Barion Pixel Fiatal vállalkozók standjai közt Egerben | Reklámeszköz.hu

Fiatal vállalkozók standjai közt Egerben

2014. március 14.

Értékelés

0
Még nincs értékelve

Michael J. Fox főszereplésével már a 80-as években megtudhattuk a híres amerikai sci-fi-ből, hogy milyen lesz majd a világ az ezredforduló után. Nos, lehet, hogy mi pedig most azokkal a fiatal, 35 év alatti vállalkozókkal találkozhattunk, akik a 2030-as évek Magyarországának meghatározó gazdasági szereplői, kulcsfigurái lesznek...

A Reklámeszköz.hu csapata először vett rész a Junior Expón. A kétnapos egri rendezvény célja az volt, hogy a mintegy 120 nyitott, kezdeményező fiatal vállalkozó be tudja mutatni magát a nagyközönségnek. Az expo standjai között járva a Reklámpékség fiatal csapatától kezdve a Tokaji Borecet standján át a trendi székely ruhákat készítő cégig széles volt a paletta.

És persze ne felejtsük ki a Reklámeszköz.hu-t sem! A mobil kiállítási és promóciós berendezések gyártásával foglalkozó cégünk úgy érezte, hogy szeretné testközelből megismerni a fiatal vállalkozókat, akik számunkra abszolút célcsoportnak számítanak.

Ahogy Molnár Bálint ügyvezető fogalmazott: „Bár én már 34 éves vagyok, így éppen csak belefértem a kiírásban jelzett 35 éves korhatárba, de fontosnak tartottam a részvételt. A Junior Expo kiváló alkalom volt arra, hogy a fiatal vállalkozókkal kapcsolatot teremtsek . Minden jel arra mutat, hogy ők gyorsan felismerték a reklámeszközeinkben rejlő kreatív lehetőségeket, mint ahogy azt is érzem, hogy az Ő igényeik, álmaik pedig ránk hathatnak inspirálóan a jövőben.

A kiállítással párhuzamosan rendkívül hasznos műhelybeszélgetések is folytak, melyek közül a Radetzky Jenő által moderált Kárpát-medencei vállalkozások bemutatkozását mindenképp kiemelnénk. A lényeg, hogy az egy nyelvet beszélő vállalkozók között – a szigorúan vett gazdasági előnyökön kívül – a közös értékek mentén alakuljon ki kapcsolat. Radeztky Jenő gondolatébresztő bevezetője és a Wekerle program bemutatása sokunk számára teljesen új megvilágításba helyezte a külső és belső magyar kapcsolatok üzleti értékét.”