Túl a 14 ezredik megrendelésen...
2016. augusztus 11.
Értékelés

Lehet, hogy a nyári kánikula is az oka, de egyre több partnerünk él a webáruházunk biztosította kényelemmel. Vagyis a helyett, hogy a megrendelő a 30 fokos hőségben kocsiba ülne néhány megállítótábla vagy strandzászló kedvéért, inkább a hűs szobában, online rendeli meg a kiválasztott reklámeszközt. A virtuális vásárlás felfutását mi egyébként egy nagy adag fagylalttal ünnepeltük meg a Reklámeszköz.hu-nál, ahova a vállalatunk egyik legnagyobb örömmel fogadott fejlesztéseként egy fagyasztós hűtőszekrény érkezett. Így, aki éppen nem a nyári szabadságát töltötte a kollégák közül, az is részese lehetett az ünnepi fagylaltmámornak.
Apropó, nyári lazítás. Ez az időszak jó volt arra is, hogy utolérjük magunkat, már ami a belső fejlesztéseket, karbantartásokat illeti. A Canon nyomtatóinkat a teljes leterheltség hiányában júliusban volt időnk alaposan karbantartani, kitisztítani. A raktárunkban felhalmozódott alumínium, papír és egyéb fém hulladékokat pedig a Reklámeszköz.hu zöld szemléletének megfelelően szelektív hulladékgyűjtő udvarba szállítottuk. A szabad négyzetméterekre amúgy is szükség volt a telephelyünkön, hiszen készülünk az őszi hajtásra, ezért teljesen feltöltöttük raktárkészletünket.