Üzletmenet módosítás

2020. március 23.

Értékelés

5
Átlag: 5 (1 szavazat)

Az országszerte bevezetett COVID-19 járvány okozta szigorításokat cégünk a következő lépésekkel kezeli:

  • A gyártás és az áruátadás működése érdekében kollégáink két csapatban, heti váltásban dolgoznak. Előfordulhat, hogy egy-egy megkeresésre nem a tőlünk megszokott gyorsasággal tudunk válaszolni, szíves türelmüket kérjük!
  • Irodánkat 09:00-15:00 között tartjuk nyitva, kizárólag áruátadás céljából. Bemutatótermünk zárva tart, és személyesen megrendeléseket nem adminisztrálunk.
  • Irodánkban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat.
  • Az áruátadó pultunkat, és a bankkártya terminált rendszeresen fertőtlenítjük.

Kérjük ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint előreutalással fizessenek, vagy átvételkor bankkártyával, így csökkentve a ferőzés terjedésének lehetőségét.

A szállítási díjainkat mérsékeltük, és bevezettük az ingyenes szállítást:

  • PostNet futárszolgálati szolgáltatásunk (országos gyűjtőfuvar) mától kedvezőbb áron érhető el.
  • A mai naptól leadott, nettó 50 000 Ft összeget meghaladó rendelések esetén országosan 1 címre PostNet futárszolgálattal díjmentesen szállítunk. A kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  • Budapesten belül továbbra is lehetőség van gyorsabb fuvarszervezésre OBV futárszolgálat segítségével, melynek költségei súly és terjedelem függő, a megrendelés végösszege nem befolyásolja az általános díjszabást.
  • Kiszállítás esetén utánvét fizetési lehetőség jelenleg nem elérhető. Előreutalással vagy PayPal-on keresztül tudják kiegyenlíteni a számlát.

Bizonyos termékek esetében sajnos továbbra sem lehetséges vagy ajánlott a házhoz szállítás, ugyanis azok terjedelme vagy súlya meghaladja a futárszolgálatok által kezelhető méreteket. Az ilyen termékek esetében a termékleírásban jelezzük, ha arra különleges fuvart kell szervezni, illetve értékesítőink felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Megosztás:


Még több hasonló cikk: