Remek első negyedévet zártunk!
2016. május 24.
Értékelés

A display-piac hagyományosan leggyengébb - év eleji - időszakában szerencsére gyakran ránk nyitották az ajtót a Reitter Ferenc utcai irodában. Már az év első hónapjában több, mint 20 pop-up falatt rendeltek meg, és összességében is elmondható: az első negyedévi forgalom meghaladta a 2015-ös számokat.
Sőt, valamivel még felül is múlta a 2015-ös év átlagát, ami azért nagy szó, mert az iparág hagyományosan legnehezebb időszaka ez, amit számos új belépő is nehezített. Az adatok azt mutatják, hogy a valódi mellett egyre többen lépnek be a virtuális piacterünkre, azaz a webshop-ba is, ahol az átlagos költés meghaladta az 50 ezer forintot.
A három éve indított webshop népszerűbb, mint valaha, ami azt bizonyítja, hogy immár sokan merik online formában megrendelni ugyanazt a minőséget, amit eddig személyesen kaptak meg. Ráadásul így át sem kell utazniuk a fél városon, hogy csak ezt az egy többletköltséget emeljük ki a hagyományos rendelések sajátosságai közül.
Ami az iparágat illeti, 3-4 új belépő is megjelent a display piacon, tovább élezve ezzel az árversenyt. Tegyük hozzá, ez önmagában kifejezetten jó hatással is lehetne az amúgy is nyüzsgő piacra. Az viszont már vitatható, ha a versengést - egységes minőségi szabályozás és magatartási-kódex híján - olyan dekorációs eszközökkel akarják megvívni, amelyek részben vagy egészben nem teljesítik az Ügyfelek megszokott kritériumait. Szerencsére a piac úgy látszik, hogy működött. Az új belépők nagyjából másfél hónapig csökkentették kimutathatóan a megrendelésállományt. Márciusra pedig minden visszaállt a január előtti kerékvágásba.