Barion Pixel Marketing hősök kora | Reklámeszköz.hu

Marketing hősök kora

2015. október 02.

Értékelés

0
Még nincs értékelve

Formabontó köntösben, minden eddiginél pergőbb lebonyolítással várja a hazai reklámszakma nagyágyúit az Országos Marketing Konferencia. Idén november 12-én, immár a 26. alkalommal tartják a budapesti Park Inn By Raddison Hotelben az Országos Marketing Szövetség rendezvényét, amely száznál is több részvevőjével a legrangosabb reklámipari eseménynek számít. Legnagyobb örömünkre a szervezők 2015-ben ismét a Reklámeszközt kérték a konferencia hivatalos dekorációs partnerének.

„Felejts el mindent, amit az eddigi marketing konferenciákról hallottál és gondoltál!” – áll a 26. Országos Marketing Konferencia meghívójának első sorában. És valóban, nem bíztak semmit az ötletgazdák a véletlenre: innovatív szervezést, impulzív programokat, inspiráló előadókat és hőssé válni akaró résztvevőket ígérnek. Ez egyben azt is jelenti, hogy a programstruktúra eltér a megszokottól: egész nap tömör és fókuszált 20 perces előadásokat tartanak, amelyeket egy-egy 10 perces, interaktív interjú követ a színpadon. 

Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke szerint a legfontosabb az, hogy marketing hős bárkiből lehet, aki eljön a konferenciára: „Egy marketing hősnek manapság hasonlóan a transformerekhez egy egész fegyverarzenál áll a rendelkezésére! Ahogy egy transformer képes ezerféle módon változtatni alakján, úgy egy mai marketing hős is tudja alakítani a trendeket, hiszen egy igazi hős mer bátor lenni kockáztatva az ismeretlent. Már csak egy isteni szikra kell ahhoz, hogy elsajátítsa, hogy mikor melyik fegyverhez és hogyan kell nyúlnia. Ezt a szikrát lobbantjuk fel, hogy a jövő évben Marketing Hőssé válhass!”

Molnár Bálint, a Reklámeszköz.hu ügyvezetője: „Szívesen megyünk a marketing hősei közé! Először tavaly kértek fel minket a konferencia dekorációjának elkészítésére. Az, hogy idén újra a Reklámeszköz.hu gyártja a rendezvény display-eszközeit felér egy visszaigazolással, hogy jó úton járunk. Az ország legrangosabb marketing rendezvényének lebonyolításában megtiszteltetés részt venni. Másrészt arra is jó alkalom arra, hogy a Reklámeszköz brand ismertségét is tovább növeljük. Tavaly például több megrendelésünk is a Reklámeszköz.hu standjánál indult!”

Az egész napos rendezvényen a többi között kiderül, hogy miként lehetünk hatékonyabban a Facebook-on, illetve hogy a Google hogyan segíti a marketing hősöket? E mellett középpontba kerül az úgynevezett inbound marketing szerepe, illetve a jelentkezők november 12-én megismerhetik a neuromarketing kulisszatitkait is.