Kötelező jótállás, Jótállási feltételek
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések az érvényesek. Truemaker Kft. a 2021.01.01-től a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben írtakat betartva Fogyasztó személyek felé a rendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkek esetén a következők szerint jótállást vállal:
Display szerkezetek
Termékeink minőségét folyamatosan ellenőrizzük, és nem csak szakmai szemmel, de felhasználói szemszögből is vizsgáljuk és teszteljük azokat, hogy hosszú ideig tökéletesen elégedett lehessen a választott reklámeszközével. Ezért is döntöttünk úgy, hogy számos display szerkezetünkre önkéntes termékszavatosságot vállalunk, mely időtartama 1 év, 2 év vagy 3 év. A szavatossági időről a termékeket bemutató oldalon tájékozódhat.
A szavatossági idő kezdete a megrendelés teljesítésének napja, a vásárlás számláján szereplő teljesítés dátuma. A szerkezetekre a szavatossági idő nem hosszabbodik meg, amennyiben abban nyomatot cserélünk, vagy pótalkatrészeket vásárol hozzá.
Átalakításnak minősül a szerkezet bármilyen fizikai jellegét megváltoztató cselekedet, és az olyan display szerkezetekben történő nyomatcsere is, melyek az eszköz szereléséhez szakértelmet, megfelelő célszerszámokat és kompatibilis alkatrészeket kíván (pl. megfelelő mágnes szalag vagy nyomatrögzítő alkatrész alkalmazása). A nem Truemaker Kft által végzett átalakítások (különös tekintettel pl. a nyomatok szakszerű cseréje) a termékszavatosság elvesztésével járnak.
Nyomatok, nyomdai munkák
Nem érvényes a jótállás vagy szavatosság a termékbe épített nyomtatott alapanyagainkra, nyomatainkra. Ezek sérülése, fakulása, elázása nem képezheti reklamáció alapját. A nyomatok méretében az alapanyagok sajátos nyúlása, és a konfekcionálás miatt max 5%-nyi eltérés lehetséges.
Egyes termékekhez a felhasználási igényektől függően többféle nyomat típust is ajánlunk, melyek speciális igényeket fednek le, például: cseppálló nyomat, UV sugárzásnak ellenálló nyomat. A megrendelés felvétele során kérjük minden szükséges információt biztosítson számunkra, hogy a felhasználásnak megfelelő terméket ajánlhassuk és gyártsuk.
Nem vállalunk garanciát a rendelt kép kismértékű színbeli eltérésére ha a termék a Megrendelő vagy Fogyasztó monitorán és a valóságban nem egyezik. Cégünk szín-kalibrált nyomtatókkal dolgozik és a legjobb tudása szerint jár el, hogy mindig színhelyes minőségű terméket gyártson Önnek.
A nyomdai munkák anyagleadási paraméterei ezen az oldalon olvashatóak.
Kizáró okok
Nem alapja garanciális reklamációnak a személyes áruátvételt követően jelentkező:
A termékszavatosság azonnali elvesztésével jár:
Az áru átvételekor irodánkban lehetőség van eszköz kipróbálására és felállítására. Kérje kollégáink segítségét az összeszerelésben!
GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE
A karbantartás és a termékek javítása minden esetben Truemaker Kft saját telephelyén (1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 42.) nyitvatartási időben történik. A termék(ek) visszaszállítása minden esetben a Megrendelő vagy Fogyasztó feladata és költsége, ahogyan a javított vagy cserélt termékek elszállítása is.
A javítási munkákhoz, karbantartáshoz vagy reklamáció kezeléséhez kérjük minden esetben hozza magával a vásárlás számláját (vagy annak fénymásolatát), ennek hiányában nem tudjuk megkezdeni a termék bevizsgálását!
Szavatossági időn belül jelentkező reklamációs ügyintézés menete
A szerkezetek azonnali bevizsgálását és azonnali javítását nem minden esetben tudjuk vállalni!
A szerkezetek első bevizsgálását kollégáink a leadást követő 10 munkanapon belül megkezdik, és a garanciális hibákat a lehető leghamarabb javítják.
A nem garanciális hibák javítására, eszközök szükséges cseréjére ajánlatot küldünk, melynek elfogadását követően az ajánlatban megbeszélt határidőn belül elvégezzük a kért javításokat, cseréket. Vitás esetekben lehetőség van a szerkezetet beküldeni egy másodlagos szakvéleményre a szerkezetek gyártójához, melynek lebonyolításának költségét az ügyfélnek kell vállalnia. Az ügyintézés ez esetben 30 napot is igénybe vehet.
A javításra hozott eszközök visszaszállításáról megrendelőinknek kell gondoskodnia, vagy általános díjszabásunk alapján országosan futárszolgálattal tudjuk a termékeket szállítani.