Barion Pixel Brief | Reklámeszköz.hu

Brief

A brief az a dokumentum, amelyben a megbízó tájékoztatja az ügynökséget az általa megrendelendő kampány vagy önálló hirdetés paramétereiről, a munkához szükséges információkról.

Amit egy tipikus briefnek tartalmaznia kell:

  • Háttér: Információ a vállalatról vagy a szervezetről, beleértve méretét és fő termékét vagy szolgáltatásás
  • Célcsoport: általános információk, ki a célcsoport
  • Célok: lehet nagyon általános: a célcsoport szerezzen tudomást vállalatunkról, vagy lehet nagyon specifikus: pl. egy szoftvercég weboldalán minél több regisztrálást generáljon a kampány, hogy megrendeljék a frissítést
  • Média: Brosúra, hírlevél, weboldal, arculat, csomagolás
  • Kinézet: a vállalat pozicionálása és a célpiac
  • Specifikációk: Jogok, méret, színek, mennyiség
  • Határidő: A munka elkészítésének határideje
  • Menetrend: szöveg mikortól áll rendelkezésre, ötletek bemutatásának ideje, korrektúra, végtermék