Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

könyv

2016. 12. 02.

Meglepetés

Minden nettó 20 000 Ft feletti online rendelés esetén „Mielőtt a dugót kihúzná” című borkedvelőknek szóló kézikönyvet adunk ajándékba!
 
Nem feladatunk, hogy megmondjuk, mely bor tessék vagy mi az, ami divatos, ajánlott. Viszont kötelességünknek érezzük, hogy minél több olyan tényt, adatot, információt bemutassunk a bor szűkebb és tágabb környezetéről, amely a borospalack címkéjén nem található. Sztanev Bertalan a Borkedvelők kézikönyve, a Pincétől az asztalig és a Mielőtt a dugót kihúzná (1. kiadás) című könyvek szerzője.
 
„Egy könyv, amely iránytűje lehet minden felfedezőnek az édes nektárok és élénk savak óceánján. Ha felfedező útra indul a borok tengerén, ne hagyja otthon az iránytűjét!”
           www.boraszportalok.hu – bormagazin az interneten

Forrás: ALINEA KIADÓ
 
A Reklámeszköz.hu webáruházban online leadott rendelésekhez most ez a könyvkülönlegességet adjuk ajándékba. Az akcióban minden magánszemély vagy cég részt vehet, aki e-mail címével regisztrál a webshopba, megrendelését online leadja és a megrendelés értéke (szállítási költségek nélkül) meghaladja a nettó 20 000 Ft értéket.
 
  • Az akcióban egy regisztrált email címről egy megrendeléssel nevezhet.
  • Az akcióban egy cég / magánszemély egy megrendeléssel nevezhet. (Megadott számlázási adatok tekintetében)
  • Az akció a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényes.
  • Az akció lejártát jelzi majd, hogy a kezdőoldalon annak hirdetését nem publikáljuk, illetve Facebook oldalunkon értesítjük erről Partnereinket.
 
Bejegyezte: Szegedi Bernadett

2016. 08. 01.

Megéri online rendelni!

Minden nettó 10 000 Ft feletti online rendelés esetén „Az Ízek Harmóniája” című kulináris útikalaúzt adunk ajándékba!
 
Francois Chartier – Az Ízek Harmóniája
Milyen kapcsolat van az eper és az ananász között? A menta és a sauvignon blanc vagy a tölgyfa hordó és a grillezett vörös húsok között? A neves szakácsokkal dolgozó szerző az élelmiszerek összetevői és a borok közötti kapcsolatok szenvedélyes kutatója több mint két évtizede. Könyvében az olvasóknak is megmutatja a harmóniateremtés trükkjeit. Az ízek harmóniája Ferran Adriànak, a világ legjobb éttermének választott elBulli séfjének előszavával jelent meg. Forrás
 
A Reklámeszköz.hu webáruházban online leadott rendelésekhez most ez a könyvkülönlegesség jár ajándékba. Az akcióban minden magánszemély vagy cég részt vehet, aki e-mail címével regisztrál a webshopba, megrendelését online leadja, és a megrendelés értéke (szállítási költségek nélkül) meghaladja a nettó 10 000 Ft értéket.
 
Az akcióban egy regisztrált email címről egy megrendeléssel nevezhet.
Az akcióban egy cég / magánszemély egy megrendeléssel nevezhet. (Megadott számlázási adatok tekintetében)
 
Az akció a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényes. Az akció lejártát jelzi majd, hogy a kezdőoldalon annak hirdetését nem publikáljuk, illetve facebook oldalunkon értesítjük erről Partnereinket: https://www.facebook.com/Reklameszkoz.hu

Az akció véget ért: 2016.08.18

 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2015. 11. 10.

Túl a nyolcvanötödik könyvborítón!

„Sztori-profit” – ezzel a figyelem felkeltő címmel jelent meg 2015-ben Márton-Koczó Ildikó könyve, amelynek ha a fedőlapját és az oldalainak a tördelését nézik, jusson eszükbe a Reklámeszköz.hu is.

A produkciós irodát ugyanis az évek alatt nem csak a rendezvényszervezők találták meg, hanem könyvkiadók is. Sőt olykor közvetlenül az írói vénával megáldott honfitársaink. Eddig összesen 85 könyv borítójának megtervezése fűződik a Reklámeszköz.hu Kreativ Produkciós Irodához.

 „A könyvtervezés egy grafikus munkásságának a csúcsa” – vallja Polányi Petra kollégánk, aki 2010 óta már három polcot is megtöltött az általa tervezett könyvekkel. Így közel száz szépirodalmi, üzleti és gasztronómiai témájú könyv tipográfiáját és borítóját álmodta meg. Neki köszönhetően, most egy kis betekintést nyerhetünk, a könyvtervezés alapjaiba:

 
– Mennyiben különleges munka a könyvtervezés?
 
– Összhangot kell teremtenie a szerző, a mű és az olvasói igények közt. Ha megvan az egyensúly a borító és a belív között, az nagyon jó érzés! Annak is, aki tervezte és annak is aki kézbe veszi a könyvet. Szem előtt kell tartani, hogy olvasóbarát legyen a könyv. Nem lehet öncélú a tervezés, hiszen mégiscsak egy használati cikkről van szó.
 
– Mit kell átadnia egy könyvborítónak, avagy a jó bornak is kell a cégér?
 
– Utalnia kell a mondanivalóra vagy a könyv üzenetére, szellemiségére. Fontos, hogy a borítónak nem kell elmesélnie, miről szól a könyv. Sokan beleesnek ebbe a hibába, amikor borítót terveznek.
 
– Mi a jó könyvborító titka?
 
– Nem tolakodó, de figyelemfelkeltő, nem mellesleg eladja a könyvet.

 

 

Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:
2015. 03. 03.

Könyv: Sztori Profit

Az Alinea kiadó gondozásában megjelent Márton-Koczó Ildikó, Sztori Profit című könyve. A könyvborító és belív grafikai tervét a Reklámeszköz.hu csapata készítette.
 
A történetek önismereti, illetve menedzsment jellegű tudatos feldolgozása modern módszer: ez a story processing. A kötet ezt a fejlesztési módszert mutatja be összesen több mint félszáz sztorin keresztül, három különálló részben.
 
A könyv első részében mintegy harminc elbeszélés, anekdota, tanmese, valós üzleti és szervezeti eset segíti a megismerési folyamatot. Szó esik a kérdezéstechnika praktikáiról, az improvizáció szabályairól, az aktív hallgatás hasznáról, valamint arról is, hogy a különböző történetek feldolgozása, hogyan old fel elakadásokat.
 
A könyv második részében egy tucat híresség sztorija és a feldolgozást segítő kérdések találhatók. A kötet harmadik része hazai üzletemberek kríziseit, igaz történeteit taglalja a konzekvenciákkal együtt. Komoly tapasztalatú vagy épp fiatal vezetők, coachok, trénerek, tanácsadók haszonnal forgathatják a könyvet, ahogy azok is, akik saját és mások élethelyzeteiből kívánnak tanulságot, vagyis gyors „profitot” levonni.
 
 
„Lényegtelen, miért ragad meg egy történet, de az már igenis lényeges, hogy egy-egy ilyen történetre évek múlva is emlékezzünk. Akinek fontos, hogy figyeljenek arra, amit mond, annak az is fontos, hogy mondanivalóját ilyen »megragadó« történetekkel fűszerezze, hiszen ez tanulható tudomány. Ebben nyújt kiváló segítséget Márton-Koczó Ildikó új könyve. Érdemes forgatni.”
Károlyi László, a Legrand Magyarország vezérigazgatója
 
„A szerző most megjelent kötetét meleg szívvel ajánlom mindazok számára, akik – képletesen szólva – szeretik jól megrágni a dolgokat, mielőtt lenyelik. Fejezetről fejezetre haladva a sok történet önmagában is élvezetes olvasmány, igazi varázsa a könyvnek mégis a bemutatott feldolgozás módszere. A rövid elbeszélések végén található összefoglalók segítik a strukturált megértést és elmélyülést is.”
Berényi Attila, a PepsiCo magyarországi országigazgatója
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 05.

Könyveket tervez a Reklámeszköz.hu

2014 utolsó negyedévében is lázasan folytak kreatív grafikai tervezések, melyek közül a szívünkhöz legközelebb álló, könyv borító- és belívtervezéseket emeljük ki most. Hiszem, hogy az Alinea Kiadó gondozásában megjelenő könyvek a Reklámeszköz kreativitásának is köszönhetően esztétikus formában kerülnek a boltok polcaira.
 
 
Sztanev Bertalan - A bor női szemmel
Kell egy könyv a borról a nőknek is! Olyan, amely engedi megláttatni a bor egy másik arcát – olyat, amelyről beszélni csak ők tudnak. Huszonegy vallomás a borról olyan nőktől, akiknek az életét valamilyen mértékben meghatározta a bor. Vallomások a borról, ahogyan ők látják, ahogy a mindennapjaikban, ünnepeikben, örömükben és bánatukban tapasztalják, átélik. Sok személyes élménnyel, érzéssel, gyengédséggel, őszinteséggel és megértéssel van fűszerezve minden mondanivalójuk: kinek életről, másnak hivatásról vagy éppen csak egy szép szerelemről.
 
A borról vallomást tesznek: Berecz Stéphanie, Bereczki Ibolya, Borbás Marcsi, Csézy Erzsébet, Debreczeni Mónika, Erdősi Mária, Garamvári Zsuzsa, Gál Helga, Gálné Dignisz Éva, Gere Andrea, Győri Enikő, Hajdu Edit, Heimann Ágnes, Herczegh Ágnes, Káli Ildikó, Keményné Koncz Ildikó, Kiss Eliza, Luka Enikő, Mészáros Gabriella, S. Hegyi Lucia, Thummerer Éva.
 
A borítónál a tartalomhoz illő, kellemes, nőies, nem komolykodó stílust szerettünk volna alkalmazni. A tervek közül a szerző és a kiadó is a "pöttyös könyvek" hangulatát idéző design mellett tette le voksát. Mind a színvilág, mind a tipográfia egyértelműen a női olvasókat célozta meg. Hiszen Nekik és Róluk szól a könyv...
 
 
 
Krúdy Gyula - Álmoskönyv
„Hosszú, csendes esték munkája ez a könyv. Amely estéken a forgatott sárga lapok mögött feltünedeznek félig-meddig porrá válott öregasszonyok arculatai, akik falusi ifjúságomban, pattogó tűz mellett oly jelentőséget tulajdonítottak az álmoknak, mint akár a valóságos életnek. Inkább a saját mulattatásomra, inkább hosszú telek csendes eljátszadozására, esti órák halk elfuvolázására szerkesztettem ez Álmoskönyvet, mint azért, hogy bárki is hitelt adjon a következő soroknak. Álom: játék, mint az élet… Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is.”
 
A borító illeszkedik az eddig megjelent Krúdy-sorozat többi tagjához. Ugyanaz a tipográfia, hold kisgrafikával, mely a belíven is visszaköszön. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel