Display kerekasztal a legnagyobbakkal
2014. október 17.
Értékelés

Október hónap 21-én kötetlen szakmai beszélgetésre várják a reklámdekorációs ipar hazai nagyágyúit. Az esemény szervezője, a Sign and Display magazin - a magyarországi display forgalmazók és kivitelezők elsődleges információforrása – a 2014-es év tanulságaira és a jövőben várható iparági trendeket kutatja. Az évente ötször megjelenő, 8 ezres példányszámú lap rendezvényére, az iparág legnagyobb szereplőinek képviselőit hívták meg, köztük a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét, Molnár Bálintot.
„Hiánypótló találkozó lesz ez, az biztos” – jelentette ki előzetesen Molnár Bálint, aki a Reklámeszköz.hu több mint 4000 ügyfelével a display piac meghatározó magyarországi szereplőjének számít. A cégvezető úgy véli: az eszmecsere jó alkalom arra is, hogy az iparági sztenderdek felállításáról is elbeszélgessenek, amely Molnár Bálint véleménye szerint időszerű felvetés. „Fontos lenne megállapodni alapvető termék-, nyomtatási-, és összeszerelési minőségekről. Ugyanis a piacon dúló ár-összehasonlítást szakmai alapú értékvizsgálat sajnos rendszerint nem követi. Így gyakran akkor is a legolcsóbb ajánlattevő nyer, ha történetesen az Ő terméke tökéletesen alkalmatlan a feladatra.” – érzékelteti a piaci önszabályozás szükségességét Molnár Bálint, aki úgy véli: 2015 a minőség irányába fordulás éve lehet a display piacon.
A Reklámeszköz.hu másrészt már jó ideje a Sign and Display szakmai partnere. A legutóbbi lapszámban például a kiállítási és promóciós pultokról készült szakmai összefoglaló anyag kerül közzétételre. Annyit pedig a következő lapszámról el is árulhatunk, hogy a grafikai tervezést és a nyomtatási alapanyagokat vesszük górcső alá...