Gyakran ismételt kérdések

Hogyan kérhetek árajánlatot?

A termékeink és szolgáltatásaink kisker. ára weboldalunkon megtalálható.

Mennyiségi és projekt alapú kedvezményekért keresse kollégáinkat a Kapcsolat menüpont alatt lévő elérhetőségek egyikén. E-mailben és az ajánlatkérő űrlapon keresztül is leadhatja igényét.

Hogyan tudom a megrendelésemet leadni?

Megrendelését leadhatja a Kapcsolat menüpont alatt lévő elérhetőségek egyikén: A központi e-mail címünkre vagy bármelyik értékesítő kollégánk e-mail címére is küldheti. Ezen kívül webshopon keresztül is beküldheti rendelését.

Javasoljuk, ha raktáron lévő termékért jön, akkor is foglalja le a mennyiséget telefonon!

Hogyan tudom a grafikát elküldeni?

Miután leadta megrendelését, használja a fájlküldőnket amivel egyszerűen, méret korlátok nélkül, gyorsan (az Ön internet sebességétől függően) töltheti fel szerverünkre a grafikákat, fájlokat.

Bármilyen más fájlküldőt is használhat megcímezve a Reklámeszköz.hu értékesítőjét. Kérjük mindig hivatkozzon a megrendelés számára vagy a megrendelő cég nevére, hogy be tudjuk azonosítani kitől érkeztek a fájlok!

Mikorra lesz kész a reklámeszközöm?

A weboldalunkon feltüntetett gyártási idők a nyomdakész grafikai anyag ellenőrzését és befogadását követően értendők, átlagos leterheltség melletti gyártási időt jelentenek – személyes áruátvétel esetén.

Nagy példányszámú megrendelések esetén egyedi átfutási idővel kalkuláljon, melyről érdeklődjön értékesítőinktől. Megrendelésénél előre jelezze a legkésőbbi kívánt átvételi határidőt, melyhez igazodunk ha lehetséges, a gyártásokat ennek megfelelően szervezzük. Ha csak utólag jelzi a határidőt, nem minden esetben tudunk annak megfelelni. Házhozszállítás esetén plusz 1-3 munkanappal számoljon!

Hol tudom átvenni a terméket?

Személyesen az irodánkban: 1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 42. szám alatt, nyitvatartási időben. Kérjük az áruátvételhez hozza magával a megrendelés azonosítószámát!

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?

A megrendeléseket proforma számla alapján előreutalással tudja kifizetni vagy személyes átvétel esetén átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.

Házhoz szállítás esetén előreutalással vagy utánvéttel (készpénzben) tud fizetni.

Utólag, teljesítést követő átutalásos számlát kizárólag szerződött partnereinknek tudunk kiállítani, előzetesen egyeztetett feltételekkel.

Kell előleget fizetnem?

Alapvetően nem. Nagyobb projekteknél, bizonyos összeghatár felett értékesítőink előleget kérhetnek, melynek mértékét minden esetben tartalmazza az árajánlatunk.

Ha megrendelésénél előreutalásos fizetést választ, a gyártást független az összeg beérkeztét követően megkezdjük: az utalást a termék átvételéig kell rendeznie.

Hogyan tudom összeszerelni a displayeket?

A legtöbb reklámeszközhöz összeállítási videót talál a weboldalunkon, a termékleírásnál a Videó menüpont alatt vagy YouTube csatornánkon. Bizonyos termékek esetében rajzos útmutató is a rendelkezésre áll a táskában, de amennyiben az hiányzik, nézze meg a termékleírást, ahol letölthető formában is megtalálja azt. Személyes áruátvételkor segítünk és megmutatjuk Önnek a termékek helyes használatát, összeszerelését.

Házhozszállítást vállalnak Budapesten?

Budapesten külsős futárszolgálatunk háztól-házig szállítja a termékeket, szinte bármilyen méretben és mennyiségben. A díjakat a termékek össz súlya / mérete határozza meg. A kiszállításra már a termékek elkészülésének napján számíthat, de legkésőbb másnap, ha előzetesen mást nem egyeztetett ügyfélszolgálatunkkal.

Fontos, hogy már a megrendelés leadásakor jelezze ha házhoz szállítást kér, hiszen a gyártást ennek megfelelően kell ütemeznünk!

Házhozszállítást vállalnak vidékre?

Az ország egész területén a Pannon XP futárszolgálattal szállítunk, akik a feladást követő 1-3 munkanapos átfutással kézbesítenek.

Vannak olyan nagyméretű és/vagy sérülékeny termékek, amiket sajnos nem tudunk elküldeni ezekkel a futárszolgálatokkal. Ilyen esetben Önnek kell gondoskodnia az elszállításról vagy egyedi, (door to door) fuvart tudunk rá szervezni, melynek költsége a megtett Km-től függ.

Fontos, hogy a megrendelés leadásakor már közölje, ha házhoz szállítást kér, hiszen a gyártást ennek megfelelően kell ütemeznünk!

Az általános díjszabást házhoz szállítás esetén itt találja.

Mikor kapom meg a rendelésemet Budapesti címemen?

A futárszolgálat munkatársa Budapesten, munkanapokon munkaidőben 09:00 - 17:00 között kézbesít. A kiszállítás napján reggel felkeressük telefonon és egyeztetünk Önnel.

A specifikált időpontokhoz (csak délelőtt, csak délután) nem minden esetben tudunk alkalmazkodni, de ha a megrendelés pillanatában jelzi, akkor nagyobb eséllyel tudja a futár előre megszervezni a napját, hogy a megadott időintervallumban érkezzen meg Önhöz. Konkrét időpontot nem tudunk vállalni, minimum 3-4 órás időintervallumban tudunk fuvarokat kézbesíteni!

Mikor kapom meg a rendelésemet vidéki címemen?

A feladás napján rendszerüzenetet küldünk Önnek, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, akik azt a következő 1-3 munkanapon belül kézbesítik.

Előfordulhatnak csúszások, a sűrűbb időszakokban (pl. Black Friday, Valentin nap, Karácsony előtt) minden futárszolgálat túlterhelt, ilyenkor akár egy hetet is igénybe vehet a kiszállítás. A vidéki futárszolgálatok általában munkanapokon 08:00 - 18:00 között kézbesítenek. Specifikált időpontot (csak délelőtt, csak délután) gyűjtőfuvarban általában nem tudnak teljesíteni, ezért olyan címet adjon meg, ahol egész nap át tudja venni a csomagot. A futárszolgálatoknak átadott csomagok kézbesítési határidejéért nem tudunk felelősséget vállalni.

Sérülten vagy hiányosan érkezett meg a csomagom, mi a teendő?

Kérjük sérült csomag kézhezvétele esetén a futárszolgálattól kérjenek jegyzőkönyvet az áru átvételét megelőzően. Átvételt követően minél előbb ellenőrizzék a terméket, reklamációt kizárólag a szállítást követő 5 napon belül tudunk elfogadni!

Reklamációhoz kérjük készítsen fényképet a sérült csomagolásról és a sérült termékről is majd vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Küldhetek saját futárt a termékeimet átvenni?

Természetesen Ön is elküldheti saját futárját a termékekért. Fontos, hogy a futárnak adja meg a rendelés azonosítószámát! 

Megrendelésnél kérem jelezze, hogy ha a futárnak be kell dobozolni a termékeket: alapvetően a termékeinket azok hordtáskájukban adjuk át. A dobozolás általában nem jár plusz költséggel, de adott megrendelésnél erről mindig egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, hiszen vannak olyan termékeink amiket nem tudunk megfelelően bedobozolni, hogy az biztonsággal szállítható legyen! (pl. nagyméretű táblás vagy tekercses anyagok)

Az áru átvételéig gondoskodjon a megrendelés kifizetéséről, hiszen a csomagot csak abban az esetben tudjuk átadni, ha a megrendelés pénzügyileg rendezve van.

Milyen garanciát vállalnak a reklámeszközökre?

A szerkezeteink helyes működésére 1-2 év garanciát vállalunk – a termék oldalán fel van tüntetve a garancia ideje. Az egyszerű mobil reklámeszközökre 1 év garanciát, a belső világítású termékekre 2 év garanciát vállalunk. A termékek javítása / cseréje telephelyünkön lehetséges: 1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 42.

Részletesebben a garanciális feltételekről ezen az oldalon olvashat.

Tartanak pótalkatrészeket a termékekhez ha elhagyom vagy megsérül?

Igyekszünk minden általunk gyártott és forgalmazott termékhez a gyakran szükséges alkatrészeket raktáron tartani. Kérjük, hogy minden esetben hozza el hozzánk hibás vagy hiányos eszközét, szakértő kollégáink díjmentesen átvizsgálják és javaslatot tesznek a javítás, pótlás módjára.

Vannak olyan hagyományos elemek amiket nem tartunk raktáron, mert például bármely barkácsáruházban beszerezhető (pl. csavarok vagy nem speciális műanyag elemek)

Milyen garanciát vállalnak a nyomatok élettartamára?

Több nyomdai technológiával is dolgozunk, melyeknek eltérő a színtartóssága. Kültéri alapanyagok esetén a festékgyártók adatai alapján 1 éves garanciát tudunk vállalni a színtartósságra, de a fokozatos és enyhe halványodás egy normális és elkerülhetetlen jelenség.

Mivel a nyomatok élettartama kizárólag a fizikai behatásoktól függ (mennyire van kitéve szélsőséges időjárásnak, dörzsölésnek, helyesen csomagolják és szállítják), ezért garanciát nem tudunk vállalni a nyomatok élettartamára. Az általunk alkalmazott nyomdai alapanyagok minősége prémium és felső-közép kategóriát képviselnek, cégünk kerüli a kifejezetten olcsó, kifogásolható minőségű nyomdai alapanyagokat.

Bemutatótermünkben minden alapanyag, nyomatminta megtekinthető!

Milyen garanciát vállalnak a nyomatok színhelyességére?

Több nyomdatechnológiával is dolgozunk, melyek eltérő festékeket használnak, eltérő alapanyagokon. Nyomdagépeink eltérő színtartományban dolgoznak, így ugyanazokat a színeket eltérő alapanyagokon nem tudjuk garantálni, csak megközelíteni.

Minden esetben kérjük az adott termékhez tartozó grafikai specifikációk szerint lementeni az anyagot. A helytelen formátumban leadott anyagok konvertálásakor fellépő színveszteségért nem vállalunk felelősséget, ahogy a hibásan mentett .pdf állományok rétegkezeléséért sem.

Próbanyomat (proof) készítésére a legtöbb nyomdai termék esetén lehetőség van, ami által ellenőrizhetőek a beállított színek. Csak jóváhagyott színminta esetén vállalunk garanciát a színkezelésre. Részletesebben a nyomdai technológiákról és grafikai anyagleadásról.

Milyen formátumban kell elkészíteni a grafikai anyagot?

1:1 méretarányban, 150 dpi felbontásban, CMYK színmódban, egyrétegű .tiff fileként lementve (mentésnél LZW tömörítést érdemes használni). Más formátumban leadott grafikai anyagokkal kapcsolatos hibákért nem vállalunk felelősséget!

Kifutó, vágójel szükséges az anyagokra?

Minden termék adatlapján a Dokumentáció menüpont alatt érhetőek el a grafikai paraméterek. Ez minden termék esetén más és más lehet.

Ellenőrzik a leadott állományokat?

A megküldött nyomdai anyagokat kizárólag méret és felbontás* tekintetében ellenőrizzük, valamint hogy megfelel e az adott termék grafikai elvárásainak (pl. vágójelre nem esik felirat, elegendő e a kifutó stb..) A grafikák tartalmát (különösen a feliratok, helyesírás, vagy a képek minősége) nem felelősségünk ellenőrizni, az minden esetben a megrendelő felelősségköre. 

* A számunkra megfelelő - 150 dpi felbontásban készített grafikai anyagban is lehetnek beágyazva alacsonyabb felbontású képek, melyek pixelesek, elmósodottak. Ezeket a részeket nem ellenőrizzük, az minden esetben a grafikát elkészítő szakember feladata és felelőssége!

Mennyibe kerül a grafika megszerkesztése?

A grafika tervezés irányadó költségeit az egyes termékek oldalán, az árlistában megtalálja. Minden grafikai munka más és más, így csak a pontos elképzelés és a megküldött nyersanyagok tekintetében tudunk végleges árajánlatot adni.

A megszerkesztett grafikai anyag kinek a tulajdona?

Az általunk, ügyfeleink igénye alapján megrendelésre szerkesztett grafikai anyagokat a szóban forgó megrendelés pénzügyi teljesítését követően, külön kérésre 1:1 méretarányú, 150 dpi felbontású, CMYK színmódban, egyrétegű .TIF állományban mentve adjuk át. Ez az anyag teljes mértékben alkalmas a nyomdai reprodukcióra.

A szerkeszthető állományokat, forrásfájlokat, alkalmazott betűtípusokat felár ellenében tudjuk biztosítani. Ha szüksége van ezekre a fájlokra, kérje egyedi ajánlatunkat!

Miért kell a logómat vektorizálni, ha én el tudom küldeni képfájlban?

Pixelgrafikus (.jpg, .png, .bmp) állományokat nem tudunk minőségromlás nélkül felnagyítani. A nyomdai felhasználáshoz minden esetben vektorgrafikus (.ai, .eps) állományokra van szükség a szép, éles végeredményért. A szakember aki logóját megszerkesztette, biztos, hogy vektoros formátumokat is mentett. Kérje el ezeket!

 

Pixelgrafikus logó
négyszeres méretre nagyítva
Vektorgrafikus logó
tetszőleges méretre nagyítva

 

A logómat minden rendelésnél vektorizálni kell majd?

Amennyiben megrendelte a logójának vektorizálását, a kész vektoros állományokat átküldjük további szíves felhasználásra, ezt a jövőben bármilyen nyomdai szolgáltatásnál felhasználhatja.