványos megoldást eredményezett. Kiaknázta a környezetkímélő reklám megoldásokat, ráadásul költséghatékony és több esetben újrahasználható módon valósította meg a célját.

A Marketing Trendek 2015. konferencia reklámdekorációs partnereként a Reklámeszköz.hu csapata végezte a helyszín felmérését, látvány- és grafikai tervezését, kivitelezési és szerelési munkálatait.

Ezúton köszönjük a Magyar Marketing Szövetség megtisztelő felkérését és kívánunk további sikeres rendezvényeket minden kedves Résztvevőnek!

 

Tartalom átvétel