Dobja fel eseményét szerencsekerékkel!
Hogyan lehet aktív részvételre ösztönözni a látogatóinkat? Egy kis játékkal minden bizonnyal könnyebb dolgunk lesz, mintha...
Hogyan lehet aktív részvételre ösztönözni a látogatóinkat? Egy kis játékkal minden bizonnyal könnyebb dolgunk lesz, mintha...
Ahogy beköszönt a jó idő, hamarosan egyre több kültéri rendezvény várható. Ha Ön rendszeresen van jelen ilyen rendezvényeken, biztosan tapasztalta, hogy milyen kihívásoknak kell megfelelni...
A nyár beköszöntével megkezdődik az igazi fesztiválszezon is. A cégeknek azonban ez nem csak a buliról és a szórakozásról szól, hiszen a kitelepülések szervezésénél számos dolgot figyelembe kell venniük, hogy kitűnhessenek a tömegből. Legyen szó egy kisebb családi napról, egy több száz fős rendezvényről, vagy a legnagyobb nyári fesztiválokról – minden cég egyet szeretne: egy különleges és figyelemfelkeltő megoldást.
De pontosan mit is takar e szó és miért kedveli a tőke ennyire az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerrel kecsegtető gazdasági modellt? A válaszokat a Piac és Profit KKV-akadémiáján mindenki első kézből, a legjobbaktól kapja meg!
A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.
1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.
2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.
3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!