Kosár

A kosár üres.

0 Termék 0 Ft
0 Ft

Hírlevél

Évente néhány levél!

Kapcsolat

 
Truemaker Kft.
 
Budapest 
Reitter Ferenc utca 42.
H-1135
 
 
Nyitvatartás, árukiadás:
Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00
Szombat - Vasárnap: zárva
 
 
 
 

2015

2015. 12. 17.

26. Országos Marketing Konferencia

„Eljött a marketing hősök kora” – ezzel a nem éppen szokványos mottóval várta november 12-én a hazai reklámszakma krémjét a 26. Országos Marketing Konferencia. A legrangosabb hazai marketinges találkozón közel 300 szakember cserélt eszmét a legújabb iparági trendekről a budapesti Park Inn By Radisson Hotelben, ahol gyaníthatóan egy-két üzletre is kezet fogtak a hazai marketinges világ nagyágyúi. 
 
„A marketing hőssé válni akaró résztvevőknek” innovatív szervezést és rövid, tömör előadásokat ígértek az ötletgazdák. A formabontó tartalom pedig megújult külsővel párosult, amiben a Reklámeszköz.hu játszotta a főszerepet. 2014 után idén is mi lehettünk a rendezvény kizárólagos dekorációs partnere! A feladat nem volt kicsi, hiszen rövid idő alatt kellett összeállítani a szükséges bannereket és hátfalakat, valamint a molinót elhelyezni a konferencia helyszínén. A marketing hőseit középpontba helyező tematika egyébként a visszajelzések alapján sikert aratott, rengeteg vaku villant az általunk készített reklámeszközök előtt.
 
Hinora Ferenc, elnök, Magyar Marketing Szövetség: „Gyümölcsöző az együttműködésünk a Reklámeszköz.hu-val! Precíz és pontos csapatot ismertem meg bennük, így egyértelmű volt, hogy idén is őket kérjük fel dekorációs partnernek az év legfontosabb rendezvényére. Sőt, már most tolmácsolhatom, hogy ezen a szokásunkon 2016-ban sem szeretnénk változtatni.” 
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 03. 09.

2015-ben az év színe a Marsala

Mindig érdemes figyelni a szín-irányzatokra hatással lévő cégek ajánlását, ha nem akarunk mellényúlni egy-egy trendinek szánt reklám vagy ruha piacra dobásánál. Mert akár a megfelelően megválasztott szín is dönthet sikerről vagy bukásról!
 
 
A színek világában az egyik ilyen elismert hangadó a Pantone, mely immáron tizenötödik éve jósolja meg az év divatos színét. 2015-ben ez a szín a Marsala (18-1438), mely teltséget sugároz és vörös-barna alapelemeivel szofisztikáltan adja vissza a földiesség természetességét. A névválasztás nem véletlen, Szicília egyik ismert borvidékén épp hasonló színű nedűket készítenek. A Panton persze nem csupán egy színkódot ad meg. Aztán mindenki boldoguljon ahogy tud! Rengeteg ötletet adnak a ruháktól kezdve a konyhai felszereléseken át a legapróbb reklámeszközökig mindenre, amire természetesen a legtöbb tervező és ügynökség odafigyel.
 
Forrás: www.pantone.com
Bejegyezte: Molnár Bálint

2015. 01. 06.

Boldog Új Évet Kívánunk!

Ezúton ajánlom figyelmükbe a rendezvénydekorációval foglalkozó szakmai cikksorozatunkat, mely tippekkel és tanácsokkal idén már rendszeresen vissza fog köszönni a hírblokkban és a Facebook profilunkon is elérhetőek lesznek. Sok idő és energiát takaríthat meg minden rendszeres olvasó!
 
Sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk minden kedves Partnerünknek!
Bejegyezte: Molnár Bálint

2014. 10. 17.

Display kerekasztal a legnagyobbakkal

Október hónap 21-én kötetlen szakmai beszélgetésre várják a reklámdekorációs ipar hazai nagyágyúit. Az esemény szervezője, a Sign and Display magazin - a magyarországi display forgalmazók és kivitelezők elsődleges információforrása – a 2014-es év tanulságaira és a jövőben várható iparági trendeket kutatja. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú lap rendezvényére, az iparág legnagyobb szereplőinek képviselőit hívták meg, köztük a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét, Molnár Bálintot.

„Hiánypótló találkozó lesz ez, az biztos” – jelentette ki előzetesen Molnár Bálint, aki a Reklámeszköz.hu több mint 4000 ügyfelével a display piac meghatározó magyarországi szereplőjének számít. A cégvezető úgy véli: az eszmecsere jó alkalom arra is, hogy az iparági sztenderdek felállításáról is elbeszélgessenek, amely Molnár Bálint véleménye szerint időszerű felvetés. „Fontos lenne megállapodni alapvető termék-, nyomtatási-, és összeszerelési minőségekről. Ugyanis a piacon dúló ár-összehasonlítást szakmai alapú értékvizsgálat sajnos rendszerint nem követi. Így gyakran akkor is a legolcsóbb ajánlattevő nyer, ha történetesen az Ő terméke tökéletesen alkalmatlan a feladatra.” – érzékelteti a piaci önszabályozás szükségességét Molnár Bálint, aki úgy véli: 2015 a minőség irányába fordulás éve lehet a display piacon.

A Reklámeszköz.hu másrészt már jó ideje a Sign and Display szakmai partnere. A legutóbbi lapszámban például a kiállítási és promóciós pultokról készült szakmai összefoglaló anyag kerül közzétételre. Annyit pedig a következő lapszámról el is árulhatunk, hogy a grafikai tervezést és a nyomtatási alapanyagokat vesszük górcső alá...

Bejegyezte: Molnár Bálint

Tartalom átvétel