Barion Pixel rendezvény | Reklámeszköz.hu

rendezvény

Fesztiválkalauz – tűnj ki a tömegből a legnépszerűbb reklámeszközökkel

2018. június 06.


A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást.

Tovább olvas

Vigyáz! Kész! StartUp!

2015. január 23.


De pontosan mit is takar e szó és miért kedveli a tőke ennyire az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerrel kecsegtető gazdasági modellt? A válaszokat a Piac és Profit KKV-akadémiáján mindenki első kézből, a legjobbaktól kapja meg!

Tovább olvas

Válj a céged arcává!

2015. január 23.


A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.

Tovább olvas

10 tipp a rendezvény dekorációhoz!

2014. szeptember 15.


1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

Tovább olvas