Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

arculattervezés

2015. 09. 23.

Grafikai tervezés - minden egy helyen!

Augusztustól tovább bővült a honlapunk, hála grafikai részlegünk munkatársainak! Nyáron a csapatunk tagjainak jutott annyi „szabadidő”, amennyi a grafikai kínálat ízléses felvezetéséhez kellett. Mostantól, aki  honlapunkon a GRAFIKA menüpontra klikkel, könnyedén megtalálhat mindent egy helyen, legyen szó logótervezésről, arculattervezésről, weboldal készítésről vagy éppen szórólap- és csomagolástervezésről. Az oldalon böngészve hamar kiderült, hogy a rozé bor címkéjétől kezdve Krúdy Gyula Álmoskönyvének borítóján keresztül a hőszivattyúkat forgalmazó cég névjegykártyájának megtervezéséig bezárólag mi mindennel lehet megbízni a Reklámeszköz.hu-t.
 
Amint azt online részlegünk munkatársa elmondta: „Arra törekedtünk, hogy ne legyünk hosszabbak a Háború és békénél. A kínálat megjelenítésekor tényleg a lényegre koncentráltunk és a referencia munkák megmutatására helyeztük a hangsúlyt. Az a tapasztalatunk, egyre többen tudják, hogy a Reklámeszköz.hu tavaly óta kreatív produkciós irodaként működik. Ez lehetőséget ad arra, hogy a megrendelő egy helyen tudja megterveztetni és legyártatni az általa megálmodott arculatot és display termékeket, ezzel pénzt és időt spórolhat meg magának. A könnyebb eligazodást szolgálja ez az oldal is.”
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 06. 15.

Weboldalkészítés: Hőszivattyú-Gépész.hu

A Reklámeszköz.hu kreatívjai már tudják, hogy milyen lehet a nulla forint közeli rezsi! A Hőszivattyú-Gépész Kft. honlapjának készítésekor ugyanis – hivatalból –  értesülniük kellett arról, hogy miért számít a 21. század egyik legnagyobb ígéretének a hőszivattyú. A magyar cég munkatársai ugyanis olyan épületgépészeti berendezések telepítésével foglalkoznak, amelyek a környezeti hőt hasznosítva sokkal energiahatékonyabbá tudják tenni az otthonokat; pláne ha a hőszivattyú működtetéséhez napelemeket használnak.
 
A „zöld gondolat” elterjesztéséhez nem elég a termék, legalább ilyen fontos a megjelenés és a marketing is. Ennek a felismerésnek voltak az állomásai, hogy először csak logót és levélpapírt terveztettek a Reklámeszköz.hu csapatával, majd ezt követően a teljes arculatot. Végül, 2014 év végén jött a nagy elhatározás, azaz a régi honlapot félre téve egy korszerű weblapot rendelt a Hőszivattyú Gépész Kft. 
 
A weboldal minden készüléken a képernyő méretéhez igazodik, legyen szó laptopról, táblagépről vagy éppen mobiltelefonról. A nagyméretű raszteres elemek beillesztésével retina kijelzőkön is szemgyönyörködtető látványt nyújt. A weboldal elkészítése két hónapot vett igénybe, az egyedi piktogramok tervezésével és a szövegírással együtt.
 
A csattanót ezúttal is a végére hagytuk, azaz jön a blog! A hoszivattyugepesz.hu ugyanis nem elégszik meg a céges információk közlésével. Így aztán a Reklámeszköz.hu segítségével hamarosan webes napló teszi teljessé a honlapot.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 05.

Elkészült a Kódguru új arculata

A múlt év utolsó negyedévében a Kódguru Kft.-től kaptunk felkérést a céges arculatuk újragondolására. A megkeresést többkörös egyeztető folyamat követte, mely során elkészült az új arculat kialakításához irányadó brief.
 
A Kódguru Kft. a magyarországi ipari jelöléstechnika szakértőjének számít. Termékeik és szolgáltatásaik jelen vannak a legjelentősebb iparágakban, mint például az élelmiszer- és italipar, az autóipar, építőipar vagy a logisztika. Speciális megoldásaikkal és teljes körű műszaki szolgáltatásukkal az elmúlt néhány évben olyan hozzáadott értéket hoztak létre a piacukon, amely elérhetővé teszi mindazt, amit az elmúlt két évtizedben a partnereinknél, a gyártóknál megtapasztaltunk a termékazonosítás, nyomon követés, jelölés- és csomagolás technika területén.
 
Az arculat frissítését a vállalat növekedése és marketingének kiszélesedése tette szükségessé. A régi logó már nem volt alkalmas a vállalat reprezentálására, ezért a Tulajdonosok a kismértékű frissítés helyett inkább az új arculat mellett döntöttek.
 
 
Fontos volt Megrendelői szempontból, hogy a meglévő színekkel és formákkal némiképp összeegyeztethető legyen az új image. Elsősorban ezért, a narancssárga és fekete színkombinációhoz ragaszkodtak is. Mégis olyan új vonalat szerettek volna látni grafikailag, amely a jelöléstechnikában betöltött szakértői szerepüket képes a lehető legtömörebben emblematizálni.
 
Célunk egy olyan grafikai jel elkészítése volt, amely reflektál a cég tevékenységére, ugyanakkor könnyen és egyszerűen megjegyezhető, letisztult, és akár önmagában is - mintegy szimbólumként - működik. A Megrendelői visszajelzés alapján, és saját véleményünk szerint is sikerült egy olyan friss, dinamikus és átfogó arculatot alkotni a Kódguru számára, amivel hosszú távon képesek azonosulni, és a megrendelőik felé is egy komoly, dinamikus vállalatként jelennek meg.
Tartalom átvétel