Szaksajtóban a Reklámeszköz.hu!
2014. június 23.
Értékelés

Magyarország első reklámdekorációs magazinja a Sign and Display, a Reklámeszköz.hu csapatát kérte fel, hogy a display szakmával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, praktikákat és trendeket rendszeresen közvetítse az újság olvasói felé. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú Sign and Display áprilisi számában kezdésként az általános piaci helyzet és a trendeket foglaltuk össze. Szó esett arról, hogy a digitális világ egyre inkább beépül a mobil display-ekbe, továbbá az ügyféloldal elvárásai a környezetudatos és gazdaságos reklámozás irányába tolódnak.
„Amúgy 2014-ben is a roll up a legnépszerűbb megoldás, mellette a nyári szezonban a strandzászlók jelentenek még fontos trendet, a tavaszi és az őszi kiállítási szezonban pedig a különféle popup hátterek vagy sajtófalak fogynak a leginkább. Promóciós megjelenésnél egyre népszerűbbek a környezetbarát reklámeszközök, melyek minőségükkel és többszöri felhasználásukkal válnak igazán vonzóvá. A Sign and Display megkeresése egy kézzel fogható visszaigazolása annak, hogy jó úton járunk. Tapasztalatainkkal mindig szívesen hozzájárulunk a szakma fejlődéséhez.” jegyezte meg Molnár Bálint a Reklámeszköz.hu ügyvezetője, aki ígéri: a cég weboldalának és hírlevelének olvasói sem maradnak hasznos tanácsok nélkül. Ahogy korábban, ezen túl is kiderül, mire érdemes figyelnie a mindenkori hirdetőknek.
A júniusi számot is érdemes lesz kézben tartani! „Fókuszban a háttér” címmel a legnépszerűbb popup sajtófalak kerülnek majd részletes bemutatásra ami a szeptemberi kiállítási szezon előtt érdemes alaposan áttanulmányozni!