Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 

Groupama

2016. 01. 29.

Egyedi térbetűket építettünk

Az eddigi legnagyobb szó, amit leírtunk, a Groupama! Tavaly év végén fejeztük be az ország legnépszerűbb autós tanpályájának reklámdekorációját a Hungaroringen, ahol korábban nem tapasztalt kihívások vártak minket. A megrendelők ugyanis 3 dimenziós, úgynevezett plasztik felirat elkészítését kérték tőlünk. Az egyedi térbetűknek már a mérete is tekintélyt parancsoló volt: 120 × 400 centimétert tett ki egy-egy darabja a Groupama szónak. Ahogy a mellékelt fotókon is látható, az évente 5 ezer sofőrt oktató tanpálya megújult külsővel várja a tanulni vágyókat, nem beszélve a száguldó cirkusz szerelmeseiről. A Hungaroring széksorain helyet foglaló Forma-1 fanatikusok figyelmét borítékolhatóan nem kerüli majd el a méretes dekoráció a 2016-os futamon.

Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 09. 15.

A Hungaroringen dekoráltunk

Alighogy véget ért a 2015-ös Magyar Nagydíj, és elcsendesült a Forma 1-es pálya, eljött a mi időnk. A Reklámeszköz.hu csapatával a – persze a sebességhatárok betartásával – a mogyoródi versenyhelyszínre hajtottunk. A pálya nyomvonalán belül található ugyanis a Groupama Vezetéstechnikai Centrum, ahol a külső és belső dekorációs elemek cseréjével minket bíztak meg.
 
A Hungaroring világhírű aszfaltcsíkjától mindössze néhány méterre lévő tesztpályánál vadonatúj zászlókat, molinókat és információs táblákat helyeztünk el, összhangban a Groupama júliusban elindított arculatváltásával. A három napos munka során az épület tetején újra cseréltük a térbetűket, odabent pedig padlómatricákat ragasztottunk a vezetéstechnikai centrum ügyfélvárójába. Így a korábbihoz képest frissebb és vagányabb dizájn várja azokat a járművezetőket, akik gyakorolni jönnek a Ringre.
 
Mint ismert, a Groupama Biztosító tenderét júniusban a Reklámeszköz nyerte meg. Szűk két hét alatt a többi között 215 darab roll-upot és 400 darab asztali zászlót gyártottuk le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A 150 magyarországi fiók vizuális frissítéséhez kapcsolódik a Hungaroringi megbízás is, hiszen a Forma 1-es pályánál is szükségessé vált a 13 millió ügyféllel rendelkező cég arculati elemeinek cseréje.
 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 07. 02.

Tendert nyertünk: Groupama Biztosító

Sikerült a versenyfutás az idővel. A Reklámeszköz.hu csapata már teljesítette is a Groupama Biztosító „meglévő reklámeszközeinek cseréjét”, azaz szűk 2 hét alatt többek között 215 db roll-upot és 400 db asztali zászlót gyártott le a nemzetközi biztosítótársaság emblémájával. A Reitter Ferenc utcai Reklámeszköz-központban a június 12-i határidő előtt ugyan izzott a levegő a munkától, de a feszített tempó ellenére sem volt fennakadás. Hiszen a hazai mércével kiemelkedő méretű raktárkészlet a legnagyobb megrendelések gyors kielégítését is lehetővé teszi.
 
 
A világszerte 13 millió ügyféllel rendelkező Groupama magyarországi leányvállalata a közelmúltban döntött úgy, hogy országszerte megújítja az ügyfélkapcsolati irodáit és ezentúl már Groupama Biztosító néven kommunikál az ügyfelei felé. A 150 fiók vizuális frissítéséhez többek között roll-upok, asztali zászlók, molinók cseréjére írta ki a tenderét a biztosítótársaság, amit május végén a Reklámeszköz.hu nyert meg. Június első napjaiban a grafikai stúdió kreatívai kezdték a munkát, azaz a Groupama Biztosító új arculati kézikönyvének előírásait ötvözték a megrendelt termékek grafikai elvárásaival. Nem kell különösebben magyarázni, hogy a végeredményben a multicég jól ismert zöldje dominált.
 
 
„Hirtelen kellett nagy mennyiséget legyártani” – foglalta össze a tender kihívásait Szegedi Bernadett értékesítési vezető, aki hozzátette: a szűkre szabott határidő nem mehetett a minőség rovására. „Közel 1000 négyzetméter nyomatot kellett előállítani, felvágni, konfekcionálni vagy éppen reklámeszközbe szerelni” – érzékeltette a megrendelés méreteit Bernadett, aki szerint a cég szempontjából a legfontosabb fejlemény: a gyártó részlegen a hazai display-mércével is hatalmas megrendelés sem fogott ki.
 
 
 
 
Tartalom átvétel