Foci Eb zászlóőrület
2016. július 05.
Értékelés

Bár július 10-én véget ér a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság, valószínűleg sokáig nem felejtjük el ezeket a napokat.
Egyrészt a magyar válogatott fantasztikus játéka miatt, aminek az elemzése nélkül a Reklámeszköz angyalföldi bázisának étkezőjében sem indulhatott el egy-egy nap. Másrészt szakmailag is érdekes volt megtapasztalni, hogy milyen elképesztő módon megnőtt az érdeklődés a magyar szimbólumok iránt. Az elmúlt egy hónapban például 100 százalékkal (!) több nemzeti zászlót rendeltek meg például tőlünk, mint egy átlagos júniusban, de a Magyarország feliratú egyéb termékeink is sokkal jobban fogytak a megszokottnál.
Érdekesség, hogy a focistáink iránti szenvedély és a lakóhely között milyen szoros lett a kapcsolat. Gyakori kérés volt ugyanis az, hogy a trikolor középső, fehér részébe egy-egy város, például Eger, Tokaj nevét írjuk be, ezzel is egyedibbé téve a lobogót.
A zászló egyébként állandó termék a Reklámeszköz palettáján, és a nemzeti ünnepek előtt rendre 30 százalékkal megnő az érdeklődés irántuk.
Legközelebb augusztus 20-a előtt számítunk erre, de szívesen belegondolunk már most abba is, hogy mekkora igény lesz a magyar nemzeti színek iránt, ha netán a nemzeti tizenegy kijut a 2018-as oroszországi labdarúgó világbajnokságra is.