Üzletmenet módosítás
2020. március 23.
Értékelés

Az országszerte bevezetett COVID-19 járvány okozta szigorításokat cégünk a következő lépésekkel kezeli:
- A gyártás és az áruátadás működése érdekében kollégáink két csapatban, heti váltásban dolgoznak. Előfordulhat, hogy egy-egy megkeresésre nem a tőlünk megszokott gyorsasággal tudunk válaszolni, szíves türelmüket kérjük!
- Irodánkat 09:00-15:00 között tartjuk nyitva, kizárólag áruátadás céljából. Bemutatótermünk zárva tart, és személyesen megrendeléseket nem adminisztrálunk.
- Irodánkban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat.
- Az áruátadó pultunkat, és a bankkártya terminált rendszeresen fertőtlenítjük.
Kérjük ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint előreutalással fizessenek, vagy átvételkor bankkártyával, így csökkentve a ferőzés terjedésének lehetőségét.
A szállítási díjainkat mérsékeltük, és bevezettük az ingyenes szállítást:
- PostNet futárszolgálati szolgáltatásunk (országos gyűjtőfuvar) mától kedvezőbb áron érhető el.
- A mai naptól leadott, nettó 50 000 Ft összeget meghaladó rendelések esetén országosan 1 címre PostNet futárszolgálattal díjmentesen szállítunk. A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- Budapesten belül továbbra is lehetőség van gyorsabb fuvarszervezésre OBV futárszolgálat segítségével, melynek költségei súly és terjedelem függő, a megrendelés végösszege nem befolyásolja az általános díjszabást.
- Kiszállítás esetén utánvét fizetési lehetőség jelenleg nem elérhető. Előreutalással vagy PayPal-on keresztül tudják kiegyenlíteni a számlát.
Bizonyos termékek esetében sajnos továbbra sem lehetséges vagy ajánlott a házhoz szállítás, ugyanis azok terjedelme vagy súlya meghaladja a futárszolgálatok által kezelhető méreteket. Az ilyen termékek esetében a termékleírásban jelezzük, ha arra különleges fuvart kell szervezni, illetve értékesítőink felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.