Barion Pixel marketing | Reklámeszköz.hu

marketing

26. Országos Marketing Konferencia

2015. december 17.


„Eljött a marketing hősök kora” – ezzel a nem éppen szokványos mottóval várta november 12-én a hazai reklámszakma krémjét a 26. Országos Marketing Konferencia. A legrangosabb hazai marketinges találkozón közel 300 szakember cserélt eszmét a legújabb iparági trendekről a budapesti Park Inn By Radisson Hotelben, ahol gyaníthatóan egy-két üzletre is kezet fogtak a hazai marketinges világ nagyágyúi. 

Tovább olvas

Marketing hősök kora

2015. október 02.


Formabontó köntösben, minden eddiginél pergőbb lebonyolítással várja a hazai reklámszakma nagyágyúit az Országos Marketing Konferencia. Idén november 12-én, immár a 26. alkalommal tartják a budapesti Park Inn By Raddison Hotelben az Országos Marketing Szövetség rendezvényét, amely száznál is több részvevőjével a legrangosabb reklámipari eseménynek számít. Legnagyobb örömünkre a szervezők 2015-ben ismét a Reklámeszközt kérték a konferencia hivatalos dekorációs partnerének.

Tovább olvas

Zseniális antimarketing fogás

2015. augusztus 27.


Profi gerillaakció civilektől. Az amerikai non-profit szervezet, a States United aktivistái egy különleges tervet eszeltek ki arra, hogy felhívják a figyelmet a korlátlan fegyvervásárlás veszélyeire. Ők ugyanis azon az állásponton vannak, hogy ha korlátoznák a fegyverhez jutást, sokkal kevesebb emberölés, baleset és öngyilkosság történne, miközben az amerikaiak 60 százaléka azért vesz pisztolyt vagy puskát, hogy megvédje magát és a családját.

Tovább olvas

Social Media 2015

2015. március 03.


A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.

Tovább olvas

Válj a céged arcává!

2015. január 23.


A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.

Tovább olvas

Elindult az Országos Marketing Konferencia!

2014. november 06.


A 25. jubileumi Marketing Konferencia közel 300 regisztrált látogató részvételével kezdődött meg. Marketing trendek és marketing tervezés témáival kezdődnek a délelőtti előadások. Jól mutatja a nagyfokú érdeklődést, hogy az ülőhelyek elfogyása után a marketingesek állva hallgatják az előadásokat.

Tovább olvas

A legfontosabb marketingeszköz?!

2014. szeptember 15.


Szeptember 24-én a BKIK székházban kezdődik a KKV-Akadémia harmadik rendezvénye. A Piac és Profit szervezésében szakemberek vezetik be a részvevőket legújabb eladási, értékesítési és ügyfél-kezelési trendekbe. Eladás nélkül ugyanis nem lehet vállalkozást építeni. Sőt! Valójában ettől függ a cég sikere. De vajon mi a legalapvetőbb területe az értékesítésnek? Megfelelő színvonalú-e az ügyfélkezelés a vállalatunkban? Hogyan működik a személyes, internetes és a közösségi értékesítés a gyakorlatban?

Tovább olvas