Marketing vágtán a Reklámeszköz.hu
2016. november 30.
Értékelés

„A marketing egy olyan vágta, ahol nincs célszalag” – mondta a világhírű marketing guru, Philip Kotler. Ezt a találó szlogent választotta mottójául idén az Országos Marketing Konferencia szervező csapata. A 27. alkalommal megrendezett tanácskozás a legrangosabb szakmai eseménynek számít idehaza. A magyar marketinges világ több száz szereplője, köztük a reklámpiac „nagyágyúi” jelentek meg november 17-18-án a budapesti Park Inn By Radisson hotelben, nem beszélve a csaknem száz előadóról, aki a legújabb trendekről – így például az Y után soron következő Z-generáció fogyasztási szokásairól - készültek beszámolni a nagyközönségnek.
Az Országos Marketing Konferencián mi is jelen voltunk. Immár az egymást követő negyedik évben minket választott, a Reklámeszköz.hu-t hivatalos dekorációs partnerének Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, a rendezvény főszervezője. Az esemény előtt nem tétlenkedtünk:
- a grafikai anyagok elkészítésében grafikusaink már jó másfél héttel a rendezvény előtt elkezdtek dolgozni
- nagyméretű kétoldalas roll-upokat készítettünk, melyeken a rengeteg program és támogató elfért, illetve amik tökéletes háttérfalként működtek egymás mellé sorolva,
- kisebb roll-upokat „útbaigazító táblaként” helyeztünk el a rendezvény több pontján
- regisztrációs pultokat állítottunk szolgálatba, ahol az érkező vendégek átvehették a névre szóló belépőkártyákat és rendezvénycsomagot
- strandzászlókkal és megállítótáblákkal színesítettük a hotel főbejáratát
A nagyméretű display eszközökre idén különösen szükség volt, hiszen 2016-ban – először a történetében – a konferencia nem egy, hanem két teljes napig tartott.