Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

HÍREK

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 

Hírek

A 10-es szám bűvöletében a Reklámeszköz.hu

A Reklámeszköz.hu kreatív produkciós iroda idén 10 éves fennállásának évfordulója alkalmából összesen tíz nonprofit szervezetnek ajánl fel reklámeszközöket, ezzel is elősegítve kommunikációjukat.
 
 
A több mint tízezer ügyféllel rendelkező Reklámeszköz.hu kreatív iroda erőteljes növekedést könyvelhetett el az első negyedévben. A legnépszerűbb tizenkét reklámeszköz közül tíz termék értékesítése nőtt az előző év ugyanezen időszakához képest, amelyet az árbevétel-növekedés is jól tükrözött. Ez az ugrás nemcsak az eladott mennyiség növekedésének köszönhető, hanem a 2016-tól elérhető új szolgáltatásoknak is. Jól átlátható és strukturált grafikai díjazás került kialakításra, emellett az év végén saját kültéri nyomdai kapacitással bővült a cég.
 
Említésre méltó, hogy a 2010-ben elsőként indított reklámipari webáruház értékesítése idén stabilan átlépte a bevétel 10%-át és folyamatosan növekvő tendenciát mutat. 
 
A 10 éves jubileuma alkalmából a Reklámeszköz.hu összesen tíz nonprofit szervezetnek kínál fel különböző reklámeszközöket.
 
„Úgy gondolom, hogy számos nonprofit van nehéz helyzetben. Egyrészt szükségük van kommunikációra, másrészt próbálják alacsonyan tartani a működési költségeiket. A segítséget vagy támogatást kérők eddig sem találtak süket fülekre nálunk, azonban most kifejezetten keressük azokat, akik rászolgáltak a segítségre, hogy Ők is segíthessenek. A Reklámeszköz.hu ily módon szeretne hozzájárulni a jelentkező nonprofit szervezetek adománygyűjtő vagy népszerűsítő tevékenységéhez. A kiválasztott 10 reklámeszközt a jelentkezők sorrendjében és igény szerint fogjuk kiosztani” – mondta Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu tulajdonosa.
 
A Reklámeszköz.hu csapata az info@reklameszkoz.hu e-mail címen várja a nonprofit cégek jelentkezését. A levél tárgyába kérjük, írják be: „NONPROFIT”. A Truemaker Kft., a Reklámeszköz.hu üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy saját hatáskörben válasszon a jelentkező nonprofit szervezetek közül és döntsön a támogatás mértékéről.
 
 
A jelentkezéseket az alábbi csomagokra várjuk:
 
1. Gombaszögi Nyári Tábor - Műanyag adománygyűjtő pult dekorációval + 4xA4-es hálós prospektustartó
2. SOS - Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa - Műanyag adománygyűjtő pult + Roll up 40 nyomtatással, dekorációval
3. Vasi Hegyhát - Rábaremete Közhasznú Turisztikai Egyesület - Greenline A1 megállítótábla plakáttal és Greenline A4 várakoztatótábla plakát nyomtatással
4. Dajka Alapítvány - Greenline LED világítótábla nyomtatással és bambusz szórólaptartó
5. Bátor Tábor Alapítvány - Roll up 120 exkluzív dupla nyomtatással
6. Mályvavirág Alapítvány - Roll up 50 és acél várakoztató tábla A4 plakáttal
7. Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány - Roll up 50 és acél várakoztató tábla A4 plakáttal
8. TANDEM n.o. - Greenline A1 plakátkeret (fekete) plakát nyomtatással + X banner 60 nyomtatással
9. SUHANJ! Alapítvány - Greenline A1 plakátkeret (fekete) plakát nyomtatással + X banner 60 nyomtatással
10. Szív a Szívért Alapítvány - Roll up 80 és X banner 60 ECO nyomtatással
 
 
A Reklámeszköz.hu csapata
Bejegyezte: Molnár Bálint

Ajándék krétacsomag

Minden krétával írható tábla mellé ajándék krétacsomagot adunk!
 
Krétával írható termékeink:
 
 
Az akció a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényes.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:

Védjegyoltalom alá került a Reklámeszköz.hu logója

Néhány hónapos várakozás után megkaptuk a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalától a hivatalos értesítést és a harmadik generációs logónk, a zöld alapon fehéren kirajzolódó pelikán 219 866-os számon védjegylajstromba került.  
Tekintettel a reklámeszköz piacon jelenlevő gyártók eltérő színvonalú termékeire, ezért kifejezetten szerettük volna az általunk képviselt, kiváló minőségű termékeinket megkülönböztetni. Emiatt választottuk annak idején az iparági szokásoktól eltérő forma- és színvilágú kabalaállatot, a pelikánt és emiatt döntöttünk a védjegybejelentés mellett is. 
A védjegy az árujelzők egyik legfontosabb fajtája: az egyes áruk és szolgáltatások azonosítására, egymástól való megkülönböztetésére szolgáló jogi oltalom. Emellett a fogyasztók minél hatékonyabb tájékoztatására is szolgál, így reméljük, hogy a logónk most már minden ügyfelünk és partnerünk számára ismerős lesz!
 
Büszkén mondhatjuk, hogy a védjegy bejegyzésével a Reklámeszköz.hu már hivatalosan is megkülönböztető jellegre tett szert. Legnagyobb örömünkre Magyarországon egyre ismertebb a márkánk és egyre többen választanak minket, ez a lépés pedig egy újabb elismerés a reklámeszközök piacán tett erőfeszítéseinkért.

Begyújtottuk a rakétákat

A szokatlan erős évkezdés egyfelől az eladott mennyiség növekedésének, másfelől a grafikai szolgáltatásunk frissítésének, valamint a kültéri molinók és fóliák rövid határidővel történő vállalásának köszönhető. 
 
„A reklámeszközök megrendelésekor – legnagyobb örömünkre - egyre többen bízzák ránk a grafikai tervezést is, emellett az év eleje óta házon belül készülnek a kültéri nyomtatásaink is, így az eddigiekhez hasonlóan, a már tőlünk megszokott minőséggel, de sokkal gyorsabban tudjuk vállalni ezek gyártását is” – mondta Molnár Bálint, a reklámeszköz.hu tulajdonosa.
 
 
Az idei slágertermékek nem nagyon változtak a korábbi évekhez képest, még mindig a roll up-ra, a popup falra, a molinóra és a zászlóra érkezik a legtöbb ajánlatkérés és ezek a termékek landolnak leggyakrabban a webáruházunk kosarában is.  
 
Napjainkban egyre nagyobb igény van az egyedi termékekre, több megkeresést kaptunk extra méretű popup falakra, de nem ritka a beépített hűtőszekrénnyel ellátott promóciós pult igénye sem. Az egyre különlegesebb és egyre gyakrabban változó vevői igényekre gyorsan tudunk reagálni folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően.
 
A továbbiakban is szeretettel várjuk a speciális igényeket, hiszen a kreativitás, a lehetetlennek tűnő kérések gyors és legtöbbször azonnali megoldása igazi kihívást jelent csapatunk számára!
Bejegyezte: Molnár Bálint

Álláslehetőség a Reklámeszköz.hu-nál!

Cégünk XIII. kerületi irodájába keres Recepciós munkakörbe új kollégát, napi 8 órás munkavégzésre. 

Feladatok
  • Beérkező ügyfelek és megkeresések leosztása és átirányítása értékesítő kollégáknak
  • Napi futárszervezés, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok
  • Áruátadás, számlázás, házi pénztár kezelés
  • Irodaszer beszerzés, bemutatóterem rendbentartása
  • Pénzügyi és egyéb adminisztrációs tevékenység (szkennelés, postázás)

Elvárás
  • Középfokú végzettség
  • Jó szervezőképesség
  • Lendületes, ambiciózus munkavégzés
  • Terhelhetőség

Előny
  • Reklámipari ismeret
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Angol/Német nyelvtudás

Amit kínálunk
  • Remek munkahelyi légkör
  • Szakmai fejlődés, továbbképzés
  • Előmenetel (képességekhez mérten cégen belül számos munkakörbe)
  • Versenyképes fizetés
  • Hosszútávú munkalehetőség

Fényképes önéletrajzokat, fizetési igény megjelölésével, a következő e-mail címre várjuk:
 
Bejegyezte: Szegedi Bernadett

Csúcsnyomtatóval bővült a nyomdánk

A 160 centiméter széles, úgynevezett eco szolvens printer érkezésével mérföldkőhöz érkezett a cégünk: immár a tekercses kültéri alapanyagok nyomtatását helyben, rekord gyorsasággal tudjuk elkészíteni. A részletekről Szegedi Bernadett, ügyvezető és Tóth István, nyomdászunk számolt be.
 

Miben kiemelkedő? Miben tud többet, szebbet ez a gép?
 

  • Tóth István: Elég sok körülményt figyelembe vettünk az új gép beszerzésénél. Fontos szempont volt, hogy olyan kültéri gépet vegyünk, ami erősen megközelíti a beltéri Canon gépek nyomtatási minőségét, valamint színspektrumát. További szempont volt az is, hogy a Canon gépeink gyorsaságát is hozza, ebben a jobb minőségben. Azt is megfontoltuk, hogy ha már belevágunk a kültéri gépvásárlásba, a kültéri gépek technológiájának csúcsát vegyük. Jó sok bemutató után döntöttünk a Mimaki mellett. A tesztelések után bizton állíthatom, hogy ezek a szempontok még a vártnál is jobban teljesülnek. Az eddigi beltéri Canon gépekkel gyorsan előállított, jó minőségű nyomatainkkal felveszi a versenyt, sőt!
  • Szegedi Bernadett: Eddig csak alvállalkozókon keresztül nyomtattunk kültéri fóliákat. Most, hogy a saját szemünkkel látjuk ennek a folyamatát, jobban képbe kerültünk szakmailag is. Számomra meglepő volt, hogy milyen nagy minőségi különbségek vannak az alapanyagok között, a beszerzésnél igyekeztünk a legjobb minőségű, márkás anyagokhoz hozzájutni. A Reklámeszköznél a legjobb Mimakihoz gyártott festéket használjuk, amely a nyomatképet pozitívan befolyásolja. Érdekes volt számomra azt is megtapasztalni, hogy egy kültéri nyomatnak mennyivel több száradási időre van szüksége, mint egy beltérinek, mondjuk mint a vízbázisú technológiával készülő roll-upnak. 

Lassan két hónapja üzembe állították a gépet. Milyen tapasztalatokat szereztetek a használata során?
 
  • Tóth István: Abszolút versenyképesek vagyunk vele minőségben, gyorsaságban, precizitásban, egyértelműen nőtt a házon belül elkészíthető munkák száma. Szeretném hozzátenni, hogy ez a gép egy Print and Cut típus, tehát a kinyomott kültéri fóliáknak képes az úgynevezett formariccelésére, akár plusz fólialaminálással is. Ez szakmai nyelven azt jelenti, hogy formára vágott, védőlaminálással ellátott kültéri dekorációkra is lehetőség van 160 cm szélességig.

A beltéri mellett debütáló kültéri nyomtató révén most Magyarország egyik legkorszerűbb nyomtató parkja a Reklámeszközé, nem?
 
  • Szegedi Bernadett: Tény, hogy a magyarországi display piacon kevés olyan cég van, ahol házon belül képesek mindennek megfelelni: szerkezet import, nyomtatás, összeszerelés. A legtöbb helyen nincs árukészlet, és csak eseti megrendelések esetén szerveznek beszerzést, ráadásul gyakran alvállalkozók során keresztül, ami nem csak lassítja az átfutást, de nagyobb hibaszázalékot is eredményez. Vannak olyan cégek is, akik egyetlen nyomdatechnológia mellett kötelezik el magukat, így viszont nem tudnak olyan széles szolgáltatási palettát biztosítani. Mi most ezen változtattunk: a 4 db beltéri, vízbázisú Canon gép mellé (melyek gyorsasága egyedülálló a piacon) Mimaki gépünkkel a kültéri anyagok gyártása került fókuszba. Ezzel a piac új, izgalmas szegmensét, a kültéri dekorációt szolgáljuk ki.

    Összegezve, büszkék vagyunk arra, hogy nem csak a display szerkezetekből tartunk tetemes árukészletet, de a nyomdai alapanyagok, festékek, nyomtatófejekből is mindig van pluszban: gyakorlatilag a gyártásokat komolyabb fennakadások nélkül tudjuk végezni. Aki minket választ, erről az első kézből meg tud bizonyosodni!

     

Bejegyezte: Molnár Bálint

Meglepetés

Minden nettó 20 000 Ft feletti online rendelés esetén „Mielőtt a dugót kihúzná” című borkedvelőknek szóló kézikönyvet adunk ajándékba!
 
Nem feladatunk, hogy megmondjuk, mely bor tessék vagy mi az, ami divatos, ajánlott. Viszont kötelességünknek érezzük, hogy minél több olyan tényt, adatot, információt bemutassunk a bor szűkebb és tágabb környezetéről, amely a borospalack címkéjén nem található. Sztanev Bertalan a Borkedvelők kézikönyve, a Pincétől az asztalig és a Mielőtt a dugót kihúzná (1. kiadás) című könyvek szerzője.
 
„Egy könyv, amely iránytűje lehet minden felfedezőnek az édes nektárok és élénk savak óceánján. Ha felfedező útra indul a borok tengerén, ne hagyja otthon az iránytűjét!”
           www.boraszportalok.hu – bormagazin az interneten

Forrás: ALINEA KIADÓ
 
A Reklámeszköz.hu webáruházban online leadott rendelésekhez most ez a könyvkülönlegességet adjuk ajándékba. Az akcióban minden magánszemély vagy cég részt vehet, aki e-mail címével regisztrál a webshopba, megrendelését online leadja és a megrendelés értéke (szállítási költségek nélkül) meghaladja a nettó 20 000 Ft értéket.
 
  • Az akcióban egy regisztrált email címről egy megrendeléssel nevezhet.
  • Az akcióban egy cég / magánszemély egy megrendeléssel nevezhet. (Megadott számlázási adatok tekintetében)
  • Az akció a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényes.
  • Az akció lejártát jelzi majd, hogy a kezdőoldalon annak hirdetését nem publikáljuk, illetve Facebook oldalunkon értesítjük erről Partnereinket.
 
Bejegyezte: Szegedi Bernadett

Marketing vágtán a Reklámeszköz.hu

„A marketing egy olyan vágta, ahol nincs célszalag” – mondta a világhírű marketing guru, Philip Kotler. Ezt a találó szlogent választotta mottójául idén az Országos Marketing Konferencia szervező csapata. A 27. alkalommal megrendezett tanácskozás a legrangosabb szakmai eseménynek számít idehaza. A magyar marketinges világ több száz szereplője, köztük a reklámpiac „nagyágyúi” jelentek meg november 17-18-án a budapesti Park Inn By Radisson hotelben, nem beszélve a csaknem száz előadóról, aki a legújabb trendekről – így például az Y után soron következő Z-generáció fogyasztási szokásairól - készültek beszámolni a nagyközönségnek.
Az Országos Marketing Konferencián mi is jelen voltunk. Immár az egymást követő negyedik évben minket választott, a Reklámeszköz.hu-t hivatalos dekorációs partnerének Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, a rendezvény főszervezője. Az esemény előtt nem tétlenkedtünk:
 
  • a grafikai anyagok elkészítésében grafikusaink már jó másfél héttel a rendezvény előtt elkezdtek dolgozni
  • nagyméretű kétoldalas roll-upokat készítettünk, melyeken a rengeteg program és támogató elfért, illetve amik tökéletes háttérfalként működtek egymás mellé sorolva,
  • kisebb roll-upokat „útbaigazító táblaként” helyeztünk el a rendezvény több pontján
  • regisztrációs pultokat állítottunk szolgálatba, ahol az érkező vendégek átvehették a névre szóló belépőkártyákat és rendezvénycsomagot
  • strandzászlókkal és megállítótáblákkal színesítettük a hotel főbejáratát
A nagyméretű display eszközökre idén különösen szükség volt, hiszen 2016-ban – először a történetében – a konferencia nem egy, hanem két teljes napig tartott.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Túl a 14 ezredik megrendelésen...

Lehet, hogy a nyári kánikula is az oka, de egyre több partnerünk él a webáruházunk biztosította kényelemmel. Vagyis a helyett, hogy a megrendelő a 30 fokos hőségben kocsiba ülne néhány megállítótábla vagy strandzászló kedvéért, inkább a hűs szobában, online rendeli meg a kiválasztott reklámeszközt. A virtuális vásárlás felfutását mi egyébként egy nagy adag fagylalttal ünnepeltük meg a Reklámeszköz.hu-nál, ahova a vállalatunk egyik legnagyobb örömmel fogadott fejlesztéseként egy fagyasztós hűtőszekrény érkezett. Így, aki éppen nem a nyári szabadságát töltötte a kollégák közül, az is részese lehetett az ünnepi fagylaltmámornak.
 
Apropó, nyári lazítás. Ez az időszak jó volt arra is, hogy utolérjük magunkat, már ami a belső fejlesztéseket, karbantartásokat illeti. A Canon nyomtatóinkat a teljes leterheltség hiányában júliusban volt időnk alaposan karbantartani, kitisztítani. A raktárunkban felhalmozódott alumínium, papír és egyéb fém hulladékokat pedig a Reklámeszköz.hu zöld szemléletének megfelelően szelektív hulladékgyűjtő udvarba szállítottuk. A szabad négyzetméterekre amúgy is szükség volt a telephelyünkön, hiszen készülünk az őszi hajtásra, ezért teljesen feltöltöttük raktárkészletünket.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék:

Megéri online rendelni!

Minden nettó 10 000 Ft feletti online rendelés esetén „Az Ízek Harmóniája” című kulináris útikalaúzt adunk ajándékba!
 
Francois Chartier – Az Ízek Harmóniája
Milyen kapcsolat van az eper és az ananász között? A menta és a sauvignon blanc vagy a tölgyfa hordó és a grillezett vörös húsok között? A neves szakácsokkal dolgozó szerző az élelmiszerek összetevői és a borok közötti kapcsolatok szenvedélyes kutatója több mint két évtizede. Könyvében az olvasóknak is megmutatja a harmóniateremtés trükkjeit. Az ízek harmóniája Ferran Adriànak, a világ legjobb éttermének választott elBulli séfjének előszavával jelent meg. Forrás
 
A Reklámeszköz.hu webáruházban online leadott rendelésekhez most ez a könyvkülönlegesség jár ajándékba. Az akcióban minden magánszemély vagy cég részt vehet, aki e-mail címével regisztrál a webshopba, megrendelését online leadja, és a megrendelés értéke (szállítási költségek nélkül) meghaladja a nettó 10 000 Ft értéket.
 
Az akcióban egy regisztrált email címről egy megrendeléssel nevezhet.
Az akcióban egy cég / magánszemély egy megrendeléssel nevezhet. (Megadott számlázási adatok tekintetében)
 
Az akció a készlet erejéig, illetve visszavonásig érvényes. Az akció lejártát jelzi majd, hogy a kezdőoldalon annak hirdetését nem publikáljuk, illetve facebook oldalunkon értesítjük erről Partnereinket: https://www.facebook.com/Reklameszkoz.hu

Az akció véget ért: 2016.08.18

 
Bejegyezte: Molnár Bálint

Címkék: