Barion Pixel roll-up | Reklámeszköz.hu

roll-up

Mi az a roll-up, és mit érdemes tudni róla? 

2021. június 29.


Ebben a bejegyzésben áttekintjük, hogy mi az a roll-up, mivel kevesen vannak tisztában ennek az idegen szónak a jelentésével. A marketingesek számára azonban nem ismeretlen ez az eszköz, amely rendkívül hasznos lehet kitelepülések és kiállítások során...

Tovább olvas


Újdonságok roll-up kiegészítők terén

2016. június 28.


A Roll-upok vitathatatlanul a legnépszerűbb reklámeszközök világszerte: könnyű használat, nagy grafikai felületek egy mobil hordtáskából pár másodperc alatt kicsomagolva.

Most olyan saját fejlesztésű kiegészítőket mutatunk be, melyekkel a hagyományos megjelenés mellett plusz funkciót adnak a roll-upjuknak!

Roll-up wobbler – a 3D kiegészítő , beépített LED villogóval!

Tovább olvas


Reklámeszköz.hu a YouTube-on is!

2015. július 21.


Tavaly ősz óta a világ legismertebb videomegosztó portáljáról is visszaköszön a Reklámeszköz.hu zöld pelikánja. A cégnél azért döntöttek úgy, hogy a népszerű YouTube-csatornára „eveznek”, mert így a vállalat termékeiről készült videókat bárki meg tudja tekinteni. A Roll-up bannerekről, Pop-up falakról, valamint az X és az L bannerekről ugyanis korábban már kivétel nélkül készültek összeszerelési útmutatók. Ezek legfontosabb jellemzője, hogy a hosszú, unalmas leírások helyett maximum 2 percesek és visszatekerhetőek.

Tovább olvas

Tendert nyertünk: Groupama Biztosító

2015. július 02.


Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.

Tovább olvas

Tippek és trükkök displayek grafikai tervezéséhez

2014. december 01.


A kiállításra vagy promócióra készülő cégek ügymenetében kulcskérdés, hogy az elkészített grafika vajon alkalmas-e a felhasználásra a reklámberendezéseken. Minden reklámeszköznek megvan ugyanis a maga speciális grafikai igénye: például a kifutó mérete, szegmentáció, illesztés vagy kitakart - nem látható - felületeik. Az olvasók sikeréhez az alábbi rövid áttekintés és néhány azonnal bevethető fogás mindenképpen hozzájárulhat!

Tovább olvas

Felértékelődik a szemmagasság felett látható reklám!

2014. szeptember 17.


Kiállításon és promóción járva az tapasztalható, hogy az elmúlt években rendre 2 méter magasság környékén készülő banner vagy roll up installációkkal telítődött a piac. Szinte minden cégnek van egy-két gyorsan bevethető reklámeszköze, amit előszeretettel fel is használnak a reklámtevékenységük során. Ebben a reklámzajban azonban, kezd elveszni a banner reklámok nyújtotta hozzáadott érték. Az a marketing energia, amit pontosan ezek hivatottak sugározni a kis helyigény ellenére nyújtotta nagyméretű reklámfelületükkel.

Tovább olvas


Rajtunk hirdették az egészséget!

2014. július 21.


Mi tagadás, jó érzéssel számolunk be arról, hogy az I. Öko-tudatosság fesztiválon mi magunk is jelen voltunk! Igaz, profilunknak megfelelően nem előadóként, hanem a felszólaló egészség-mentorok előtt, mögött és mellett állva, a különböző reklámeszközeink révén. A Lurdy-házban tartott szakmai nap visszaigazolta azt, hogy az egészséges életmódnak Magyarországon is egyre több híve van.

Tovább olvas

Oldalak