Belső LED világítással rendelkező háttérfalak típusai
Előző cikkünkben a csővázból készített, feszített textil nyomattal rendelkező hátfalakat mutattuk be. Ebben a cikkben is feszített textil nyomattal rendelkező...
Előző cikkünkben a csővázból készített, feszített textil nyomattal rendelkező hátfalakat mutattuk be. Ebben a cikkben is feszített textil nyomattal rendelkező...
Előző cikkünkben áttekintettük a háttérfalak típusait nagy vonalakban. Ebben a cikkben pedig részletesen kielemezzük a pop-up rendszerű háttérfalak tulajdonságait...
Több mint 15 -féle háttérfal szerkezetet forgalmazunk, melyeket mind valamilyen speciális igény hívott életre...
Minden bizonnyal Ön is érzékelte, hogy rengeteg hátfal, sajtófal megoldás áll rendelkezésre kínálatunkban. Most egy olyan típusról teszünk említést ami egyedülálló...
A pop-up falakat, sajtófalakat olyan vállalatoknak tervezték, akik előszeretettel vesznek részt sajtótájékoztatókon vagy olyan eseményeken ahol prémium...
A sajtófalak sokoldalú felhasználását bizonyítja a 13. kerületi Önkormányzat minapi megrendelése. A vállalatunknak is otthont adó kerület azzal bízott meg minket, hogy a 2008-ban, 80 éves korában elhunyt, magyar származású amerikai képviselőre, Tom Lantosra megemlékező pop-up falat készítsünk.
Kósz Zoltán, a 2000-ben, Sidney-ben aranyérmes vízilabda csapat kapusa éppen tíz évvel ezelőtt alapította meg a szintén legendás játékossal, Petőváry Zsolttal a KÓPÉ vízilabda egyesületet, amelynek célja, hogy a Dunakanyarban élő gyerekekkel megszerettesse a pólót. A sportkör hamar népszerű lett a környéken élő iskolások körében, így az sem véletlen, hogy szeptember 12-én telt ház előtt ünnepelték a megalakulás jubileumát.
Idén nyáron a négyhetes népszerűsítő kampány révén 20 százalékkal nőtt a magyarországi dinnye-fogyasztás, és ebben a mi kezünk is egy kicsit benne van. Mindamellett, hogy a Reklámeszköz.hu ebédlőjében naponta fogyasztunk dinnyét, a kampányhoz használt „étvágygerjesztő” Pop-up sajtófal, valamint a Roll-upok és a strandzászlók is nálunk készültek. A „nyár, dinnye, szeletem” szlogennel futó kampány zánkai záró sajtótájékoztatója az országos média híreibe is bekerült!
A kiállításra vagy promócióra készülő cégek ügymenetében kulcskérdés, hogy az elkészített grafika vajon alkalmas-e a felhasználásra a reklámberendezéseken. Minden reklámeszköznek megvan ugyanis a maga speciális grafikai igénye: például a kifutó mérete, szegmentáció, illesztés vagy kitakart - nem látható - felületeik. Az olvasók sikeréhez az alábbi rövid áttekintés és néhány azonnal bevethető fogás mindenképpen hozzájárulhat!
A szeptemberben kezdődő kiállítási szezon kezdetén aktuális kérdés, hogy a megrendelésre kerülő pop-up háttérfal grafikáját ki, és milyen módon készítse el. Az Ügyfél szempontjából javasolt, hogy olyan kivitelezőnél adja le a megrendelést, ahol igény esetén a grafikai munkát is el tudják végezni.
Azonban ha a grafikát más módon készítik elő, úgy a kivitelezőtől minden esetben kérjék be előre a pop-up fal grafikai segédletét, mert – ahány ház, annyi szokás – a pop-up dekorációk is megannyi méretben-, és módon valósíthatóak meg.