Rendelés menete

A weboldalunkon feltüntetett gyártási idők a nyomdakész grafikai anyag befogadását követően értendők, átlagos leterheltség melletti gyártási időt jelentenek, személyes áruátvétel esetén. Megrendelésénél előre jelezze a legkésőbbi kívánt átvételi határidőt, melyhez igazodunk ha lehetséges, a gyártásokat ennek megfelelően szervezzük.

Regisztráció-+

Termékeink megrendeléséhez nem szükséges regisztrálnia magát, de előnyökkel szolgál ha létrehozza saját felhasználói fiókját.

  1. 
Regisztrációhoz kattintson az oldal tetején lévő Regisztráljon menüpontra.
  2. Adja meg felhasználónevét, e-mail címét és jelszavát.
  3. Rendszerünk azonal beengedi fiókjába, így nincs további tennivalója.

Amennyiben regisztráció nélkül küldi be rendelését, úgyanúgy regisztrálva lesz e-mail címe és hozzá lesznek kapcsolva a Számlázási és Szállítási adatai.
Ha Ön azt tapasztalja regisztráció során, hogy az Ön e-mail címe már regisztrálva lett, akkor navigáljon az új jelszó igénylése oldalra és kövesse az utasításokat.

Rendelés menete webáruházon keresztül-+

  1. Helyezze kosarába a kívánt termékeket
  2. A kosárban állítsa be a mennyiségeket.
  3. Következő lépésben a Pénztár oldalon adhatja meg Számlázási és Szállítási adatait. Rendszerünk eltárolja címeit, így a következő rendelés alkalmával már nem szükséges ezeket megadnia. Egyszerűen kiválasztja a listából a használni kívánt címet. Ezen az oldalon érvényesítheti kuponkódjait is.
  4. Következő lépésben kiválaszthatja a Szállítási módot.
  5. A Rendelés áttekintése oldalon ellenőrizze a rendelés tartalmát és válassza ki a fizetési módot. Ezen az oldalon kell elfogadni az Általános Szerződési feltételeinket és az Ügyféladat-kezelési tájékoztatónkat. PayPal fizetési mód választása esetén átirányítjuk a PayPal.com oldalra ahol ki tudja fizetni a rendelését.
  6. Rendelés befejeződött oldalon megtekintheti a leadott megrendelés részleteit, illetve ha szükséges el tud navigálni a fájlküldő oldalunkra. Rendszerünk automatikusan küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt amiben megtalálja a beküldött rendelés részleteit.
  7. Megrendelését rövid időn belül feldolgozzuk és visszajelzünk a várható gyártási időről, a grafika minőségéről, illetve a raktáron lévő termékek elérhetőségéről!

A megrendelése munkatársunk írásos visszaigazolását követően válik érvényessé!

Rendelés, ajánlatkérés menete e-mailen keresztül-+

Rendelését vagy ajánlatkérését leadhatja e-mailen az info@reklameszkoz.hu e-mail címen vagy bármelyik értékesítő kollégánknak a következő adatok megadásával:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Cégnév
  • Számlázási és Szállítási cím
  • Adószám (cégek számára kötelező)
  • Megrendelt termék pontos neve és mérete (a félreértések elkerülése végett célszerű adott termék url elérhetőségét is belinkelni)
  • Mennyiség
  • Rendelés átvételének kívánt időpontja (határidő)

Szállítási adatok megadásánál kérjük a pontos cím megadása mellett mindig írjon telefonos elérhetőséget. Futárszolgálatunk munkatársa a kézbesítés napján felkeresheti Önt!

Amennyiben e-mail címe még nem szerepel a regisztrált felhasználók közt, úgy értékesítő kollégánk regisztrálja e-mail címét és hozzá lesznek kapcsolva a megadott adatai. Valamint ehhez a felhasználóhoz lesznek csatolva ajánlatkérései és megrendelései is, így bármikor belépve az oldalunkra ellenőrizheti előzményeit és aktuális megrendelései állapotát.

Kelt. Budapest, 2019. 11. 27.

CsatolmányMéret
Rendelés menete - 2014-08-0453.7 KB