Divatba jött a mini!
Érdekesség, hogy divatba jött a mini vagy mondhatnánk azt, hogy az S-es méret is a reklámeszközök piacán.
Érdekesség, hogy divatba jött a mini vagy mondhatnánk azt, hogy az S-es méret is a reklámeszközök piacán.
Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.
A vakáció kezdetét, a Reklámeszköz.hu egy új megállapodás hírével köszönti. A cég roll up-jai és zászlói biztosították ugyanis a Nemzeti Pedagógus Kar alakuló ülésének dekorációját június 14-én. A szombati eseményen az ország minden megyéjéből és Budapestről összesen 125 tanár érkezett azért, hogy együtt döntsenek az új testület alapszabályáról és megválasszák tisztségviselőiket. A Nemzeti Pedagógus Kar létrehozásáról egyébként még 2013-ban született döntés. Fő feladatát röviden nehéz megfogalmazni.