Barion Pixel üzlet | Reklámeszköz.hu

üzlet

Social Media 2015

2015. március 03.


A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.

Tovább olvas

Fenntartható üzlet kell!

2012. október 01.


„Életmódunknak, értékrendünknek, fogyasztásszemléletünknek, saját érdekeink mindenek fölé helyezésének megváltoztatása nélkül nem megy előre a fenntartható fejlődésre áttérés ügye.”

Demcsák Máriának, a Piac & Profit alapító főszerkesztőjének mondatai az első Magyar Fenntarthatósági Csúcson hangzottak el és igen pontosan megfogalmazták, hogy miért vált időszerűvé és elkerülhetetlenné egy ilyen találkozó megszervezése. 2010-ben szervezték meg először ezen a nevén a rendezvényt, azóta minden évben találkoznak a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek a Fenntarthatósági Csúcson.

Tovább olvas