Régi ismerős új köntösben: Pop-up torony
A pop-up falak között járatos Ügyfeleinknek biztosan ismerős lehet a torony kialakítású pop-up szerkezetünk. Ennek a praktikus eszköznek...
A pop-up falak között járatos Ügyfeleinknek biztosan ismerős lehet a torony kialakítású pop-up szerkezetünk. Ennek a praktikus eszköznek...
Előző cikkünkben áttekintettük a háttérfalak típusait nagy vonalakban. Ebben a cikkben pedig részletesen kielemezzük a pop-up rendszerű háttérfalak tulajdonságait...
A pop-up falakat, sajtófalakat olyan vállalatoknak tervezték, akik előszeretettel vesznek részt sajtótájékoztatókon vagy olyan eseményeken ahol prémium...
Pop-up fal szerkezeteink 2020. augusztus 24-én megújultak. Ezentúl fekete színűre porfestett szerkezeteket forgalmazunk, melyek még erősebbek és tartósabbak. Ezek az új szerkezetek eltérő méretű paneleket igényelnek. Ezeket a panel méreteket megtalálja a termékek oldalán a Grafika menüpont alatt: Íves pop-up fal és Egyenes pop-up fal
A sajtófalak sokoldalú felhasználását bizonyítja a 13. kerületi Önkormányzat minapi megrendelése. A vállalatunknak is otthont adó kerület azzal bízott meg minket, hogy a 2008-ban, 80 éves korában elhunyt, magyar származású amerikai képviselőre, Tom Lantosra megemlékező pop-up falat készítsünk.
Idén nyáron a négyhetes népszerűsítő kampány révén 20 százalékkal nőtt a magyarországi dinnye-fogyasztás, és ebben a mi kezünk is egy kicsit benne van. Mindamellett, hogy a Reklámeszköz.hu ebédlőjében naponta fogyasztunk dinnyét, a kampányhoz használt „étvágygerjesztő” Pop-up sajtófal, valamint a Roll-upok és a strandzászlók is nálunk készültek. A „nyár, dinnye, szeletem” szlogennel futó kampány zánkai záró sajtótájékoztatója az országos média híreibe is bekerült!
A kiállításra vagy promócióra készülő cégek ügymenetében kulcskérdés, hogy az elkészített grafika vajon alkalmas-e a felhasználásra a reklámberendezéseken. Minden reklámeszköznek megvan ugyanis a maga speciális grafikai igénye: például a kifutó mérete, szegmentáció, illesztés vagy kitakart - nem látható - felületeik. Az olvasók sikeréhez az alábbi rövid áttekintés és néhány azonnal bevethető fogás mindenképpen hozzájárulhat!
A szeptemberben kezdődő kiállítási szezon kezdetén aktuális kérdés, hogy a megrendelésre kerülő pop-up háttérfal grafikáját ki, és milyen módon készítse el. Az Ügyfél szempontjából javasolt, hogy olyan kivitelezőnél adja le a megrendelést, ahol igény esetén a grafikai munkát is el tudják végezni.
Azonban ha a grafikát más módon készítik elő, úgy a kivitelezőtől minden esetben kérjék be előre a pop-up fal grafikai segédletét, mert – ahány ház, annyi szokás – a pop-up dekorációk is megannyi méretben-, és módon valósíthatóak meg.
Magyarország első reklámdekorációs magazinja a Sign and Display, a Reklámeszköz.hu csapatát kérte fel, hogy a display szakmával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, praktikákat és trendeket rendszeresen közvetítse az újság olvasói felé. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú Sign and Display áprilisi számában kezdésként az általános piaci helyzet és a trendeket foglaltuk össze. Szó esett arról, hogy a digitális világ egyre inkább beépül a mobil display-ekbe, továbbá az ügyféloldal elvárásai a környezetudatos és gazdaságos reklámozás irányába tolódnak.