Barion Pixel Piac & Profit | Reklámeszköz.hu

Piac & Profit

Social Media 2015

2015. március 03.


A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.

Tovább olvas

Vigyáz! Kész! StartUp!

2015. január 23.


De pontosan mit is takar e szó és miért kedveli a tőke ennyire az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerrel kecsegtető gazdasági modellt? A válaszokat a Piac és Profit KKV-akadémiáján mindenki első kézből, a legjobbaktól kapja meg!

Tovább olvas

Válj a céged arcává!

2015. január 23.


A január 29-i rendezvény ötlete azon a marketinges alapvetésen alapul, hogy egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy a saját személyében úgymond arca is legyen a cégének. Az erős cégmárkával rendelkező piaci szereplőhöz ugyanis sokkal hűségesebbek a vásárlók is – derül ki a rendezvény meghívójából.

Tovább olvas

A legfontosabb marketingeszköz?!

2014. szeptember 15.


Szeptember 24-én a BKIK székházban kezdődik a KKV-Akadémia harmadik rendezvénye. A Piac és Profit szervezésében szakemberek vezetik be a részvevőket legújabb eladási, értékesítési és ügyfél-kezelési trendekbe. Eladás nélkül ugyanis nem lehet vállalkozást építeni. Sőt! Valójában ettől függ a cég sikere. De vajon mi a legalapvetőbb területe az értékesítésnek? Megfelelő színvonalú-e az ügyfélkezelés a vállalatunkban? Hogyan működik a személyes, internetes és a közösségi értékesítés a gyakorlatban?

Tovább olvas

Válj beszállítóvá Te is!

2014. augusztus 21.


Kis túlzással álomszerű esemény, ha egy multinál beszállítóvá válhatsz, azonban nem csak velük érdemes üzleti kapcsolatot létesíteni. A magyar kis és középvállalatok is számtalan igénnyel rendelkeznek. Ebben a körben pedig egyszerre lehetünk beszállítók és megbízók is, ráadásul klaszterbe tömörülve koncentrált együttműködéssel a versenyképességük is megnő!

Tovább olvas

Pénzt, piacot és tudást Szombathelyről

2014. április 09.


Április 10-én Szombathelyen folytatódik a Piac és Profit pályázati road-show! A Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara épületében csütörtökön minden az új, 2014-2020 közötti Európai Uniós költségvetésről szól.

Tovább olvas

Meghívó: Szegeden találják az Eurót

2014. március 26.


Folytatódik az országos road-show, a „Pénzt, de Honnan?” Március 27-én ezúttal Szegeden derül ki, hogy az EU 2014-2020 közötti költségvetési forrásaiból mire lehet pályázni?

Az érdeklődő kis-és közepes vállalkozások képviselői erről első kézből kapnak hasznos tippeket, mégpedig a Miniszterelnökség fejlesztési programokért felelős helyettes államtitkárától, illetve munkatársaitól. A „Pénz, Piac, Tudás” névre keresztelt konferenciát a Reklameszkoz.hu üzleti partnere a Piac és Profit szervezi.

Tovább olvas

Piac és Profit Klub – Meghívás 10 Reklámeszköz.hu Vendég részére!

2013. december 16.


A sikeres üzleti kapcsolat titka a személyes kapcsolatokban rejlik. Erre kínál exkluzív megoldást a Piac & Profit klub, melynek következő találkozóin a Reklámeszköz.hu jóvoltából most Ön is részt vehet!

A Piac és Profit kiadó kezdeményezése létrejött PP Klub azért jött létre, hogy segítsen a vállalkozások üzleti kapcsolatainak kiépítésében. A klub tagjai számára biztosítja az üzleti kapcsolatok kialakulásának színterét, ahol bemutathatják vállalkozásukat, gyarapíthatják vagy cserélhetik kapcsolati tőkéjüket.

Tovább olvas

Fenntartható üzlet kell!

2012. október 01.


„Életmódunknak, értékrendünknek, fogyasztásszemléletünknek, saját érdekeink mindenek fölé helyezésének megváltoztatása nélkül nem megy előre a fenntartható fejlődésre áttérés ügye.”

Demcsák Máriának, a Piac & Profit alapító főszerkesztőjének mondatai az első Magyar Fenntarthatósági Csúcson hangzottak el és igen pontosan megfogalmazták, hogy miért vált időszerűvé és elkerülhetetlenné egy ilyen találkozó megszervezése. 2010-ben szervezték meg először ezen a nevén a rendezvényt, azóta minden évben találkoznak a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek a Fenntarthatósági Csúcson.

Tovább olvas