Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

logó

2017. 05. 10.

Védjegyoltalom alá került a Reklámeszköz.hu logója

Néhány hónapos várakozás után megkaptuk a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalától a hivatalos értesítést és a harmadik generációs logónk, a zöld alapon fehéren kirajzolódó pelikán 219 866-os számon védjegylajstromba került.  
Tekintettel a reklámeszköz piacon jelenlevő gyártók eltérő színvonalú termékeire, ezért kifejezetten szerettük volna az általunk képviselt, kiváló minőségű termékeinket megkülönböztetni. Emiatt választottuk annak idején az iparági szokásoktól eltérő forma- és színvilágú kabalaállatot, a pelikánt és emiatt döntöttünk a védjegybejelentés mellett is. 
A védjegy az árujelzők egyik legfontosabb fajtája: az egyes áruk és szolgáltatások azonosítására, egymástól való megkülönböztetésére szolgáló jogi oltalom. Emellett a fogyasztók minél hatékonyabb tájékoztatására is szolgál, így reméljük, hogy a logónk most már minden ügyfelünk és partnerünk számára ismerős lesz!
 
Büszkén mondhatjuk, hogy a védjegy bejegyzésével a Reklámeszköz.hu már hivatalosan is megkülönböztető jellegre tett szert. Legnagyobb örömünkre Magyarországon egyre ismertebb a márkánk és egyre többen választanak minket, ez a lépés pedig egy újabb elismerés a reklámeszközök piacán tett erőfeszítéseinkért.
2016. 05. 31.

Védjegy lesz a Reklámeszköz logója

A Reklámeszköz logójának a védjegy oltalom alá helyezését kezdeményeztük a napokban a Magyar Szabadalmi Hivatalnál.
 
 
A display-cégünket hirdető grafika levédéséről azért döntöttünk, mert megelégeltük, hogy egyre többen „vesznek kölcsön” úgy képeket, illusztrációkat és szöveges tartalmakat a webshopunk-ból, hogy még engedélyt sem kérnek előtte. Az áprilisban indított eljárás végén „kedvenc pelikánunk” úgynevezett színes ábrás logóként kerül regisztrálásra. Ez egyébként csak az első lépés. A terveink között szerepel az is, hogy minden szellemi termékünket oltalom alá helyezzük, megelőzve ezzel a „netes szabadrablásokat”. 
 
„Biztonság, előrelátás és befektetés” – már réges-régen is ezt hirdette a logó, aminek a története az ősi görög időkig nyúlik vissza. Eredeti jelentése a kép, amely az évszázadok során egyre fontosabb lett a korabeli mesteremberek, céhek megkülönböztetéséhez. Az aranyművesek a középkorban például jeleket – logókat – ütöttek az általuk készített fémekbe, ahogyan a papírmerítők is logóval védték a munkájukat. Ez utóbbiak voltak az első vízjelek. 
 
A Reklámeszköz.hu 9 évvel ezelőtti indulásakor mi is egyből egy logó megalkotásával kezdtük a pályafutásunkat. A zöld alapon kirajzolódó pelikán sorsa szorosan összefonódik a cégünk történetével. Persze az évek során – autós hasonlattal élve – néhány facelift-et, azaz ráncfelvarrást végrehajtottunk rajta. A most védjegy oltalomra váró pelikánunk például már a Reklámeszköz.hu harmadik generációs logójának számít a sorban.
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 11. 18.

Pelikánt fogadtunk örökbe :)

A közkedvelt trópusi és mérsékelt övi vízi madár nyolc éve elválaszthatatlan a Reklámeszköz.hu arculatától. A weblapunktól kezdve a céges pólókon keresztül a névjegykártyáig mindenhonnan visszaköszön a zöld pelikán. Így aztán nem volt kérdéses az sem, hogy értékesítési vezetőnk melyik „lakót” fogadja örökbe az Fővárosi Állat- és Növénykertben. Szegedi Bernadett választása természetesen Gátőrre, a borzas pelikánra esett, aki amúgy törzsgyökeres Budapestinek számít. Idén júniusban pedig már a 11. születésnapját ünnepelhette gondozóival.
 
A jeles alkalomból oklevelet is kaptunk, amely jogokkal és kötelezettségekkel egyaránt jár. Az állatkertnek felajánlott adomány fejében meghívót kapunk a nevelőszülők találkozójára. Az éves szülői értekezlet mellett személyes kapcsolatot is kialakíthatunk Gátőr gondozójával, és akár arról is faggathatjuk őt, hogy nem unja már, hogy minden este halat kell ennie vacsorára? A válasz valószínűleg a nem lesz, mert a Reklámeszköz.hu logójának választott pelikánok naponta testsúlyuk 10 százalékának megfelelő mennyiségű halat is képesek elfogyasztani.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel